Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

vet at de gjorde det på andre jenter også (blant annet venninna mi noen min før) så håper at noen tok tak i dem. jeg ble så pass overrasket over det (+ at jeg hadde høye heler og de gikk fort andre vei) så jeg fikk ikke gjort noe. men det BØR jo få konsekvenser, på en eller annen måte.

Gjør det selv. Ikke gå å håpe på at noen kanskje forhåpentligvis tar de fatt. Mest sannsynlig tenker andre det samme som deg og ikke en dritt blir gjort. Rop "HVA FAEN DRIVER DU MED!? HVEM FAEN TROR DU AT DU ER!?" eller noe sånt neste gang det skjer. Sosial straffeprosedyre. Me like. Finnes sikkert bedre ting å si også, bare sørg for at de blir flaue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Gjør det selv. Ikke gå å håpe på at noen kanskje forhåpentligvis tar de fatt. Mest sannsynlig tenker andre det samme som deg og ikke en dritt blir gjort. Rop "HVA FAEN DRIVER DU MED!? HVEM FAEN TROR DU AT DU ER!?" eller noe sånt neste gang det skjer. Sosial straffeprosedyre. Me like. Finnes sikkert bedre ting å si også, bare sørg for at de blir flaue.

Tenkte på å gjøre det - men ikke før noen minutter etterpå. Var, som sagt, litt sjokkert - men skal uten tvil stoppe opp og skrike til vedkommende om det skjer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at de gjorde det på andre jenter også (blant annet venninna mi noen min før) så håper at noen tok tak i dem. jeg ble så pass overrasket over det (+ at jeg hadde høye heler og de gikk fort andre vei) så jeg fikk ikke gjort noe. men det BØR jo få konsekvenser, på en eller annen måte.

Men da trodde de jo rett når de trodde de kunne gjøre sånt uten konsekvenser! :) Tror man kan slippe unna med mye mer enn man tror der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som virkelig går meg på nervene..

ALLE møter noen gang i livet en eller flere personer de rett og slett ikke tåler, HELT motsatte av deg..Som virkelig går deg på nervene..du har så lyst å bare....UÆÆÆ ...og eneste måten å slippe personen på er å bytte jobb..hvordan ska man takle sånne?! Like før jeg jeg blir voldelig x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(warning: fucka tastatur så raskrver meg alt ansvar for srivefeil)

Siden jeg jobber i (en kjempe liten, underbemanna)matbutikk, irriterer jeg meg over alle kundene mine. Mennesker blir så dumme med engang de er kunder:

- kunder som kjøper en ting, og ikke ber om pose, så skal de ha pose likevel.

- kunder som skal påpeke alt vi ikke har i butikken "Dokker har itj økologisk paprika." ...."eh, nei, vi har visst itj det *smil* "

- kuder som går igjennom butikken og leter etter ting vi ikke har. De står og ser der det er naturlig at matvaren skal være og har sett ellers i butikken, men den varen er ikke der og det er ikke noe label der med varens navn på( kanskje bare jeg som har jobba i butikk siden jeg var 17 som synes folk er idioter når de ikke skjønner sånt selv, og de tilfellene jeg irriterer meg mest over er når kunder har leita opp 5-6 matvarer vi ikke har, og i tillegg til at jeg må "lete" etter disse matvarene så får jeg kjeft når jeg forteller vi ikke har de varene).

- kunder som skal ta storhandel(ala julehandel) rett før stengetid, på julaften eller andre røddager det er supertravelt.

- kunder som har storhandel og som legger varene på båndet, ber om x antall poser, men bare står forran bankterminalen og ser på at jeg scanner varer, uten å begynne å pakke i posene(mens det er kø, vi har lita kasse og det blir vanskelig for meg å være effektiv)

- kunder som ikke klarer å få med seg mnd's deal, og kommr og kjefter meg fordi varene har blitt slått inn til fullpris "NÅR LÆVVERPOSTEIN SKA VÆR GRATIS?!?!!?!?!" ..."ehm, det der e feil leverpostei, ska gå å hent riktig sort t dæ æ, hehe -,- "

- kunder som kjefter på meg fordi ølsalget er over og de ikke rakk å kjøpe øl, eller kunder uten leg, som kjefter når jeg ber de stikke å hente sin egen leg, fordi jeg ikke kan selge alkohol uten å vite at de er over 18.

- kunder som ikke respekterer når vi stenger og ikke gjør seg ferdig med handelen, ikke engang når vi sier ifra at vi er stengt.

- kunder som ene dage klager på at butikken er trang, og senere klager på alt vi ikke har i sortimentet.

- kunder som kommer til oss når de skal pante 5 svartsekkermed flasker ol. (vi har en mest crappy'e pantemaskia ever, og blir kaos og springing fram og tilbae til pantemaskina for å fikse når den piper)

- kunder som parkerer på kortenden av butikken selv om det står et stort skilt om parkering forbudt og gang på gang blir vareleveringa forsinket, jeg får kjeft av han som skal levere varer, jeg må leite etter vedkommende som eier bilen, og be han flytte den ASAP og da får jeg stygt blikk fra han.

- kunder som brøler "ka du åpne ei kase t?!?!?" når det bare er 3 kunder i køa og jeg blir fort ferdig med de forran.

- ABSOLUTT ALLE kundene "glemmer en liten ting" når de skal handle og springer og henter det mens det blir kø i kassa, alltid!

(alle kundene som er hos oss er stamkunder ogg har frequenta butikken vår i mangge år, og de er veldig trivelige som oftest, men de kjenner oss og butikken såppass godt, at oppførselen til enkelte av de overasker meg, her kundene er ofte innom butikken 3-4 ggr dagen. Hadde jeg jobba på en ICA supermarked hadde oppførselen vært mer forståelig)

Vanlige ting:

- søstra mi irriterer meg

- folk som ikke oppfører seg på bussen, ikke flytter seg og tar hensyn osv.

- folk som ser ut som idioter (f.eks. gutter med lang, fett pannelugg som henger over trynet, ned til haka osv...hendigvis så vokser de det vel av seg)

- folk som går sakte og er i sin egen verden uten å ta hensyn til de rundt seg.

- Smelfeite folk på McDonalds eller BK

- Når jeg ser en smellfeit bestemor, og hennes voksne smellfeie datter og hennes smelfeite mann, og de i tillegg har klart å fostra opp to smellfeite unger.....

- Folk som er kjedelige, overfladiske, selvopptatt, tåler ikke spøker på egen bekostning.

- Folk som ikke rydder etter seg på gymet, forventer ikke at den svermen av 16åringer skal rydde(selv om jeg vil de skal gjøre det) , men når folk som ser ut til å være ordentlige og trener seriøst ikke "respekterer" gymet og de andre bukerne nok til å rydde, blir jeg skikkelig irritert.

- Når en flokk med folk trener sammen, med samme øvelser og alle knebøy rack'a og burene derfor er opptatt, og de bruker en evighet på å bli ferdig.

- folk som tar av 2 seter i bussen(flytter ikke sekken sin når det blr fult).

- folk som ikke reiser seg for eldre på bussen.

- folk som er ekstremt flinke med penger og av en eller anna grunn har penger til alt(sjalusi heter det vel..)

Ting som irriterer meg når det kommer til meg selv:

- lite kontroll på økonomien

- alt for sjenert, liker ikke å be om hjelp, eller ringe til f.eks. banken osv.

- blir for avhengig av ting, som TV-serier, fitnessbloggen, og kaster derfor bort ekstremt mye tid på det.

- eier ikke selvdisiplin.

- alt for glad i å sove

- skulker skolen for mye, gjør for lite lekser...

- er meg selv hele tiden og klarer ikke å tilpasse oppførselen min etter omstendighetene.

- alt for dårlig til å finne på ting med venner.

jepp, jeg irriterermeg over myyyye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som ikke dukker opp til avtaler(foretningsavtaler).

Familie som konstant maser om når jeg skal få kjæreste, flytte nordover igjen, skaffe leilight, komme på besøk osvosv.

Folk som absolut skal ta på armen min når man prater med dem, whyyy??

Folk som regner med at jeg kan det og det på den og den datoen, uten å spørre.

Mennesker som tar opp hele fortauet og går som om de slepte med seg en buss. Sett opp farta eller flytt dere når folk spørr om de kan komme forbi.

Barnevogn mafian..

Kroppen min som jobber mot meg på alle måter( jaaa, la oss begynne å bli dårlig av det og det, selv om du har aldri har reagert på det tidligre. Eller la oss prøve på pollenallergi, det høres gøy ut! Nei astrid, i dag skal knærne dine klikke når du er på oppvarming på beintreninga, jaaaa!) dustekropp...

At jeg ikke får sove mer enn maks 5 timer om natta, med mindre jeg er dopa ned på smertestillinde.

Småbikkjer som bjeffer.

Mennesker som ikke vet en dritt om meg, men skal belære meg om hva og hvordan jeg bør leve. Fu.

Folk som ikke er i stand til å følge regler, selv om de får de trykt i trynet og jeg mater dem med teskje...

Vectura, ringnes og asko, få ting kan ødelegge en dag mer enn de tre...

For fulle mennesker

Menn med sleik. Menn med spisse sko. Kvinner med spisse sko. Folk som kjøper tshorter til 4000 kr, why??

Folk som er sånn "åh, det er så kult med folk som tørr å skille seg ut, som tørr å gå sine egne veier!" men jeg får gjerne høre fra dem at jeg er en oppmerksomhetsjuk freak som burde bli satt i bånd. Gotta love ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...