Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Nei, du må jo være helt helt helt helt. ..... dum for å ende der. Og det er du ikke ;)

Sånn i skolesamenheng og på IQ test-ting er jeg gaske smart, men penger er jeg ikke flink til å håndtere;) Men er kanksje fordi jeg vil mye, men har lite penger, og alt i Norge koster penger.. Så år jeg er ferdig utdanna og får mer pener, blir jeg 1: flinkere til å spare fordi jeg har mer penger, 2: flinkere til å bruke fordi jeg har mer penger.:D

men nei, tror ikke jeg havnr i luksusfellen egentlig, har alltid vært flink til å beale regningerosv med egang lønna kommer, men så siter jeg igjen med veldig lite å bruke på sosiale ting eller shopping, og det er trist :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn i skolesamenheng og på IQ test-ting er jeg gaske smart, men penger er jeg ikke flink til å håndtere;) Men er kanksje fordi jeg vil mye, men har lite penger, og alt i Norge koster penger.. Så år jeg er ferdig utdanna og får mer pener, blir jeg 1: flinkere til å spare fordi jeg har mer penger, 2: flinkere til å bruke fordi jeg har mer penger.:D

men nei, tror ikke jeg havnr i luksusfellen egentlig, har alltid vært flink til å beale regningerosv med egang lønna kommer, men så siter jeg igjen med veldig lite å bruke på sosiale ting eller shopping, og det er trist :((

Folk som havner i luksusfellen havner der hovedsakelig fordi;

a) De bruker mer enn de disponerer

B) De finansierer overforbruket med dyr kredittkortgjeld

Med andre ord; Dersom en unngår å bruke kredittkortet eller ta opp andre dyre forbrukslån, så styrer enn nok ganske greit unna luksusfellen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tilføre noen punkter her :

1. Nybakte mødre som triller vogn sammen - gjerne to, tre i bredden slik at fortau eller vei nærmest blir blokkert. Disse fjolsene forventer at alle andre må vike, og gjør du ikke det ser de dritsurt på deg.

2. Lett overvektige syklister iført ledertrøya i Tour de France som insisterer på å sykle i veibanen uansett om sykkelsti eller fortau ligger øde ved siden av.

3. Folk som prater i mobil på gymmet.

4. Folk som ikke har kontroll på egne unger når de løper rundt i butikker og hyler, griner eller leker.

5. Enhver som lukter sterkt av parfyme, krydder eller svette på gymmet (eller alle andre steder for den saks skyld). Svette er jo greit, men den bør være fersk.(lukter heller ikke stort da)

6. Folk som er mer opptatt av hvordan de ser ut mens de trener enn selve treningen.

7. Idioter som snakker til deg mens du er på femte rep i knebøy/markløft/benkpress.

8. Folk som rusler på tredemølla i 2 km/t mens sola skinner ute en fin sommerdag.

9. Enhver som ikke vasker hendene etter toalettbesøk.

10.Folk som kommer syke på trening, klare til å smitte alle andre med hosting og harking eller enda verre ting.

11.Alle kjøtthuer som høyt teller antall reps mens de selv løfter dem, og/eller overdreven stønning.

12.Fehuer som okkuperer to, tre apparater samtidig fordi de har funnet ut at supersett er flott når gymmet er pakka med folk.

13.Enhver som sniker i kø. Mest irriterende er bilkø.

14.Feite folk som dytter trynet fullt av junkfood eller digg.

15.Folk som bruker samme ostehøvel på gul og brun ost, uten å vaske høvelen mellom.

16.Folk som bruker smørkniven i syltetøyet.

...kjenner jeg må stoppe nå.....for mye som irriterer meg.....kort oppsummert kan man vel si at jeg irriterer meg over det meste og folk flest.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som havner i luksusfellen havner der hovedsakelig fordi;

a) De bruker mer enn de disponerer

B) De finansierer overforbruket med dyr kredittkortgjeld

Med andre ord; Dersom en unngår å bruke kredittkortet eller ta opp andre dyre forbrukslån, så styrer enn nok ganske greit unna luksusfellen. :)

Jeg har aldri hatt kredittkort, og tror ikke jeg noen gang tør å skaffe meg det. Og jeg hater å låne penger, så blir ikke noe forbrukslån ^^ Så kanskje jeg berger ;) Men studielån har jeg masse av:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OOOhhh jeg kan skrive til bokstavene på tastaturet er tastet bort!

Irriterende:

Folk som sitter å pratet om hvor seriøst de tar treningen, så kjøper de seg en kebab, potetgull og cola etter trening.

Folk som sitter på sammenkomster med albuen plassert slik at det er lettere å stramme biceps.

Folk som prater ''vitende'' (uvitende) om trening og kosthold, roper på seg 10 kg vektoppgang på 2 mnd i bare muskler, når alt man kan se er at det nesten renner hud og beltelivet. Og så blir de fornærmet og sur når man forteller sannheten til dem.

Gutter som går på gymen og skryter av at de trener 2 timer hver gang, når de bruker 1 time og 50 min på å plassere seg strategisk foran jenter som de tror de har sjans på, og stalker dem rundt hele gymen, og tar noen lette øvelser før de følger videre med jenta.

Gutter som går rundt og tror de har så enorme store lats, HALLO! jeg kan se at skuldrene står høyere enn hodet!

Folk som er på trening kun for å skal vise seg fram!

Folk som bruker stereoider og sverger til sunt kosthold, riktig trening, nok søvn, og null bruk av deca og trenbolone.

Folk som opptar 3 plasseringer på gymen og bortviser alle som prøver å trene på en av plasseringene.

Jenter som løper kardio i 10 min, forså å samles i en gruppe og snakke og fnise i 1 time hvor folk tøyer ut.

Over til noe annet.

gamlinger som ikke kan holde fartsgrensen, overholde vikeplikten eller holde seg i sin kjørebane når de kommer i motgående kjørefelt.

Folk som kjører rundt med alle vinduene nede og holder anlegget på full peising MIDT i byen og hører på boten anna.

Folk som ikke kan vike når man går på fortau.

Folk som stirrer på dama litt i overkant mye.

Gutter som ikke respekterer at dama mi er opptatt.

Sure folk bak kasser på butikker eller bensinstasjoner.

Folk som smatter.

Folk som ikke kan bruke blinklys.

Folk som ikke kan slippe en stakkars bil inn i rushtrafikken selv om man har stått i 10 min å blinket seg ut av en plass.

Folk som kjører i 80 km/t der det er 30 sone og barn som leker.

Tregt internett

En dårlig dag på gymen.

Foreldre eller familie som skal være bedrevitere og proffessorer.

Jenter på jobb som tror litt for godt om seg selv når man prøver å være høflig som kunde.

Osv osv, kan holde på i evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

"Hvis du ikke liker cottage cheese kan du kamuflere smaken med...--->"

oja ok så man MÅ spise cottage cheese for å være sunn - enten om man liker det eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Smattelyder :mad: /Folk som spiser stygt/med åpen munn.

* Foreldre som praktiserer fri barneoppdragelse.

* Han som slår seg energisk og spastisk på lårene og knipser etter musikken ingen andre hører mellom hvert sett rett ved siden av meg....

* Folk som ikke kan komme fort nok til kassen, og dytter handlekurven i rumpa di hele tiden for å komme noen ekstra mm fremover.

* Jenter som har misforstått og blander selvtillitt med overlegen better than thou-attitude.

* At Paradise Hotel og dets like får sendtetid og blir sett (!), og at de som er med der faktisk blir tillagt status som person of interest av media.

* Ord delings feil og sk/skj-viruset.

* At det ALLTID er noen som må kommentere noe negativt på før-etter bilder/suksesshistorier på face. Spesielt det med at de "smiler mer når de var tjukke"... de har sett TO bilder av vedkommende, og fordi man ikke smiler like mye på etter-bildet er man automatisk blitt tynn og sur per def.

Og så er det gjerne jevnaldrende "venninner" elller damer i tante-kategorien som må kommentere "Ikke ta helt av nå da", "nå er du nesten for tynn" osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mamma sier "koss nivå tror du egentlig at du e på? No må du ro dæ ned du e bare nybegynner og treng itj å driv så avansert" når jeg forteller henne at jeg har funnet en tøyeøvelse som gjør at jeg får bedre teknikk i knebøy... -,- "stfu, nettopp fordi æ e nybegynner burde æ legg litt arbeid i å få god teknikk i vanskelige øvelsa så æ unngår å skad mæ!!!"

Hun tror at som nybegynner kan du bare trene med ræva teknikk og når du kommer til "videregående nivå" kan man begynne å se på div tøye øvelser ol. som forbedrer teknikk-,-

Edit: fikk dårlig samvittighet av å baksnakke mamma:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mamma sier "koss nivå tror du egentlig at du e på? No må du ro dæ ned du e bare nybegynner og treng itj å driv så avansert" når jeg forteller henne at jeg har funnet en tøyeøvelse som gjør at jeg får bedre teknikk i knebøy... -,- "stfu, nettopp fordi æ e nybegynner burde æ legg litt arbeid i å få god teknikk i vanskelige øvelsa så æ unngår å skad mæ!!!"

Hun tror at som nybegynner kan du bare trene med ræva teknikk og når du kommer til "videregående nivå" kan man begynne å se på div tøye øvelser ol. som forbedrer teknikk-,-

Edit: fikk dårlig samvittighet av å baksnakke mamma:/

Ho e no berre overbeskyttenes sjø!!!! Må itj irriter dæ så my.

Trøndersk irriterer meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho e no berre overbeskyttenes sjø!!!! Må itj irriter dæ så my.

Trøndersk irriterer meg. :D

Haha, får lyst til å grave meg ned når jeg hører trøndersk på TV... men liker veldig godt å skrive på trøndersk, men gjør det bare til trøndre og når jeg skal quote noe folk har sakt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...