Gå til innhold

Benji

Medlemmer
  • Innholdsteller

    178
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Kommer ann på bygningen din, mye mer sensitiv for insulin ved lite fett på kroppen. Andre folk spyr av å drikke proteinpulver under trening, BCAA er lettere å innta!
  2. drikk litt BCAA under trening hvis de blir lange..
  3. Vi mennesker er bygd rundt det å gå over lengre avstander med lave energikostnader. Mens vi er dårligere rustet til å løpe, og dermed høyere energikostnader! Jeg vil anbefale å løpe strekningen, og støtter ikke påstanden om at det er likt utbytte av å gå som å løpe.
  4. Problemet jeg ser ved å innta høye doser er at omega-3 produkter kommer av at sammen med omega3 produkter kommer f.eks vitamin E hvor det står 1 dose utgjør ish 85 %. Vet ikke bivirkningene med dette heller, har bare antatt (for meg selv) at det er verre tanker!?
  5. Å spise måltider som inneholder BCAA timer før trening vil ikke gjøre noe med nivået av stresshormoner 1 time ut i treningen på lik linje som å drikke BCAA underveis! Klar over at det ikke gjør underverker og er kjempe viktig! Men flere småfaktorer over tid vil kunne utgjøre noe mener nå jeg. Så er BCAA relativt billig også, og jeg bruker ikke mer enn 1 scoop (7,5g), så varer lenge!
  6. Jeg bruker BCAA under trening kun for å motvirke økende kortisolnivåer! Ser at dette ikke er nevnt også gainer for enkelthetens skyld
  7. Benji

    Steroider

    Tror at hvis noen går aktivt inn for å ha det dopingfritt ville flere sponsormuligheter åpnet seg! Når det gjelder å bli ren til konk vet jeg ikke hvor lang tid det tar osv osv, men en form for langtidspåmelding kunne kanskje vært noe.. Anyways håper jeg det blir en form for fremgang! For det er faktisk sånn at selv om byggere har stor respekt innad i mange treningsmiljøer, er ofte ikke respekten stor utad!
  8. Benji

    Steroider

    Syns ærlig talt det er latterlig at det ikke testes! De som har lyst til å hevde seg har jo ikke sjans, luker jo på en måte bort de forbildene vi burde hatt! Testingen kunne jo skjedd på eget intiativ av de som arrangerer konkurrans er! Håper at etterhvert noen vil prøve dette, og at den konkurransen får en høyere prestisje enn andre. Nå har det jo kommet dopingfri klubb (TTP), så vi er kanskje på vei!?
  9. Lav fettprosent må jo gjerne kombineres med at man har en stor muskelmasse, som vil kunne øke diameteren på blodårene fordi det kreves mer blodtilførsel! (rett meg om jeg er på jordet) Mener at man ikke alltid bør slenge genetikk-kortet på bordet! Skader motivasjonen veldig Men det er jo selvfølgelig sånn at det er individuelle forskjeller blandt oss! Men jeg liker å tenke at vi har alle våre gode sider, dine er kanskje ikke blodårer i underarmen, men du har kanskje noe annet som andre sikler etter?! Selv har jeg ikke funnet min sterke side, hahaha! (men når jeg finner den skal jeg gni d
  10. Følger med, men ofte god til å glemme det på mandagene! Så må se reprisene på nettet!
  11. Kan ikke forvente at det velges andre sponsorer når mcd og cc legger de beste sponsoravtalene på bordet.. men jeg tror også de fleste klarer å skille mellom sponsorene og hva idretter står for.
  12. Er 1.77 og veier 75! Målet frem mot sommern er å bli så markert som mulig! Etter sommeren er målet å komme meg over 80kg. Altså bulke meg litt opp før jeg igjen ripper meg til sommeren 13
  13. Dropper å lage ny tråd om markløft her inne! Så jeg vil bare si at om noen vil gi meg tilbakemelding på marken min så har jeg nå lagt til video i loggen min! Mener rompa er noe for høyt oppe ? takk :thumbsup:
  14. BCAA'n jeg bruker fra ultimate nutrition (fruit punch) smaker himmelsk! :thumbsup: og det studiet var interessant!
×
×
  • Opprett ny...