Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

"Gleder" meg bare til jeg ser han stønnende karen på treninga igjen :sick:

Han har ikke vært der på noen uker pga skulderskade, som han alltid får nå og da eller når noen løfter tyngre enn han....

Så ei dame på ca 60 år som løp på mølla for harde livet i går ( det var faktisk mamman til ei jeg gikk på skole med før). Hun hadde på seg kort kort håndballshorts fra tidlig 90 tallet og sportsbh?? WTF? Jada hun er jo sprek for alderen, men kledningen var ikke spesielt flatterende. Det blei ikke noe bedre da hun halvveis sikla og løp.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, jeg dør av han stanneføren.. Er det muulig... Har ett par "gloere" på mitt senter og, kan bli til dels ubehagelig når de ser mer enn de trener...

En som snakket litt til meg på trening osv spurte om han kunne adde meg på FB. Ville ikke være frekk heller, så sa ja jeg, og tenkte ikke det kunne skade... Så i forgårs var senteret ganske fult, og jeg måtte kjøre settene mine imellom en gutt som var ganske kjekk igrunn. Han spurte meg hvilke dialekt jeg hadde og noen helt random ting. Senere på kvelden sender han første fyren meg meld på FB om at nå skulle han slette meg fordi jeg hadde fått "god kontakt" med noen av de andre på senteret... :huh:

AAHAAAA. Treningssentrenes skjulte regel. Du kan bare snakke med en gutt om gangen og passe på hvem du kjører settene dine imellom. Ooooooooooops

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The creepiest guy ever var på trening i dag :sick: Og jeg har sett han mange ganger før, bare ikke lagt merke til hvor creepy han er.. (tusen takk til veninnen min som nevnte han, nå kommer det til å plage meg hver gang jeg skal trene) han er sikkert 70 år og hva jeg vil kalle FEIT. Han hadde på seg en sånn skikkelig gammel utvaska "skjorte" som var ÅPEN de nederste 3-4 knappene så hele magen hang ut :sick: og en alt for kort shorts.

I hvertfall! Han satt i dag i en av "trene de skrå magemusklene" maskinene (som kanskje flere har sett at det som regel bare er gamlinger som bruker!?) da jeg og veninnen min skulle trene benkpress, som står så og si rett ved siden av. Det begynte med at han kommenterte at vi var veldig flinke jenter som trente, etter at vi hadde gjennomført et oppvarmingssett og han ble like gjerne sittende i den fine fine maskinen helt til vi var ferdige.. Han stirret konstant og hadde et ekkelt creepy siklende blikk hele tiden. Mens han kom med flere kommentarer underveis.. så flyttet vi på oss for å ta skulderpress, og neimen flyttet han seg ikke videre til en ny magemaskin som var litt nærmere oss, så han kan sitte å se på oss i speilet helt til vi var ferdige der også. så han ikke trene noe i det hele tatt, bare sitte med et ekkkelt ekkelt glis hele veien.

æsh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The creepiest guy ever var på trening i dag :sick: Og jeg har sett han mange ganger før, bare ikke lagt merke til hvor creepy han er.. (tusen takk til veninnen min som nevnte han, nå kommer det til å plage meg hver gang jeg skal trene) han er sikkert 70 år og hva jeg vil kalle FEIT. Han hadde på seg en sånn skikkelig gammel utvaska "skjorte" som var ÅPEN de nederste 3-4 knappene så hele magen hang ut :sick: og en alt for kort shorts.

I hvertfall! Han satt i dag i en av "trene de skrå magemusklene" maskinene (som kanskje flere har sett at det som regel bare er gamlinger som bruker!?) da jeg og veninnen min skulle trene benkpress, som står så og si rett ved siden av. Det begynte med at han kommenterte at vi var veldig flinke jenter som trente, etter at vi hadde gjennomført et oppvarmingssett og han ble like gjerne sittende i den fine fine maskinen helt til vi var ferdige.. Han stirret konstant og hadde et ekkelt creepy siklende blikk hele tiden. Mens han kom med flere kommentarer underveis.. så flyttet vi på oss for å ta skulderpress, og neimen flyttet han seg ikke videre til en ny magemaskin som var litt nærmere oss, så han kan sitte å se på oss i speilet helt til vi var ferdige der også. så han ikke trene noe i det hele tatt, bare sitte med et ekkkelt ekkelt glis hele veien.

æsh.

Hvorfor fikk dette meg til å tenke på julenissen??!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Garderoben...jeg holdt seriøst på å ramle i bakken i dag...

Kommer inn i garderoben så har jeg parkert tingene mine i et skap helt inni et hjørne, å når jeg kommer rundt rekken med skap så holder jeg på å gå rett i en dame som står der med sko å regnbukse og turban på hodet, men hun har enda ikke klart å få på seg bh! Hvem er det som tar på seg regnbukse og sko før bh liksom?! Jeg var faktisk ferdig i dusjen å hadde fått på meg klær før hun fikk på seg bhen sin!

....er det bare meg som dusjer, tar på truse, tar på bh, tar på bukse, tar på singlet/tskjorte/genser, tar på skokker, tar på sko, og til sist jakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garderoben...jeg holdt seriøst på å ramle i bakken i dag...

Kommer inn i garderoben så har jeg parkert tingene mine i et skap helt inni et hjørne, å når jeg kommer rundt rekken med skap så holder jeg på å gå rett i en dame som står der med sko å regnbukse og turban på hodet, men hun har enda ikke klart å få på seg bh! Hvem er det som tar på seg regnbukse og sko før bh liksom?! Jeg var faktisk ferdig i dusjen å hadde fått på meg klær før hun fikk på seg bhen sin!

....er det bare meg som dusjer, tar på truse, tar på bh, tar på bukse, tar på singlet/tskjorte/genser, tar på skokker, tar på sko, og til sist jakke?

hahahaha :rofl: jeg leer!

jeg tar alltid på meg bh til sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så creepy men definitivt forstyrrende. En mann som gikk rundt og pratet HØYT med seg selv. Type "Kom igjen nå Gunnar, dette klarer du", "6,7,8, kom igjen nå du klarer 2 til, 9,10!", "Godt jobba Gunnar, fy faen du er flink" gjennom HELE treningen. Ble helt utafor og begynte å telle feil i mine egne sett til sist :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så creepy men definitivt forstyrrende. En mann som gikk rundt og pratet HØYT med seg selv. Type "Kom igjen nå Gunnar, dette klarer du", "6,7,8, kom igjen nå du klarer 2 til, 9,10!", "Godt jobba Gunnar, fy faen du er flink" gjennom HELE treningen. Ble helt utafor og begynte å telle feil i mine egne sett til sist :confused:

Hahaha! folk er sjuke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Kanskje ikke så creepy men definitivt forstyrrende. En mann som gikk rundt og pratet HØYT med seg selv. Type "Kom igjen nå Gunnar, dette klarer du", "6,7,8, kom igjen nå du klarer 2 til, 9,10!", "Godt jobba Gunnar, fy faen du er flink" gjennom HELE treningen. Ble helt utafor og begynte å telle feil i mine egne sett til sist :confused:

Syke, syke mann!:rofl:

Han var sikkert sin egen PT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
hahahaha :rofl: jeg leer!

jeg tar alltid på meg bh til sist ;)

Hjemme på mitt eget bad tar jeg bh til sist, men i garderoben på trening er det plagg nr 2 som går på altså:p Blir litt dobbeltmoral å klage på de som står på hodet naken å smører seg mellom tærne, om en gjør det selv også liksom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Greit han er sin egen PT, men får for all del ikke håpe han trenger spotter en gang. Kan bli stygt...

Det kan jo bli et problem...hmm, hva skal han gjøre da?:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme på mitt eget bad tar jeg bh til sist, men i garderoben på trening er det plagg nr 2 som går på altså:p Blir litt dobbeltmoral å klage på de som står på hodet naken å smører seg mellom tærne, om en gjør det selv også liksom;)

Det var veldig ironisk at jeg tar BH på til sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Det er jo bare fordi du liker å se deg selv i speilet da. Skjønner deg godt, hadde gjort akkurat det samme hvis jeg var jente.

Hihi:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...