Gå til innhold

Hvilken øvelse (som du faktisk gjør) hater du mest, og hvorfor?


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Knebøy har jeg et elsk-hat forhold til. Elsker den fordi den er så effektiv, hater den fordi den er så tung og vond. Er alltid GLAD når knebøyen er overstått! Negative reps chins/pull ups er også fælt. Holder på å trene meg opp mot å klare det på egenhånd, så er negative reps for tiden. Å henge der og "dingle" mens jeg teller sekunder og det sviiiir overalt er fælt:p Dessuten tar det så lang tid, seigpining de luxe. Bulgarsk utfall er også litt litt fælt, får så vondt i vristen på den bakerste foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stangcurl. Er latterlig svak i biceps sammenlignet med andre muskler på kroppen.

Da ville jeg tru du synes bicepcurl med manualer er enda verre. Jeg synes stangcurl er lett i forhold til manualer. Veit ikke engang hvorfor. Tar 30 kg lett på stangcurl. Men ved manualer sliter jeg med 13,5 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg tru du synes bicepcurl med manualer er enda verre. Jeg synes stangcurl er lett i forhold til manualer. Veit ikke engang hvorfor. Tar 30 kg lett på stangcurl. Men ved manualer sliter jeg med 13,5 kg :)

Kjører 3x6 40 kg med stang, og 3x8 17,5 kg hammercurl. Jeg foretrekker hantelcurl langt mer enn stangcurl, men vokser bedre av stistnevnte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett det skje før så ikke vær redd ;) At noen svikter i skråbenk å mister hantelen i ansiktet derimot har jeg sett skje 2 ganger :p

auauauauau. Au. Bilder i hodet mitt - AU.

Utfall - etter den første gangen jeg gjorde det fikk en en strekk i låret. Meh. Etter det har jeg vært skeptisk til alt av utfallvarianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tricepsøvelser fordi jeg synes det er så forbanna kjedelig, og ellers er det utfall, utfall og atter utfall..... Og jo, benpress over 15 repetisjoner. Jeg har ikke født barn, men jeg antar at det er sånn det føles å føde trillinger. Ganger fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var livredd for benkpress frem til jeg begynte å lære meg teknikken skikkelig! Når armene skjelver som F, og du står med den store stanga over deg, og skal for harde livet presset den opp så du får lagt den fra deg. Uff.

Nå synes jeg faktisk at all biceps og triceps er ufattelig kjedelig, og har alltid en intens lyst til å løpe bort til knebøystativet og gjøre noe som river skikkelig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er mange som ikke liker knebøy, bulgarske utfall og chins her. Kan forstå hvorfor, men jeg er helt motsatt, jeg trives best med de store tunge øvelsene :p Er da jeg virkelig føler jeg har gjort noe! Ting jeg hater, som jeg ikke gjør er ting som bicepscurl, triceps press, sidehev etc. Har bare lyst til å dø av kjedsomhet hvis jeg gjør det..

Merker spesielt hvor mye jeg elsker knebøy nå som jeg ikke kan gjøre dem lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...