Gå til innhold

Hammy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    721
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Hammy

  1. Vet du hvordan man gjør dette? For jeg har samme problem, bestilte en pakke i april; fortsatt ingen pakke nå i August! Har bedt om penger tilbake, men de svarer ikke på noen mail.. Håpløst!
  2. Apply the most amount of effort to the best of your ability and the amount of time that you have..

  3. KUUl avatar ass... Jeg vil også ha löpebilde! Du vet hva du må gjöre nå?

    1. Vis tidligere kommentarer  1 andre
    2. Hammy

      Hammy

      :o Det er din jobb å ta bilde når jeg löper........
    3. Tigerjenta

      Tigerjenta

      MENS jeg løper ved siden av? ;) Multitasking FTW!!

    4. Hammy

      Hammy

      Såklart!!

  4. Jeg kjenner to stykker som begge driver med løping, som har fått tretthetsbrudd i foten pga. økt belastning.. Asfaltløping gjør deg veldig utsatt for belastningsskader og siden du trener til marathon så regner jeg med at det innebærer en relativt stor treningsmengde.. Et tretthetsbrudd vil jo uansett ikke gro av seg selv hvis du fortsetter å belaste det... Så jeg anbefaler deg absolutt å ta turen til legen, jo tidligere ute du er jo bedre er det!
  5. All it takes is all you got.

  6. Get back up....

  7. Life is GOOD!!! :D

  8. Styrke øker jo muskelmassen som = økt forbrenning, så du har rett i at hvileforbrenningen har økt Jeg synes roing også er en fin form å trene kardio på, og er det jeg gjør nå som jeg er skadet (i foten riktignok, men). Synes sykling er uendelig kjedelig selv, men det er veldig bra å drive med når man er skadet i kneet.. Du kan jo prøve å sykle i kanskje 10 min etter/før styrkeøktene evt?Jeg går på fysioterapi, og der lærer vi at man gjerne skal bruke sykling som oppvarming før styrke Ellers er det vel bare viktig å ha fokus på god teknikk i bøy osv, som du jo sier at du har.. Veldig bra
  9. Jeg bor fortsatt hjemme, men det går i grunn veldig fint.. Trener som regel 1-2 ganger om dagen, og får ingen klager på akkurat det Akkurat proteinpulver er ikke foreldrene mine så fan av, men de har akseptert det, og klager ikke annet enn en liten småspydig kommentar nå og da Både mamma og pappa er opptatt av sunn mat, og mamma er på "slanker'n" selv, så hun spør meg til og med om tips Merker at det skal bli veldig godt å flytte ut etterhvert, men det skal nok gå greit uansett!
  10. Everytime you get back up; you get kicked down again... Even harder than the last time..

  11. Student! Fysioterapi på 2.året.. Ellers jobber jeg på Morris
  12. Beklager skrivefeilene altså, skriver på mobilen.. går litt fort noen ganger
  13. Høres lurt ut! Jeg ville prøvd å bevege på kneskålen sånn som jeg sa i tillegg, kan virke som om det er noen stramme strukturer som fører til ubehaget Og veldig lurt å ta det med ro på de tunge øvelsene.. Bedre å hvile en periode for så å kunne trene etter litt tid enn å fortsette ig risikere å bli slått ut i lang tid!
  14. Nå har ikke jeg orket å lese gjennom alle postene her, så kan hende jeg gjentar nie uansett; hvor i kneet får du vondt? Fremsiden? Kan i såfall vøre at du får en skjevt drag på kneskålen fordi den ene delen av quadriceps er sterkere enn den andre (kort fortalt). Det et dette som kalles PFS eller "runners knee". I såfall kan du jobbe med å styrke den innerste delen ved å gjøre stabilitetstrening på balansepute osv. Du kan også jobbe med å begege kbeskålen (mens du hviler benet i strak stilling, beveg med fingrene) og dra den spesielt godt mot innsiden.. Hvis det blir mye værre ville jeg dratt
  15. Går visstnok ikke an å få tak i mandarin i Norge, så det er nok nektarin Enig med resten her; det så kjempegodt ut! Pleier å spise noe lignende innmellom, og er ingen som sier noe på det!
  16. Samme her! Også er det skummelt! plutselig mister du hantlene i hodet....
  17. Okei, tusen takk for bra svar Det skal jeg prøve å få til på neste økt!
  18. Hammy

    Fuktighetskrem

    Hmm... Kanskje jeg skal prøve Harmonie calm selv
  19. Hammy

    Fuktighetskrem

    Finnes en sånn fuktighetsmaske fra decleor; hydra floral moisture mask eller noe sånnt Det kan jo hjelpe! Fuktighetskremen i samme serie er også veldig god!
  20. Hammy

    Solarium

    Tar det en gang i blant hvis jeg skal noe spesielt.. Men da bruker jeg solfaktor i ansiktet Vil ikke bli rosin.. Om jeg tar en gang så holder det heldigvis en stund, så jeg slipper å bruke så veldig mye penger på det
  21. Wow, takk! godt å høre! Er faktisk det som skjer- føler jeg kommer litt frempå også blir det for mye press på ryggen- så det skal jeg prøve neste gang! Takk
  22. Hei! Har et par øvelser som jeg håper på å få tilbakemelding på teknikk på! Har foreløpig bare filmet knebøy, men blir glad om noen vil ta seg tid til å se over og gi en liten kommentar Det skal sies at jeg løfter relativt lett her (ca 60-70% av 1RM) , så vil kanskje få litt annerledes teknikk på tyngre vekter? Synes det føles likt, men man vet aldri.. Videoen var mest til eget bruk først, men nå har jeg sett meg blind på den! Burde kanskje hatt en film bakfra også, men det var litt vanskelig å få til alene. Prøvde meg faktisk på å filme forfra, men når det ble froskeperspektiv
  23. Hei! Jeg har egentlig ikke noen revolusjonerende, nytenkende tips å komme med, men prøver meg på et svar Av øvelser som kan gjøre deg raskere (sånn bortsett fra å faktisk løpe sprint - det er jo det viktigste) så er spensttrening veldig viktig! Du kan kjøre trappespenst, horisontale hopp, hekkehopp (eller hoppe opp på ting), fallhopp osv. Av styrketrening så skal det väre tungt og så eksplosivt som mulig. Knebøy, frivending, rykk og støt er gode øvelser som mange sprintere bruker (men du trenger ikke gjøre alle- jeg gjør f.eks bare vendinger og knebøy - pluss tilleggsøvelser som markløft
  24. Nei.. Jeg vet forsåvidt det. Men har värt hos legen, og han har ikke sagt noe på det.. Jeg prövde å redusere treningsmengden og intensiteten, men det hjalp ikke.. Så får vel bare begynne på p-piller igjen, må bare få somlet meg til å dra til legen for å få resept
  25. Jeg har aldri mensen jeg kommer en dag sånn innimellom, kjempeirriterende!! Gikk uten i et halvt år, så byttet jeg p-piller og fikk den tilbake.. også sluttet jeg på pillen, og nå er det tydeligvis full stopp.. Skal sies at jeg har normal fettprosent, spiser mye og sunt, men trener ganske mye + relativt hardt.. Så tipper det er årsaken!
×
×
  • Opprett ny...