Gå til innhold

Hammy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    721
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Hammy

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 06. sep. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Vet du hvordan man gjør dette? For jeg har samme problem, bestilte en pakke i april; fortsatt ingen pakke nå i August! Har bedt om penger tilbake, men de svarer ikke på noen mail.. Håpløst!
  2. Apply the most amount of effort to the best of your ability and the amount of time that you have..

  3. KUUl avatar ass... Jeg vil også ha löpebilde! Du vet hva du må gjöre nå?

    1. Vis tidligere kommentarer  1 andre
    2. Hammy

      Hammy

      :o Det er din jobb å ta bilde når jeg löper........
    3. Tigerjenta

      Tigerjenta

      MENS jeg løper ved siden av? ;) Multitasking FTW!!

    4. Hammy

      Hammy

      Såklart!!

  4. Jeg kjenner to stykker som begge driver med løping, som har fått tretthetsbrudd i foten pga. økt belastning.. Asfaltløping gjør deg veldig utsatt for belastningsskader og siden du trener til marathon så regner jeg med at det innebærer en relativt stor treningsmengde.. Et tretthetsbrudd vil jo uansett ikke gro av seg selv hvis du fortsetter å belaste det... Så jeg anbefaler deg absolutt å ta turen til legen, jo tidligere ute du er jo bedre er det!
  5. All it takes is all you got.

  6. Get back up....

  7. Life is GOOD!!! :D

  8. Styrke øker jo muskelmassen som = økt forbrenning, så du har rett i at hvileforbrenningen har økt Jeg synes roing også er en fin form å trene kardio på, og er det jeg gjør nå som jeg er skadet (i foten riktignok, men). Synes sykling er uendelig kjedelig selv, men det er veldig bra å drive med når man er skadet i kneet.. Du kan jo prøve å sykle i kanskje 10 min etter/før styrkeøktene evt?Jeg går på fysioterapi, og der lærer vi at man gjerne skal bruke sykling som oppvarming før styrke Ellers er det vel bare viktig å ha fokus på god teknikk i bøy osv, som du jo sier at du har.. Veldig bra
  9. Jeg bor fortsatt hjemme, men det går i grunn veldig fint.. Trener som regel 1-2 ganger om dagen, og får ingen klager på akkurat det Akkurat proteinpulver er ikke foreldrene mine så fan av, men de har akseptert det, og klager ikke annet enn en liten småspydig kommentar nå og da Både mamma og pappa er opptatt av sunn mat, og mamma er på "slanker'n" selv, så hun spør meg til og med om tips Merker at det skal bli veldig godt å flytte ut etterhvert, men det skal nok gå greit uansett!
  10. Everytime you get back up; you get kicked down again... Even harder than the last time..

  11. Student! Fysioterapi på 2.året.. Ellers jobber jeg på Morris
  12. HEI! :D <3

    1. Vis tidligere kommentarer  2 andre
    2. Hammy

      Hammy

      Haha! Jeg drikker Fun-light saft jeg!

    3. Tigerjenta

      Tigerjenta

      Det gjorde jeg istad. Har oppgradert vettu! Kan ikke ha noe kalorifritt her i gården :p

    4. Hammy

      Hammy

      Haha.. Men det smaker mye bedre enn vanlig saft!

  13. Beklager skrivefeilene altså, skriver på mobilen.. går litt fort noen ganger
  14. Høres lurt ut! Jeg ville prøvd å bevege på kneskålen sånn som jeg sa i tillegg, kan virke som om det er noen stramme strukturer som fører til ubehaget Og veldig lurt å ta det med ro på de tunge øvelsene.. Bedre å hvile en periode for så å kunne trene etter litt tid enn å fortsette ig risikere å bli slått ut i lang tid!
  15. Nå har ikke jeg orket å lese gjennom alle postene her, så kan hende jeg gjentar nie uansett; hvor i kneet får du vondt? Fremsiden? Kan i såfall vøre at du får en skjevt drag på kneskålen fordi den ene delen av quadriceps er sterkere enn den andre (kort fortalt). Det et dette som kalles PFS eller "runners knee". I såfall kan du jobbe med å styrke den innerste delen ved å gjøre stabilitetstrening på balansepute osv. Du kan også jobbe med å begege kbeskålen (mens du hviler benet i strak stilling, beveg med fingrene) og dra den spesielt godt mot innsiden.. Hvis det blir mye værre ville jeg dratt
×
×
  • Opprett ny...