Jump to content

Emil Weber Meek

Members
  • Content Count

    348
  • Joined

  • Last visited

About Emil Weber Meek

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/20/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.emilwebermeek.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I havn't paid you squat, put shit still comes out of your mouth! OOOOH!
  2. Ligger forresten på vg tv. Norske Emil fortsatte MMA-kamp med brukket arm - VG Nett om Kampsport
  3. Hehe, dette har jeg også gjort twice! Syns det var en bra greie! Hadde ingen "problemer" før jeg gjorde det. Håper at noen kan dele efaringer om: - Hva det koster. Jeg betalte 590 kroner! - Hvor lang tid tok behandlingen. ca 30-40 minutter - Hvordan det var. Det var bra! Litt ekkelt når man får tubenn oppi R"¤"!a men det bare som en stikkpille. - Hvordan magen var etter behandlingen. Veldig fin. Kuttet ut kullsyre i 2 uker etterpå for å kjenne forskjell (siden hu dama syns jeg ikke burde drikke det). Og ble veldig bra! - Ble magen mer flat, o.s.v. Ingen "synlig" effekt så vidt jeg merket
  4. This is fucking stupid! Trente jenter liker trente menn, trente menn liker trente jenter! Trente menn liker ikke overgrown russianexperiment superfreaks, neither do the girls! Trente Menn liker overgrown MENN, cause its awesome!
  5. Nei du burde få inn noe roing i tilegg! En armsroing eller roing med bryst støtte er awesome!
  6. Det finnes ingen magiske tall! Men er det noen tips jeg vil gi deg så er det! 1. Få deg mere søvn! 2. Trenings programmet ditt er "crap" , det er idioti og kun kjøre igjennom kroppen 1 gang på 4-5 treningsdager! mitt forslag er 2 splitt eller et fullkroppsprogram med gode baseøvelser! F.eks RYP OL! 3. Legg til 1 time med gåing eventuellt cardio om du ønsker det 1-3 ganger i uka. 4. IKKE kuk det til i helgene. Du spiser bra mat til vanlig "Pizza med spelt bunn" yes jeg har vært i den fellen før.. Spelt bunn har like mange kcal som en vanlig bunn, pluss ost og da har du plutselig 1-2000 kallorier på et måltid... 5. Følg dietten 100% no matterwhat til du ser resultater! Går du ikke ned i vekt/fett% så må du justere på nytt. f.eks spis litt mindre eller tren litt mer.
  7. Først og fremst, hvor lenge har du gjort dette? Er du 100% ærlig med deg selv og dietten din? helger osv? Hvordan trener du styrke? trener du hardt nok , bra øvelser eller sitter du bare i apperater? Men, etter det jeg forstod av de bildene så spiser du 1905 kallorier tilsammen iløpet av dagen? Noe jeg la merke til var horrbible og feilaktige tall i den kalokulatoren. En riskake er ca 39 kallorier i dvs at på 4 riskaker så får du 160 kallorier istedenfor 100.. fullkorns ris 62 gram = 200 kallorier ikke 100.
  8. min var 5 slag over, ganske fin pekepinne der vs bare alder vs 211:)
  9. http://www.nui.no/no/fysisk-testing/test-av-maksimalt-oksygenoppta/ Test av maksimalt oksygenopptak Dette er selve basistesten for utøvere innen utholdenhetsidrett, der vi måler det oksygenopptaket kroppen klarer å ta opp per minutt under maksimal anstrengelse. Resultatet oppgis i liter/min eller ml/kg/min. Måling av VO2-maks gir god informasjon og hjelp ved vurdering av progresjon i treningsarbeidet, og er med på å bestemme den aerobe kapasiteten (kondisjonen). Denne testen er et svært godt hjelpemiddel for å vurdere om treningen gir resultater. Utførelse Utførelsen av testen skjer ved løp på mølle til oksygenopptaket ikke fortsetter å stige til tross for økt belastning. I testen er det en gradvis økende belastning. Belastningen bestemmes ut fra utøverens prestasjonsnivå og idrettsgren. Testen avsluttes ved utmattelse etter ca 4 til 6 min. Hovedkritereiret på at maks oksygenopptak er nådd er at VO2-verdien ikke lenger øker ved en fortsatt belastning. Testen inkludert oppvarming tar ca 30-40 minutter. Test av laktatprofil Denne testen består av en standardisert treningsøkt som gir informasjon om VO2, HF, La i blod og % av VO2 og % av HF-maks i forhold til belastning. En høvreforskyvning i laktatprofilen innebærer at laktat i blod er lavere ved belastning, og tyder på forbedret utnyttingsgrad og prestasjonsevne. En høvreforskyvning av laktatprofilen fra en laktatprofil-test til en annen laktatprofil-test tyder på forbedret utnyttingsgrad og prestasjonsevne (i første rekke omkring AT). Det vil si at man klarer å arbeide ved en høyere belastning med lavere laktat. Utførelse Utøveren arbeider i 5 minutters perioder med trinnvis økende belastning. For hver belastning måles laktatkonsentrasjon ([La-]) i blodet, HF og VO2. Disse parametrene, sett i sammenheng med maks VO2 og maks Hf, gir informasjon for å vurdere effekten av utført trening. På samme måte som for VO2-maks-test bør testen gjennomføres idrettsspesifikt. Protokoll Kontrollert oppvarming i 10 minutter 4-5 belastningstrinn à 5 minutter 30 sekunder pause mellom hvert trinn Laktat måles i pausen 1,0 eller 1,5 km/t økning i hastighet mellom hvert belastningstrinn VO2, [La-] og HF registreres på hver belastning Varighet ca. 50 minutter. De fleste tester maksimalt oksygenopptak etter avsluttet laktatprofiltest, men enkelte velger å utelate VOVO2-maks-testen. Vi anbefaler at begge testene gjennomføres, da den gir verdifull tilleggsinformasjon og et bedre utgangspunkt for tolkning av laktatprofil-testen, og av løpsøkonomi
  10. Hadde min første Vo2 max test i dag! Det syns jeg var UTROLIG lærerikt! Resultatet ble 64.7, med en kroppsvekt på 87.7! Jeg som ikke driver med utholdenhets trening er utrolig fornøyd med det tallet! Få opp deres resultat her så får vi litt sammenligninger! http://emilwebermeek.com/2012/03/29/vo2-max/
  11. Jeg skal ta det opp under STERK vurdering i hvertfall! ... Har det jo ganske fett i Norge fortiden og, men har lenge planlagt og ta PT utdanninga... Og har utrolig lyst å reise til USA både for familie og MMA!
×
×
  • Create New...