Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare kult om ei jente kommer bort å prater med deg på gymmet, trenger ikke prate lenge, men jenter som tar initiativ er tøfft, og jenter som trener med tunge vekter er enda tøffere!

Om det er ok at en gutt sjekker på gymet er det jo helt klart at det bør være lov for jentene også ^^

Fortsetter under...

Kjør på, du finner raskt ut om det fungerer eller ikke. Er så individuelt hvordan folk liker å bli sjekket at du får bare prøve og se. Husk bare å tolke eventuelle signaler før du starter samtalen, som f.eks. blodsprengt tryne under et maksløft i benkpress :D

Om jeg hadde vært den heldige karen hadde det holdt med et smil og et forsøk på å starte en samtale. Om det går bra går det an å presentere seg, og se an situasjonen derfra. Får du et grynt, så lar du ham være i fred :D

Håper det ordner seg og at det blir en hyggelig protein shake-date etterpå! :oops:

Det håper jeg også! Nå har jeg ikke sett mannen på lange tider, så kanskje han aner ugler i mosen og har funnet seg ett annet senter:D

Nå er jeg jo lyklig gift, og fått med kona på gymmet.

Men alle må jo kunne prate sammen, uansett. Det trur jeg er den beste måten og bryte isen på.

Spør om hjelp og smil uansett vilket kjønn du er. Så finner du ut om det er noe kjemi der.

Tror jeg dropper å spørre deg om noe, og i hvert fall blir det ikke noe smil :rofl:

Smiller og hjelper om du er gutt eller jente jeg, men blir ikke med deg hjem he he he

Det er bare kona som får til, og du kjønte hva jeg mente ;-)

Annonse

Ble klappa på rumpa av en fremmed fyr på gymmet for ikke lenge siden, hvorpå han slengte ut et "bra form på deg", blunka og gikk tilbake til tredemølla si. Får det ikke mer tydelig enn dèt :p

Ble klappa på rumpa av en fremmed fyr på gymmet for ikke lenge siden, hvorpå han slengte ut et "bra form på deg", blunka og gikk tilbake til tredemølla si. Får det ikke mer tydelig enn dèt :p

Ukomfortabelt! Seksuell trakassering hører hjemme på jobb, ikke på gymmet :p

Kjøøøør på, hva har du å tape? Du får gjøre som en fyr gjorde med meg på vei ut av gymet forleden: "Hey, kan jeg kjøpe en proteinshake til deg?" ;)

Hahaha, liker innstillinga! :D De treningsnarkomanes svar på "can I buy you a drink" :p

Synes forresten å be om hjelp til teknikk eller spotting må være en bra icebreaker. Naturlig og ikke for pågående. Er ikke helt fan av at guttene på gymmen skal løfte av/på vektene mine (selv om jeg tror at noen av dem synes det er veldig maskulint:P)

Hahaha, liker innstillinga! :D De treningsnarkomanes svar på "can I buy you a drink" :p

Synes forresten å be om hjelp til teknikk eller spotting må være en bra icebreaker. Naturlig og ikke for pågående. Er ikke helt fan av at guttene på gymmen skal løfte av/på vektene mine (selv om jeg tror at noen av dem synes det er veldig maskulint:p)

Hoho! Lite jeg skal spørre en av januarstilkene på treningsstudioet om hun kan spotte for meg :D

Annonse

Hoho! Lite jeg skal spørre en av januarstilkene på treningsstudioet om hun kan spotte for meg :D

Haha, mente kanskje omvendt da :p Men er uansett ikke noe problem å spotte gutta heller da (bortsett fra knebøy), er jo ikke sånn at du ikke klarer noe selv hvis du skulle være uheldig å faile (eller :p).

Haha, mente kanskje omvendt da :p Men er uansett ikke noe problem å spotte gutta heller da (bortsett fra knebøy), er jo ikke sånn at du ikke klarer noe selv hvis du skulle være uheldig å faile (eller :p).

Hadde glatt kjørt "forced reps" i benk for å få henne til å bøye seg over. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått henne til å miste balansen også uten å skade meg :p

Hadde glatt kjørt "forced reps" i benk for å få henne til å bøye seg over. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått henne til å miste balansen også uten å skade meg :p

DET tviler jeg ikke på, er ikke mange jenter som tar typ 100 kg i bicepscurl :p Tror jeg hadde latt deg ligge der istedet :p

Så lenge de ikke kommer mens jeg driver med ett veldig tungt sett.. Meeenee.. De kan jo komme etterpå og bare: oooh jai så do løfte den tonge greiaa, du så stark og macho *kiss kiss*.. det er greit lix0m.

Nederst i Karl Johan... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...