Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Go for it! Du virker jo kjempe søt!! Spør om hjelp til ett eller annet.. fleste gutter/menn elsker å hjelpe jenter. Og det er totalt ikke upassende. Folk i dag tenker alt for mye på hva som er sosial akseptert enn hva DE vil gjøre. Det kan hende han aviser deg, det kan hende dere ender å bli gift og lever happy ever after. Du vet ikke hvis du ikke prøver. Bedre enn å leve med, what-if! :)

Her var det kommet mange svar siden sist jeg sjekket:) Jeg har trent mange ganger sammen med han siden sist, og før hver økt prøver jeg å manne meg opp til å snakke med han, smile eller whatever, men feiger ut i siste liten. På tide at jeg tar meg sammen, og prøver! kan hende jeg blir avvist, men er som du sier bedre å bli avvist enn å gå å lure på hva som ville skjedd hvis mann prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet mange svar siden sist jeg sjekket:) Jeg har trent mange ganger sammen med han siden sist, og før hver økt prøver jeg å manne meg opp til å snakke med han, smile eller whatever, men feiger ut i siste liten. På tide at jeg tar meg sammen, og prøver! kan hende jeg blir avvist, men er som du sier bedre å bli avvist enn å gå å lure på hva som ville skjedd hvis mann prøvde.

GO for it:) det ville jeg gjort:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere er der ofte samtidig, og du titter litt mer enn normalt på han, har han nok lagt merke til deg.

hvis han ikke virker som den veldig beskjedne typen, hadde han nok kanskje gitt deg et hint om at han har lagt merke til deg også ;)

så om du ikke har lagt merke til det kan det være han ikke er int. han kan jo ha dame fra før ;)

ikke for å ta fra deg motet altså. men det kan bli litt kleint å komme på trening igjen hvis du går all in ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet:

Det er ikke ALLTID greit å bli sjekka opp på trening ass. Når ~35 år ++ gamle kvinnemennesker uten selvinsikt, sosiale antenner eller atraktivt utseende setter i gang en intens samtale, er overivrig på å spotte i benkpress (og skikkelig dårlig på det) og stirrer på deg med villt blikk er det ikke greit å bli sjekka opp på trening. Og spør du om råd så vær så snill å høre etter hva jeg har å si og prøv ut rådet mitt.

Jepp, akkurat det skjedde meg på mandag, og først i dag har jeg kommet meg nok til å våge å skrive det ned.:eek:

Er du ikke i den kategorien, så kan dere alltids gjøre et forsøk. I værste fall får man seg en trivelig prat.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? I går tok jeg mot til meg og snakket med drømmemannen min på treningen for første gang! Jeg så at han tok pullups, så gikk jeg bort til han mellom ett sett og spurte om han hadde noen gode råd mot vonde håndledd når man tok pullups. Jeg har nemlig fått veldig vondt i håndleddene i det siste, og da tenkte jeg at jeg kunne slå to fluer i en smekk, og få gode råd samtidig som jeg snakket med han veldig kjekke mannen. Han var like hyggelig som deilig! Og jeg husker overhodet ikke hva han svarte på spørsmålet mitt fordi jeg bare tenkte på hvor fin jeg synes han var, og hvor nervøs jeg selv var. Uansett er jeg veldig glad for at jeg i turte å henvende meg til han, så får vi se om jeg tør å ta litt mer kontakt fremover:) Takk for gode tips fra dere her inne! Jeg er nok litt for sjenert til å direkte sjekke han opp, men litt høflig samtale kan jeg da tørre og innlede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? I går tok jeg mot til meg og snakket med drømmemannen min på treningen for første gang! Jeg så at han tok pullups, så gikk jeg bort til han mellom ett sett og spurte om han hadde noen gode råd mot vonde håndledd når man tok pullups. Jeg har nemlig fått veldig vondt i håndleddene i det siste, og da tenkte jeg at jeg kunne slå to fluer i en smekk, og få gode råd samtidig som jeg snakket med han veldig kjekke mannen. Han var like hyggelig som deilig! Og jeg husker overhodet ikke hva han svarte på spørsmålet mitt fordi jeg bare tenkte på hvor fin jeg synes han var, og hvor nervøs jeg selv var. Uansett er jeg veldig glad for at jeg i turte å henvende meg til han, så får vi se om jeg tør å ta litt mer kontakt fremover:) Takk for gode tips fra dere her inne! Jeg er nok litt for sjenert til å direkte sjekke han opp, men litt høflig samtale kan jeg da tørre og innlede:)

Gratulerer! Ikke at jeg kan huske at noen kom bort til meg, men... :p

Lær deg denne linjen og si det til ham neste gang: "Du som tydelig vis har knukket koden for gode chins, kunne du hjulpet meg?". Legg til noe om negativer, håndledd, antall repetisjoner. Om du vil at han skal titte nøye på deg, så spør om han kan se at du bruker riktige muskler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ikke at jeg kan huske at noen kom bort til meg, men... :p

Lær deg denne linjen og si det til ham neste gang: "Du som tydelig vis har knukket koden for gode chins, kunne du hjulpet meg?". Legg til noe om negativer, håndledd, antall repetisjoner. Om du vil at han skal titte nøye på deg, så spør om han kan se at du bruker riktige muskler ;)

Hahahaha:rofl:

Gode tips du kommer med der! Jeg skal vise han muskler jeg!:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis dere er der ofte samtidig, og du titter litt mer enn normalt på han, har han nok lagt merke til deg.

hvis han ikke virker som den veldig beskjedne typen, hadde han nok kanskje gitt deg et hint om at han har lagt merke til deg også ;)

så om du ikke har lagt merke til det kan det være han ikke er int. han kan jo ha dame fra før ;)

ikke for å ta fra deg motet altså. men det kan bli litt kleint å komme på trening igjen hvis du går all in ;)

Æsj, ja tanken har streifet meg! Hvis han hadde synes jeg var like bra som jeg synes han er, hadde han vel sikkert tatt kontakt med meg:( Han har sikkert dame! Men jeg kan godt være homewrecker det gjør ingenting:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ikke at jeg kan huske at noen kom bort til meg, men... :p

Lær deg denne linjen og si det til ham neste gang: "Du som tydelig vis har knukket koden for gode chins, kunne du hjulpet meg?". Legg til noe om negativer, håndledd, antall repetisjoner. Om du vil at han skal titte nøye på deg, så spør om han kan se at du bruker riktige muskler ;)

Knekke -> Knukke -> Knekt:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli sjekka opp :) Gjerne av en mann som kan lære meg alt om trening og alt om mat, og i tillegg så kan han godt være kjekk... Hadde vært fint det :)

Hvor trener du? Jeg er så dårlig på kjøkkenet at du kan få masse trening, men...jeg er veldig flink på teorien :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...