Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Lille venn, dette er IKKE måten å dra damer over 30 på.... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Damene blir bare sure og grinete :D

*kaster inn en brannfakkel*

Trenger du litt bensin? Jeg har et fat med bensin litt lengre opp i tråden. Bare kast fakkelen uti der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg reflektert over en stund. Jeg møtte eksen min på trening (ikke lenge siden det ble slutt), og det startet med at en hendelse gjorde at vi begynte å hilse på hverandre. Hendelsen var noe så enkelt som at hun spurte om hun hadde riktig teknikk i knebøy. Dama var søt så jeg retta litt på det og spotta når a skulle kjøre sett. Å spotte noen i bøy er jo en icebreaker i seg selv. Skrittet til spotteren er jo nesten i stumpen til den som kjører sett hvis man skal sikre skikkelig. Jeg hadde selvsagt ingen intensjoner om å komme nærmest mulig. Jeg holder meg for god til å fokusere på slike ting.

Etter det prata vi mer og mer for hver gang vi så hverandre, og det førte til et fantastisk forhold som av flere grunner ikke eksisterer lenger.

Mitt råd er å spørre om noe så naturlig som spotting, hvor lenge personen har trent og at det synes at han har trent lenge osv (hvis det er tilfellet).

Husk bare å være deg selv. Er usexy med ei jente som ikke tørr snakke uten å se personen i øynene (øyekontakt er ubeskrivelig viktig!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det forfallet er nok jevnt fordelt på kjønnene, men du ser kanskje ikke så ofte på mannfolka? :p

Uhm...du mener ikke sånn som han karen som hadde typisk ølvom, som spradet rundt i sykkelshorts som skle ned så det innebygde "inkontinensbindet" hang og dinglet, sykkelsko, og kompresjons-t-shirt der magen hang nedenfor? Neeeeei... :p

Men du har rett. Jeg titter på småripsene, og blir så lei meg når "de eldre damene" går i veien. De slappe mannfolka ser jeg jo bare når de prøver å vise hele myntinnkastet sitt når de plukker opp 2kg-manualene for å trene triceps :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du? Synes mannfolk holder seg bedre jeg, da :)

Tror? Jeg har da øyne. :p Mannfolk på treningssenteret holder seg bra ja, men går du på foreldremøter på skole og i barnehage ser du "normale" folk i den aldersgruppa. RImelig likt fordelt forfall blant foreldre, etter det jeg kan se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm...du mener ikke sånn som han karen som hadde typisk ølvom, som spradet rundt i sykkelshorts som skle ned så det innebygde "inkontinensbindet" hang og dinglet, sykkelsko, og kompresjons-t-shirt der magen hang nedenfor? Neeeeei... :p

Men du har rett. Jeg titter på småripsene, og blir så lei meg når "de eldre damene" går i veien. De slappe mannfolka ser jeg jo bare når de prøver å vise hele myntinnkastet sitt når de plukker opp 2kg-manualene for å trene triceps :eek:

Uff, nå får jeg mareritt i natt. :p

Som en av de eldre og mindre sexy damene skjønner jeg deg godt, smårips (av begge kjønn) er penere å se på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Unnskyld meg altså, men jeg blir 32! Så om du sier at JEG er i forfall... Så kommer jeg og dasker deg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmet jeg trener, er det en mann jeg rett og slett synes er så latterlig fin at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har tydeligvis samme rutiner på når vi trener, fordi han ofte trener når jeg trener. Dette har nå ført til at jeg virkelig GLEDER meg til trening, og tar meg på meg ekstra sminke o.l før øken osv:blush: Og er han ikke der når jeg kommer blir jeg kjempeskuffa, hehe.

Jeg vurderer opp og ned og i mente om jeg skal prøve å oppsøke noen form for kontakt med han, men er så er jeg redd for å virke innpåsliten eller desperat osv... Det skal nevnes at jeg er ser helt ok og er relativt oppegående, så hadde jeg møtt han på byen hadde det vært litt mer aktuellt å "slå til":)

Jeg vil derfor spørre mennene her inne om hva de mener om å bli sjekket opp av fremmed dame på gymmet? Er det upassende? I tilfelle nei, hvordan burde man som jente i tilfelle gå frem?

Jeg har vært gjest på dette forumet i lange tider og tenkte det var på tide å opprette en bruker, og nå håper jeg på gode tips fra alle dere andre treningsfreaks der ute:)

Kjør på, du finner raskt ut om det fungerer eller ikke. Er så individuelt hvordan folk liker å bli sjekket at du får bare prøve og se. Husk bare å tolke eventuelle signaler før du starter samtalen, som f.eks. blodsprengt tryne under et maksløft i benkpress :D

Om jeg hadde vært den heldige karen hadde det holdt med et smil og et forsøk på å starte en samtale. Om det går bra går det an å presentere seg, og se an situasjonen derfra. Får du et grynt, så lar du ham være i fred :D

Håper det ordner seg og at det blir en hyggelig protein shake-date etterpå! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor, men om en hadde sagt "hei du kjekken.....", hadde jeg tenkt:

1. Dette bare er noen som tuller med meg

2. De smører på for å få hjelp, that´s it

3. Pleier å være bestemor som sier sånn, som prøver seg på unglaksen på treningssenteret

Jeg hadde tenkt;

"What?? Hva er det hun vil ha NÅ? Mat, drikke, en plass å sove?? OOHH NOOOOOO"

Etter 2 år på hovefestivalen vet jeg at hvis jenter kommer uten videre og sier "Hei du kjekken", så vil de ha en av de tre tinga der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...