Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du mener at jeg kommer til å treffe en som vil gifte seg med meg? :eek:

hehe - nei, jeg tror jeg skal gå og legge meg før jeg sier noe skikkelig dumt :thumbsup:

Men seriøst, så er dere nydelige skapninger. Rare, men nydelige. Om dere bare hadde vært mer frempå når dere traff noen dere likte, så hadde verden blitt et bedre sted :)

Jeg ser ikke helt hvordan du tolket min antagelse om at du kom til å brenne evig i helvete, som at jeg mente du kom til treffe noen som ville gifte seg med deg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke vær for innpåsliten. Det var ei jente som bokstavelig talt ba på sine knær om å "ha sjansen på meg", og da mister man interessen ganske kjapt. Så ikke ta alt på en gang den ene økta, det er mulig å komme i kontakt flere økter, og jevne ut kontakten da :p

Og dette er snakk om et treningssenter. Gutta liker å være sterke, og vise det. Så at du da viser at du er svakere enn han (og om du ikke er det, later iallefall som at du er), gjør at han føler seg mer maskulin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er snakk om et treningssenter. Gutta liker å være sterke, og vise det. Så at du da viser at du er svakere enn han (og om du ikke er det, later iallefall som at du er), gjør at han føler seg mer maskulin

Haha, jeg pleier å legge hodet på skakke og sette øynene i gutta når de må hjelpe meg å løfte av 25 kg 30kgsplatene "hei du kjekken, kan du hjelpe mæ?" Eller når jeg ikke når å dra ned kabelcrossdingsene fordi de henger litt for høyt oppe og de kommer for å hjelpe når jeg leker apekatt i crossen for å få den ned "skal æ hjelpe dæ? " og jeg bare sier ja og blunker.

By all means, vær maskulin. Jeg liker å smøre litt på også for å få dere til å føle dere maskuline, så sorry :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette er snakk om et treningssenter. Gutta liker å være sterke, og vise det. Så at du da viser at du er svakere enn han (og om du ikke er det, later iallefall som at du er), gjør at han føler seg mer maskulin

Fuck that! Det er tafatt å måtte skjule og gjøre seg selv dårligere enn man er. Første smell så tidlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck that! Det er tafatt å måtte skjule og gjøre seg selv dårligere enn man er. Første smell så tidlig...?

Blir du irritert hvis dama du er sammen med ber deg skifte dekk på bilen også, siden du er så sterk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du irritert hvis dama du er sammen med ber deg skifte dekk på bilen også, siden du er så sterk? ;)

Nei, men jeg blir irritert om dama later som om hun ikke klarer noe. Det er forskjell på å ikke ha lyst, og late som om man ikke klarer.

Det er et ræva utgangspunkt for et forhold å drive og undergrave sine egne egenskaper sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck that! Det er tafatt å måtte skjule og gjøre seg selv dårligere enn man er. Første smell så tidlig...?

Om ei jente sier til deg: "Unnskyld, kan du spotte meg? Skal prøve meg på 160 kg i benk, så trenger en som står bak og passer på meg. Btw, kaffe etterpå?"

Jeg hadde iallefall ikke følt meg særlig maskulin :whistling:

Og jeg mente ikke å late som at man er veldig svak. Men om jenta er like sterk i en øvelse som deg, hadde jeg personlig foretrukket at hun var svakere enn meg. Personlig liker jeg at jenta er svakere enn meg, men om hun ikke er det skal hun såklart ikke overdrive heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg blir irritert om dama later som om hun ikke klarer noe. Det er forskjell på å ikke ha lyst, og late som om man ikke klarer.

Det er et ræva utgangspunkt for et forhold å drive og undergrave sine egne egenskaper sånn.

Er vel kanskje forskjell på hvordan man sier det også. De fleste gutter jeg kjenner er klar over om jeg hinter til hjelp eller ber de gjøre noe for meg så er det fordi jeg har veldig lite lyst å gjøre det selv. Jeg syns ingenting om å utnytte menn for å få de til å gjøre noe. De må jo ville det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg blir irritert om dama later som om hun ikke klarer noe. Det er forskjell på å ikke ha lyst, og late som om man ikke klarer.

Det er et ræva utgangspunkt for et forhold å drive og undergrave sine egne egenskaper sånn.

hehe...jeg pleier å late som om jeg ikke får til å vaske gulv :D

Men jeg ser poenget ditt. Man skal ikke overdrive, men jeg liker ikke at damer er sterkere enn meg eller mer frempå. Frempå damer skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er en ærlig sak, men jeg foretrekker ikke å basere noe som helst på å være noe annet enn det man er. Klart, det handler om kompromiss i et forhold, men det er på litt andre plan. Folk skal være stolt av hva de har oppnådd.

Men jeg stopper her, det er strengt tatt off-topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooh skjerp dere :p

ser ikke problemet jeg.. Skravler med flere på gymmet, er bare naturlig hvis man trener på samme tid daglig.. og får kommentarer, så sterk du begynner å bli, det ser bra ut osv.. :)

Men bruker ikke 10 min av økta for å snakke med noen:) blir noen ord her og der..

Kan ikke se det burde være vanskelig for en gutt eller jente å tatt steget videre.. F.eks spurt hva de skal til helga?

Eller? hehe kanskje meg som tror det er litt mindre hjernekirurgi?

men dette er min mening da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en søt jente "sjekket" meg opp på treningsenteret hadde jeg gjerne spandert 10min på henne... Det hadde hun vært verdt bare for guts å innsats :) Siden jeg ikke har noen jeg må hjem til så kan jeg likegodt bruke 10 min ekstra på trening... å attpåtil prate med en søt jente ;)

Enig!

Altså ikke med jente delen. Haha bytt ut jente med gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...