Jump to content

Ina Johansen

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  1. Dette med dropsett er en gåte for meg også. Håper noen kan gi en vettug forklaring!
  2. ÅÅ, det var godt å se at det var flere enn meg som har dette avhengighetsforholdet til tyggis. Jeg må prøve å lage noen setriksjoner for meg selv før kjeven min går ut av ledd eller noe haha! Kveldene er værst! Hvis jeg ikke konstant har en tyggis i kjeften da begynner jeg å spise alt mulig drittmat.
  3. Sjansjen for at du forbrenner 700 kal på en times løping er veldig liten. Med mindre du løper veldig fort med puls mellom 80-90% av hele økten, noe som også er ganske usannsynlig. På en times normal løpetur i moderat tempo vil jeg tippe at du forbrenner ca. 500 kalorier.
  4. Jeg er tyggis avhengig! Jeg har nesten konstant tyggis i munnen, og kan lett tygge meg igjennom 5-6 pakker på en dag. Det er helt sjukt! Før fikk jeg mageknip av all tyggisen, men nå er det som om magen har vendt seg til det. Det største problemet er at jeg blir veldig støl i kjeven, og all tyggisen koster meg veldig mye penger. Det er akkurat som om jeg konstant MÅ ha noe i munnen for å være fornøyd. Er det andre som har det på denne måten, og kanskje viktigst av allt, er det noen som vet om så mye tyggis er farlig?
  5. Nei, men jeg tipper at man kanskje kan finne ett par stykker her inne på dette forumet:)
  6. Jeg føler meg mest sexy mens jeg tar strakmark, er i hvertfall da jeg får flest blikk;)
  7. Jeg prøver å leve etter regelen at "hvis det ikke fantes for 10.000 år siden, så ikke spis det". Altså, spis mest mulig rent og naturlig! Er ikke alltid like lett, og for meg er den største synderen tyggis og lightbrus. Var vel ikke så mye av det for 10.000 år siden:p
  8. Jeg synes selvfølgelig det er utrolig sexy med muskuløse, markerte menn, men for meg er ansiktet også utrolig viktig! Jeg må ha en mann med ett pent fjes!
  9. Ok, takk for tips. Greit å vite at 2 år er ett realistisk tidsperspektiv hvis man gjør ting riktig. Ett kort spørsmål hvis du har tid? VIl du si at å "spise bra" vil innebære å legge seg på vedlikehold kalorimessing med ren mat og ca 2 g protein per kg? Eller bør jeg jeg med min høyde og vekt ligge på ett lite underskudd (168 cm, 64 kg)?
  10. takk for tips om gympartner! Er du i gang med liknende planer selv?
  11. Hei! Jeg har trent styrke ett halvt års tid, hvor jeg har fulgt ett fullkroppsprogram 3 ganger i uken med hovedsakelig baseøvelser og noen støtteøvelser. Jeg har hatt god fremgang, men er ikke spesiellt sterk sammenliknet med andre her inne. På 10 repitisjoner tar jeg typisk 60 kg i knebøy, 60 kg i markløft og 30 kg i benkpress. Jeg tar 4 chins og 3 dips med KV (for å gi en liten pekepinn på "nivå"), Jeg er 168 cm og veier 64 kg. Jeg har en liten drøm i magen om å jobbe meg sterk nok og med fin nok form til å delta i Athletic Fitness en eller annen gang (Og helst ikke med alt for langt tidsperspektig). Med tanke på hvordan nivået mitt er i dag hvor lang tid kan jeg regne med å bruke på å bli sterk nok til å oppfylle kravene til AF, og hvordan burde jeg legge opp treningsprogrammet, og hvordan burde jeg spise (hvor mange kalorier?)? Håper dere flinke folka kan hjelpe meg!
  12. Funlight med jordbærsmak blandet med farris bris! veldig veldig godt!
  13. Æsj, ja tanken har streifet meg! Hvis han hadde synes jeg var like bra som jeg synes han er, hadde han vel sikkert tatt kontakt med meg:( Han har sikkert dame! Men jeg kan godt være homewrecker det gjør ingenting:)
  14. Hahahaha:rofl: Gode tips du kommer med der! Jeg skal vise han muskler jeg!:rofl:
×
×
  • Create New...