Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HAHA! ALEEEX!!! :D Been there, DONE THAT!!!

Eller bare om de vil være med hjem og tøye ut :whistling:

- En annen ting. Folk burde slutte å tenke på "hva" de burde gjøre eller si. Gjør det som føles riktig der og da og vær deg selv, samma hva du sier. Det som er viktig er at du gjør noe !

What he said. Det handler ikke om hva du sier, men HVORDAN du sier det!

Jeg liker å treffe nye mennesker, samme hvor jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Må bare spørre, jeg er ikke den personen som går bort å prøver å sjekke opp damer (dessverre).

Men jeg trener 4-5 dager i uken, og jeg syns det hadde vært kjempegøy å blitt sjekket opp på treningssenteret.

Noen jenter her som ville sjekket opp denne karen her om dere så han på gymmet? :D haha.

[ATTACH]76513[/ATTACH]

post-17355-1444090912005_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gymmet jeg trener, er det en mann jeg rett og slett synes er så latterlig fin at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har tydeligvis samme rutiner på når vi trener, fordi han ofte trener når jeg trener. Dette har nå ført til at jeg virkelig GLEDER meg til trening, og tar meg på meg ekstra sminke o.l før øken osv:blush: Og er han ikke der når jeg kommer blir jeg kjempeskuffa, hehe.

Jeg vurderer opp og ned og i mente om jeg skal prøve å oppsøke noen form for kontakt med han, men er så er jeg redd for å virke innpåsliten eller desperat osv... Det skal nevnes at jeg er ser helt ok og er relativt oppegående, så hadde jeg møtt han på byen hadde det vært litt mer aktuellt å "slå til":)

Jeg vil derfor spørre mennene her inne om hva de mener om å bli sjekket opp av fremmed dame på gymmet? Er det upassende? I tilfelle nei, hvordan burde man som jente i tilfelle gå frem?

Jeg har vært gjest på dette forumet i lange tider og tenkte det var på tide å opprette en bruker, og nå håper jeg på gode tips fra alle dere andre treningsfreaks der ute:)

Dette er en klassisk gym crush! Det beste er vel å la det være akkurat det. Bruk han som motivasjon. Tenk hvis du blir avist ELLER han ikke lever opp til forventningene? Eller dere blir sammen så blir det slutt og da må du endre gymrutinen din. Det er kanskje ikke verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...