Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjør på, du finner raskt ut om det fungerer eller ikke. Er så individuelt hvordan folk liker å bli sjekket at du får bare prøve og se. Husk bare å tolke eventuelle signaler før du starter samtalen, som f.eks. blodsprengt tryne under et maksløft i benkpress :D

Om jeg hadde vært den heldige karen hadde det holdt med et smil og et forsøk på å starte en samtale. Om det går bra går det an å presentere seg, og se an situasjonen derfra. Får du et grynt, så lar du ham være i fred :D

Håper det ordner seg og at det blir en hyggelig protein shake-date etterpå! :oops:

Det håper jeg også! Nå har jeg ikke sett mannen på lange tider, så kanskje han aner ugler i mosen og har funnet seg ett annet senter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hjelp og smil uansett vilket kjønn du er. Så finner du ut om det er noe kjemi der.

Tror jeg dropper å spørre deg om noe, og i hvert fall blir det ikke noe smil :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukomfortabelt! Seksuell trakassering hører hjemme på jobb, ikke på gymmet :p

Jeg synes forandring fryder, så dere må gjerne trakassere meg både på jobb og trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøøøør på, hva har du å tape? Du får gjøre som en fyr gjorde med meg på vei ut av gymet forleden: "Hey, kan jeg kjøpe en proteinshake til deg?" ;)

Hahaha, liker innstillinga! :D De treningsnarkomanes svar på "can I buy you a drink" :p

Synes forresten å be om hjelp til teknikk eller spotting må være en bra icebreaker. Naturlig og ikke for pågående. Er ikke helt fan av at guttene på gymmen skal løfte av/på vektene mine (selv om jeg tror at noen av dem synes det er veldig maskulint:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, liker innstillinga! :D De treningsnarkomanes svar på "can I buy you a drink" :p

Synes forresten å be om hjelp til teknikk eller spotting må være en bra icebreaker. Naturlig og ikke for pågående. Er ikke helt fan av at guttene på gymmen skal løfte av/på vektene mine (selv om jeg tror at noen av dem synes det er veldig maskulint:p)

Hoho! Lite jeg skal spørre en av januarstilkene på treningsstudioet om hun kan spotte for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho! Lite jeg skal spørre en av januarstilkene på treningsstudioet om hun kan spotte for meg :D

Haha, mente kanskje omvendt da :p Men er uansett ikke noe problem å spotte gutta heller da (bortsett fra knebøy), er jo ikke sånn at du ikke klarer noe selv hvis du skulle være uheldig å faile (eller :p).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mente kanskje omvendt da :p Men er uansett ikke noe problem å spotte gutta heller da (bortsett fra knebøy), er jo ikke sånn at du ikke klarer noe selv hvis du skulle være uheldig å faile (eller :p).

Hadde glatt kjørt "forced reps" i benk for å få henne til å bøye seg over. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått henne til å miste balansen også uten å skade meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt kjørt "forced reps" i benk for å få henne til å bøye seg over. Jeg er helt sikker på at jeg kunne fått henne til å miste balansen også uten å skade meg :p

DET tviler jeg ikke på, er ikke mange jenter som tar typ 100 kg i bicepscurl :p Tror jeg hadde latt deg ligge der istedet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke kommer mens jeg driver med ett veldig tungt sett.. Meeenee.. De kan jo komme etterpå og bare: oooh jai så do løfte den tonge greiaa, du så stark og macho *kiss kiss*.. det er greit lix0m.

Nederst i Karl Johan... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...