Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har i de siste 10 åra trent ganske mye og "intimt" i et miljø som mer eller mindre består av bare gutter og meg.

Har fått en veldig god vane på å skille mellom trening og "andre ting", mye fordi man må det i den idretten jeg driver med, men også fordi jeg er der for å trene og ikke sjekke eller bli sjekket.

Don't shit where you eat.

Hvordan jeg stiller meg til ting når jeg er på treningssenteret aner jeg ikke, har bare vært der en måned. Hehe, men nå går jeg sikkert under den kategorien som gir et flott inntrykk av å ikke være "appoachable". Usminket og våt av svette, iPod på full spik, caps ned i ansiktet og som regel opptatt av å gi det jeg har av fokus på øvelsen jeg holder på med:)

de jeg snakker med er som regel kjentfolk eller treningspartnere. Men overser de også ganske glatt når jeg får på skylappene mine og kommer i treningsmodus!

Nå har jeg jo et mål og en mening med å være der, og det er ikke for å finne meg en mann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal låve deg at om drømme mannen kom opp til deg med noen sjarmerende ord hadde du ikke tenkt det :D

I grappling synes jeg jentene *bør* gjøre det. Guttene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal låve deg at om drømme mannen kom opp til deg med noen sjarmerende ord hadde du ikke tenkt det :D Samme hvor du møter han, så lenge du får møtt han!

Haha, om det så hadde skjedd hadde jeg ikke umuligens blitt mest irritert over at han forstyrret meg i settet mitt :p

Har som jeg nevnte ganske god vane med å ha strenge skiller mellom trening og flørting/sjekking, kan fint skru den delen helt av. Ikke bare gjør det at men får mere fokus på treningen man faktisk gjør der og da, men fra idretten jeg driver med så er det essensielt da mange av posisjonene vi havner i kan være "spesielle" for en person som ikke vet hva det er vi driver med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk i vei jenter! Er det en gutt med mye muskler så er han nok ganske stolt over hva han har bygget evt løftet, ergo vil komplimenter når han har god pump skli rett inn å du vil helt klart gjøre dagen hans bedre :D

MEN er det mellom settene på knebøy å denne stakkeren hiver etter pusten å kjemper mot smertene, vil du neppe få noen god respons! :rofl: Timingen må være rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk i vei jenter! Er det en gutt med mye muskler så er han nok ganske stolt over hva han har bygget evt løftet, ergo vil komplimenter når han har god pump skli rett inn å du vil helt klart gjøre dagen hans bedre :D

MEN er det mellom settene på knebøy å denne stakkeren hiver etter pusten å kjemper mot smertene, vil du neppe få noen god respons! :rofl: Timingen må være rett ;)

Om h*n har hatt en bra trening så er det jo som om man nettopp har kommet hjem med et "bytte"(samme følelsen), få komplimenter da og dagen kan vel ikk bli så mye bedre :cool:

(også greit å vite om treningen hadde vært rævva..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids spørre om han vil spotte deg i markløft eller knebøy, det er jo en "intim" øvelse ;)

Hm, så når jeg ble spurt om å spotte en fyr i knebøy, ble jeg egentlig sjekka opp? Niiice :p Følte meg forøvrig jævlig dum på fyrens vegne; hva skulle jeg ha gjort liksom om han faila på 120 kg i kvartbøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Ouch! Ha ha, ja! På 29 årsdagen min våknet jeg og var et takras! Du kan jo bare tenke deg åssen jeg ser ut i dag 10 år senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert bra å småsjekke på gymmen (jeg har kjæreste så jeg gjør ikke det da) men det er sikkert lurt å holde en vennlig og høflig profil heller enn en dirty "kom og ta meg" strategi. Don't shit where you eat som noen nevnte lengre opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert bra å småsjekke på gymmen (jeg har kjæreste så jeg gjør ikke det da) men det er sikkert lurt å holde en vennlig og høflig profil heller enn en dirty "kom og ta meg" strategi. Don't shit where you eat som noen nevnte lengre opp...

:eek: "don't fcku where you sleep"? :confused:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så når jeg ble spurt om å spotte en fyr i knebøy, ble jeg egentlig sjekka opp? Niiice :p Følte meg forøvrig jævlig dum på fyrens vegne; hva skulle jeg ha gjort liksom om han faila på 120 kg i kvartbøy?

Her var det mere om å få en kontakt :)

Er kanskje ikke smart å si "Hei, du..jeg liker deg, skal vi hoppe en tur i dusjen?" når han tester ut maksløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...