Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil derfor spørre mennene her inne om hva de mener om å bli sjekket opp av fremmed dame på gymmet? Er det upassende? I tilfelle nei, hvordan burde man som jente i tilfelle gå frem?

Jeg mener det i mange tilfeller vil være mulig å skue hunden på hårene. En person med en slitt gammel t-skjorte med trykket "Shut up and SQUAT!!" på brystet, og som drysser av kritt, er kanskje mindre interessert i å finne en partner på gymmet enn en nydusja 20-åring med gel i håret, og ikke minst den obligatoriske singleten fra Under Armour.

Det samme gjelder for jenter, en som ligger kliss bløt på bakken og hiver etter luft etter en økt er nok vanskeligere enn perfekt sminka jenta som bicepscurler den samme fjærvekten i 45 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Spennende... jeg er i mine siste dager i 20årene og jeg er i hvertfall ikke i forfall :p

Meeeen, jeg fant min nye flørt på treningssenteret. Jeg holdt på å pustebesvær da jeg så han. Høy, flott og muskuløs. Jeg tenkte som deg, hvordan få hans oppmerksomhet. Jeg så han første gang i mars, vi trente ofte på samme tidspunkt. Vi fikk øyekontakt, som ble til et nikk/hils. Som liiitt senere ble til et "hei". Men så, i oktober møtte jeg han ute på fest. Da vi fikk øyekontakt, så tok det ikke lang tid før vi avtalte å møtes på treningssenteret dagen etter. Etter det har vi egentlig hengt i hop... Bare som venner i starten, men nå har vi vært på date <3

Kjør på sier jeg, får jo ikke noe annet enn et nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Uff så da har jeg bare 2 år igjen :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så da har jeg bare 2 år igjen :huh:

hehe...jeg synes det er festlig at det virker som om ingen ser ironien :D

:p = ironisk smiley - jeg vet, for jeg skrev faktisk den første boken i verden som hadde en egen seksjon om smileys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids spørre om han vil spotte deg i markløft eller knebøy, det er jo en "intim" øvelse ;)

Spotte i box squats? Da må man vel sitte på boksen og hjelpe henne opp om hun ikke kommer seg ut av fanget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ikke helt under tråden dette her, men enkelte menn synes hvertfall det er helt greit å stalke yngre jenter på treningssenteret.. Bare en fyr i mitt tilfelle, men fyy det var irriterende! Etter gjentatte forsøk på å få meg med på trenings"date"? så tok han endelig hintet... Noen som har opplevd lignende? Gutter og jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å spørre om fyren vil være med hjem å lage treningsprogram da? :whistling: :p

HAHA! ALEEEX!!! :D Been there, DONE THAT!!!

Eller bare om de vil være med hjem og tøye ut :whistling:

- En annen ting. Folk burde slutte å tenke på "hva" de burde gjøre eller si. Gjør det som føles riktig der og da og vær deg selv, samma hva du sier. Det som er viktig er at du gjør noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...