Gå til innhold

Hva synes menn om å bli sjekket opp på trening?


Ina Johansen

Anbefalte innlegg

På gymmet jeg trener, er det en mann jeg rett og slett synes er så latterlig fin at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har tydeligvis samme rutiner på når vi trener, fordi han ofte trener når jeg trener. Dette har nå ført til at jeg virkelig GLEDER meg til trening, og tar meg på meg ekstra sminke o.l før øken osv:blush: Og er han ikke der når jeg kommer blir jeg kjempeskuffa, hehe.

Jeg vurderer opp og ned og i mente om jeg skal prøve å oppsøke noen form for kontakt med han, men er så er jeg redd for å virke innpåsliten eller desperat osv... Det skal nevnes at jeg er ser helt ok og er relativt oppegående, så hadde jeg møtt han på byen hadde det vært litt mer aktuellt å "slå til":)

Jeg vil derfor spørre mennene her inne om hva de mener om å bli sjekket opp av fremmed dame på gymmet? Er det upassende? I tilfelle nei, hvordan burde man som jente i tilfelle gå frem?

Jeg har vært gjest på dette forumet i lange tider og tenkte det var på tide å opprette en bruker, og nå håper jeg på gode tips fra alle dere andre treningsfreaks der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, morsomt innlegg å starte med! :thumbsup: Hva om du snur på situasjonen og tenker at det var en mann som hadde kommet og sjekket opp deg når du trente? Ville du satt pris på det, selv om han kanskje ikke var helt typen? :) Det kan godt hende han synes det bare er hyggelig, samtidig kan han være veldig opptatt med sine ting og føle at du forstyrrer. Et forslag er kanskje å oppsøke han på vei ut av treningssenteret? :D Da er han ferdig med økta, og har kanskje litt mer tid til overs? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har sett at du trener mye og ser bra ut, kunne du ha hjulpet meg med en øvelse?" ?

hmm, kanskje jeg skal prøve den setningen der? Det er dessverre lettere å planlegge hva man skal si på fohånd enn å si det når man er i situasjonen, hehe. Men søren heller, noe må jeg da prøve hvis jeg skal ha noen sjansje til å bli kjent med han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bedt på kaffe av en fyr på trening en gang, syntes ikke egentlig det var spesielt passende eller koselig.. men jeg hadde jo aldri sett fyren før, hvis jeg hadde gått og siklet på ham og vi hadde sendt blikk til hverandre (lol..) så hadde sikkert saken vært en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde *digget* det om en jente sjekket meg opp på trening, så lenge hun ikke var *for* frempå. Tror det er mange som liker at dere tar initiativet, men at dere legger opp til at vi får følelsen av at dere kom tilfeldig bortom, og så sjekket *vi* *dere* ;)

Men...go for it! Hvis du ikke gjør det skjer det jo i hvert fall ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Pøh, har du sett mor mi eller? Det finnes mengder med bra damer på 30+ som trener, og finner du dem ikke er du bare på feil sted ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, har du sett mor mi eller? Det finnes mengder med bra damer på 30+ som trener, og finner du dem ikke er du bare på feil sted ;P

Skal jeg slutte å gå på trening? :p hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...en annen faktor for meg er at alle de søte jentene er såpass unge at jeg ikke gidder å fly rundt og bli stemplet som en gammel gris. Av en eller annen grunn virker det som det skjer et totalt forfall og kroppsras siste dagen jenter er 29 :p

Så det du sier er at jeg har under ti år på å komme i min livs form og ha den noen år, før alt går att skogen igjen? :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det du sier er at jeg har under ti år på å komme i min livs form og ha den noen år, før alt går att skogen igjen? :rofl:

hehe...nei, men da har du tydelig vis byttet treningssenter til et eller annet hemmelig sted som jeg ikke vet om ;) :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos; Nå har jeg hørt fra en del menn at de syns det er litt panisk å bli sjekket opp...det er liksom feil rolle for dem. Jegeren er dem, ikke omvendt:meh:

Det var det jeg skrev over...mange av "oss" liker at dere tar kontakt, men at dere legger opp til at vi får følelsen av å ha gjort jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 29 åring blei jeg egentlig sykelig fornærmet, men trøster meg med den kommentaren der mest sannsynlig kostet deg evig brann i helvete!:p

Du mener at jeg kommer til å treffe en som vil gifte seg med meg? :eek:

hehe - nei, jeg tror jeg skal gå og legge meg før jeg sier noe skikkelig dumt :thumbsup:

Men seriøst, så er dere nydelige skapninger. Rare, men nydelige. Om dere bare hadde vært mer frempå når dere traff noen dere likte, så hadde verden blitt et bedre sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...