Gå til innhold

Den bittelille morratrynetråden


Raptorial

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Omg, sånn :cat: vil jeg også haa! Er så alt for vanskelig å trene de jeg har opp til å koze når jeg sover/skal køye:/

Mine har heldigvis vært slik siden de var små:) kan ha noe med at de ble flasket opp fra de var 14 dager gamle, og var sammen med meg så godt som 24/7 fram til de var ca 12 uker gamle:) Så nå i voksen alder ligger de allerede i senga om kvelden når jeg kommer for å legge meg. På kvelden skal de alltid inn i armkroken. og på morgenen skal de alltid opp på bryskassa, kose meg i trynet og tråkke iherdig med frambena:) Dette er daglig rutine:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har heldigvis vært slik siden de var små:) kan ha noe med at de ble flasket opp fra de var 14 dager gamle, og var sammen med meg så godt som 24/7 fram til de var ca 12 uker gamle:) Så nå i voksen alder ligger de allerede i senga om kvelden når jeg kommer for å legge meg. På kvelden skal de alltid inn i armkroken. og på morgenen skal de alltid opp på bryskassa, kose meg i trynet og tråkke iherdig med frambena:) Dette er daglig rutine:P

*ukarakteristisk ubersjalu*

vi har en katt som liker å tråkke på halsen; men hun kjører på med klørne ute, og da de er av wolverine-standard er det fort.... mindre koz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

jeg skjønner ikke... dere jentene som legger dere med sminke, hvordan i heiteste klarer dere å beholde sminken i ansiktet og se bra ut når dere våkner??

hver gang jeg glemmer/ikke gidder å fjerne sminken sitter halvparten av trynet igjen på puta, maskaraen har en tendens til å havne både ved ørene og på haka. Ser mer eller mindre ut som jeg har vaska en bilmotor... med trynet:notworthy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke... dere jentene som legger dere med sminke, hvordan i heiteste klarer dere å beholde sminken i ansiktet og se bra ut når dere våkner??

hver gang jeg glemmer/ikke gidder å fjerne sminken sitter halvparten av trynet igjen på puta, maskaraen har en tendens til å havne både ved ørene og på haka. Ser mer eller mindre ut som jeg har vaska en bilmotor... med trynet:notworthy:

Hvis du står opp, tar på sminke, og så legger deg i senga igjen... lukker øynene i 10 sekunder, og så står opp... Så er du klar for morratrynebildetagning (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...