Gå til innhold

Den bittelille morratrynetråden


Raptorial

Anbefalte innlegg

Tenker hver dag at jeg må huske å ta bilde morgenen etter, men glemmer det. Fant dette på tlf da, er vel to uker gammelt. Dette er nok et av mine bedre morratryner, til tross for at jeg her ligner litt på en mann. (Gårsdagens sminke er standard, jeg gidder stort sett aldri å fjerne sminken før jeg legger meg.)

[ATTACH]132280[/ATTACH]

post-23648-14440969829839_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Fortuity.

Mitt forhold til verden i dag - 'live' fra sengen (som jeg ikke har tenkt til å forlate med det første).

[ATTACH]132349[/ATTACH]

Fuck kjøleskapet som bestemte seg for å dø fra meg. Generelle uforutsette utgifter. Visdomstenner. I underkant av tre kvarter søvn. Valentines day. Sykemelding. Stølhet. Osloværet. Dua, Vilde-Marie, som okkuperer balkongen min 24/7, mens hun lager skumle lyder.

.. Også autoriteter, og sånt, da.

Edit: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/dagens-negative.10650/page-130 - hadde kanskje vært en mer passende tråd; men hvorfor holde negativiteten samlet på en plass? Spre den, sier nå jeg. #Gjennomsyretnegatividag,ja.

post-30998-144409698788_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...