Gå til innhold

Den bittelille morratrynetråden


Raptorial

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahah, samme greia her! Var på hyttetur med en jentegjeng en gang, våkna opp og fire stykker av dem stod rundt senga mi og stirra på meg, for de var usikre på om jeg hadde daua :rolleyes: Er heller aldri like populær som når vi er en gjeng på ferie og man skal dele dobbeltsenger, for da vil alle dele seng med meg, siden det er som å ha senga aleine :p

Usikker på om jeg ville satt det på CV'en min; slapp som en dau fisk i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har bidratt

[ATTACH]134195[/ATTACH]

Greide å fange det magiske øyeblikket hvor hatet er på sitt sterkeste i de første sekundene etter oppvåkning, tror smerten er mulig å ta og føle på her.

Kombinasjonen av svakt lys og dårlig kamera får det til å se ut som jeg har bart i tillegg, knall.

post-12920-14440971608024_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har bidratt

[ATTACH]134195[/ATTACH]

Greide å fange det magiske øyeblikket hvor hatet er på sitt sterkeste i de første sekundene etter oppvåkning, tror smerten er mulig å ta og føle på her.

Kombinasjonen av svakt lys og dårlig kamera får det til å se ut som jeg har bart i tillegg, knall.

Hat? Ser ut som the-hot-look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...