Gå til innhold

Den bittelille morratrynetråden


Raptorial

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Morratryne? I don't buy that shit. For digg, try again.

Takker, men dette var faktisk 5minutter etter at jeg hadde stått opp, og det vil jeg definere som morratryne. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skjønner ikke... dere jentene som legger dere med sminke, hvordan i heiteste klarer dere å beholde sminken i ansiktet og se bra ut når dere våkner??

hver gang jeg glemmer/ikke gidder å fjerne sminken sitter halvparten av trynet igjen på puta, maskaraen har en tendens til å havne både ved ørene og på haka. Ser mer eller mindre ut som jeg har vaska en bilmotor... med trynet:notworthy:

Noen vrir og snur seg mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vrir og snur seg mer enn andre.

ja, jeg er nok en av de som snur seg mye, veldig mye:P våkner rett som det er opp med den ene dyna snurret som en turban rundt hodet, våkner med bena utenfor sengen, nakken i vinkel mot veggen, hodet i fotenden, eller titt og ofte med rumpa i hodeenden med 90graders vinkel i hofte og ryggen mot veggen....:p

Heldigvis har jeg en veldig grei kjæreste som tåler at jeg stjeler 80% av sengen. Men det har hendt seg at han står opp og går rundt sengen for å legge seg på andre siden av meg når jeg har presset han mer eller mindre ut av sengen:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover HELT stille. Opptil flere ganger har jeg opplevd at de jeg deler seng/rom med, lure på om jeg i det hele tatt puster/lever :p:blush: En gang vekte mamma meg til og med o_O

Hahah, samme greia her! Var på hyttetur med en jentegjeng en gang, våkna opp og fire stykker av dem stod rundt senga mi og stirra på meg, for de var usikre på om jeg hadde daua :rolleyes: Er heller aldri like populær som når vi er en gjeng på ferie og man skal dele dobbeltsenger, for da vil alle dele seng med meg, siden det er som å ha senga aleine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben vekket meg litt vel tidlig på fridagen min fordi han trodde han var dårlig. Han hadde 37 i temp og fikk pent beskjed om å ta to paracet pga hodepinen og at sympati klokken halv syv på en fridag ikke slår til før termometeret runder 38,9..

Dagens morratryne er not amused nurse :p [ATTACH]134159[/ATTACH]

post-32700-14440971591178_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben vekket meg litt vel tidlig på fridagen min fordi han trodde han var dårlig. Han hadde 37 i temp og fikk pent beskjed om å ta to paracet pga hodepinen og at sympati klokken halv syv på en fridag ikke slår til før termometeret runder 38,9..

Dagens morratryne er not amused nurse :p [ATTACH]134159[/ATTACH]

Kaldt der du sover:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...