Gå til innhold

Den bittelille morratrynetråden


Raptorial

Anbefalte innlegg

Bytte rom?

Har nå kommet til det stadiet at jeg har satt meg litt mer opp i sengen, og fått løvemanken samlet i en mindre kledelig dott. Skal si det går fremover. Kanskje det er håp for meg og morratrynet allikevel.

Edit: Superhovne øyne, og generelt misfornøyd, men her har du da altså dagens morratryne:

[ATTACH=full]131526[/ATTACH]

i see absolutely nothing wrong with that morratryne!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortuity.

i see absolutely nothing wrong with that morratryne!:)
post-30998-14440969276182_thumb.gif

Det finnes fint lite som slår å få ros for morratrynet. Thank you, kind stranger. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte rom?

Har nå kommet til det stadiet at jeg har satt meg litt mer opp i sengen, og fått løvemanken samlet i en mindre kledelig dott. Skal si det går fremover. Kanskje det er håp for meg og morratrynet allikevel.

Edit: Superhovne øyne, og generelt misfornøyd, men her har du da altså dagens morratryne:

Så du som om du våkna ferdigsminka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke ille! :)

Skulle ønske jeg tok bilde av søndagens morgentryne, var ute og drakk til 8 om morgenen og begge øyenvippene mine (falske) hadde falt av og lagt rare mønster i øyensminken min, og så generelt helt jævlig ut..

Pics or it doesn't count ;)

Men jo, jeg vil nå si at dette var relativt ille! Ante fred og ingen fare, skulle bare svare på en snap og tok kamera mot meg, og så først da hvordan jeg så ut. Merket selvfølgelig at formen ikke var helt som den skulle være, men visste verken at jeg hadde grått eller spydd før jeg fikk se trynet og håret mitt. Haha, huff, en dusj har aldri vært bedre, for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pics or it doesn't count ;)

Men jo, jeg vil nå si at dette var relativt ille! Ante fred og ingen fare, skulle bare svare på en snap og tok kamera mot meg, og så først da hvordan jeg så ut. Merket selvfølgelig at formen ikke var helt som den skulle være, men visste verken at jeg hadde grått eller spydd før jeg fikk se trynet og håret mitt. Haha, huff, en dusj har aldri vært bedre, for å si det sånn :)

Haha, huff! Ikke digg..

Viss det blir skikkelig utgang neste helg (edru denne helga) skal jeg vise deg jeg! (Challenge accepted!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...