Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Hvis en zombie biter en vampyr og vampyren biter et menneske, blir mennesket da en vampyr eller zombie?

Vampyrer kan jo (som vi alle vet) ikke bli infisert av zombier eller noe annet MEN hvis man blir bitt av en vampyr og det ikke tar effekt vil man bli en zombie etter en stund. Derfor; ikke noe bastant svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vampyrer kan jo (som vi alle vet) ikke bli infisert av zombier eller noe annet MEN hvis man blir bitt av en vampyr og det ikke tar effekt vil man bli en zombie etter en stund. Derfor; ikke noe bastant svar :)

De har tradisjonelt sett vært immune mot sykdommer, MEN det uklart om de fortsatt bærer smitten. Kommer vel kanskje litt ann på type zombie også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg, som ikke har kjøkken, kun mikro og vannkoker, kan det være lurt å kjøpe en slow cooker? Lei av å bare spise tunfisk, og "omelett" fra mikroen.., og vil kunne tilberede noe kylling/kjøtt ol i ny og ned. Vil denne dampe slik at det egentlig ikke ville vært lurt å ha den på når jeg er borte (da jeg leier rom på hotell (for studenter)).. Så litt på en billig fra clas ohlson.. viss det funker, så er det jo gjerne dumt å ha funnet dette da jeg heldigvis/forhåpentligvis får flytta til en plass med kjøkke.. ,men kan jo være greit å ha læll.. ellers? Er det noen som vett åssen kylling funker i mikro? Altså å tilberede (rå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som ikke har kjøkken, kun mikro og vannkoker, kan det være lurt å kjøpe en slow cooker? Lei av å bare spise tunfisk, og "omelett" fra mikroen.., og vil kunne tilberede noe kylling/kjøtt ol i ny og ned. Vil denne dampe slik at det egentlig ikke ville vært lurt å ha den på når jeg er borte (da jeg leier rom på hotell (for studenter)).. Så litt på en billig fra clas ohlson.. viss det funker, så er det jo gjerne dumt å ha funnet dette da jeg heldigvis/forhåpentligvis får flytta til en plass med kjøkke.. ,men kan jo være greit å ha læll.. ellers? Er det noen som vett åssen kylling funker i mikro? Altså å tilberede (rå)

Kjøp deg en bærbar steikeplate.

De er relativt billige, og du skaffer deg ganske mye større handlefrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og en venn av meg har samme telefon Xperia Z1 compact. De er kjøpt på nesten på samme tidspunkt.

Nå kom lollipop oppdateringen. Jeg fikk installere med en gang, mens han må ha pc for å få laste ned. Hvorfor er det slik?

Jeg er bare nysgjerrig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venn av meg har samme telefon Xperia Z1 compact. De er kjøpt på nesten på samme tidspunkt.

Nå kom lollipop oppdateringen. Jeg fikk installere med en gang, mens han må ha pc for å få laste ned. Hvorfor er det slik?

Jeg er bare nysgjerrig altså.

Lurer på samme selv. Har samme telefonen, og jeg må koble til pc for å oppdatere.

Har en teori om at det har noe å gjøre med mengde ledig plass på telefonen da det nesten er fullt på min, og at det da ikke er plass til å laste ned det som er nødvendig for å få installert oppdateringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på samme selv. Har samme telefonen, og jeg må koble til pc for å oppdatere.

Har en teori om at det har noe å gjøre med mengde ledig plass på telefonen da det nesten er fullt på min, og at det da ikke er plass til å laste ned det som er nødvendig for å få installert oppdateringen.

Jeg tror ikke det er plassen. Du må ha 1.2 GB ledig og det hadde ikke jeg før jeg tømte søppelbøtta i google+. Og jeg trengte aldri datamaskin, måtte bare lage plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som ikke har kjøkken, kun mikro og vannkoker, kan det være lurt å kjøpe en slow cooker? Lei av å bare spise tunfisk, og "omelett" fra mikroen.., og vil kunne tilberede noe kylling/kjøtt ol i ny og ned. Vil denne dampe slik at det egentlig ikke ville vært lurt å ha den på når jeg er borte (da jeg leier rom på hotell (for studenter)).. Så litt på en billig fra clas ohlson.. viss det funker, så er det jo gjerne dumt å ha funnet dette da jeg heldigvis/forhåpentligvis får flytta til en plass med kjøkke.. ,men kan jo være greit å ha læll.. ellers? Er det noen som vett åssen kylling funker i mikro? Altså å tilberede (rå)

Har du penger nok, så gå for en Sous Vide. Genialt til kjøtt/laks og grønnsaker kan du lage i mikroen. De er litt dyre, men er ofte på tilbud hos f.eks. elkjop.

Uten lokk damper de, men har du lokket på vil dampen renne ned igjen i "gryten". Jeg brukte vanlige brødposer å tilbrede mat i starten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...