Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Trår du faktisk må vente til litt senere i mai for å søke.. Prøvde tidlig jeg også å søke i fjor og fikk samme beskjeden med søkte på nytt litt senere, prøv i slutten av mai du :)

Jeg søkte for to dager siden, og har fått svar, vedtaksbrev er komt og brev om signering :) Men det er selve signeringa som ikke funker på mac'en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet med Dietmar men ikke alle øvelsene er forklart i veilederen så....

Lattrowing - kan det gjøres som sealrow, og kan det gjøres stående de gangene det er med omvendt grep?

Benkpress med gummistrikk - festet oppe, nede eller rundt albuene?

Markløft med strikk - festet oppe eller nede?

Regner egentlig med at det ikke er med strikk festet nede, for da blir det heftig tungt om i det hele tatt gjennomførbart, men synes det er litt rart at det ikke er spesifisert.

Skjønner plutselig hvordan folk må føle det når de er på treningssenter for første gang, oger i tvil om nesten alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet med Dietmar men ikke alle øvelsene er forklart i veilederen så....

Lattrowing - kan det gjøres som sealrow, og kan det gjøres stående de gangene det er med omvendt grep?

Benkpress med gummistrikk - festet oppe, nede eller rundt albuene?

Markløft med strikk - festet oppe eller nede?

Regner egentlig med at det ikke er med strikk festet nede, for da blir det heftig tungt om i det hele tatt gjennomførbart, men synes det er litt rart at det ikke er spesifisert.

Skjønner plutselig hvordan folk må føle det når de er på treningssenter for første gang, oger i tvil om nesten alt.

Er det den roinga Amba og Avokado holder på med hele tida? :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet med Dietmar men ikke alle øvelsene er forklart i veilederen så....

Lattrowing - kan det gjøres som sealrow, og kan det gjøres stående de gangene det er med omvendt grep?

Benkpress med gummistrikk - festet oppe, nede eller rundt albuene?

Markløft med strikk - festet oppe eller nede?

Regner egentlig med at det ikke er med strikk festet nede, for da blir det heftig tungt om i det hele tatt gjennomførbart, men synes det er litt rart at det ikke er spesifisert.

Skjønner plutselig hvordan folk må føle det når de er på treningssenter for første gang, oger i tvil om nesten alt.

Se litt på hvor tungt du skal løfte, er det ganske tungt/tyngre enn maks er det nok med strikk rundt albuene/oppe. Er det mye lettere er det mest sannsynligvis med strikk festet nede. I mitt program står det mot strikk når jeg skal stå på strikken i mark eller ha den under benken, og med strikk når strikken skal hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Bildestrømmen på macbooken min vil ikke oppdateres 100% - mangler 3-4 bilder som ligger på bildestrøm på iPhonen, men ikke på macbooken. Noen med en god løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildestrømmen på macbooken min vil ikke oppdateres 100% - mangler 3-4 bilder som ligger på bildestrøm på iPhonen, men ikke på macbooken. Noen med en god løsning?

Indikerer macbooken at bildene er der, men den prøver å laste dem inn og det ikke går?

Hvis du trenger bildene her og nå, så kan du jo overføre dem via AirDrop fra mobil til macbook, som en midlertidig løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Indikerer macbooken at bildene er der, men den prøver å laste dem inn og det ikke går?

Hvis du trenger bildene her og nå, så kan du jo overføre dem via AirDrop fra mobil til macbook, som en midlertidig løsning :)

Bilder jeg tok senere på dagen har blitt overført, så den prøver ikke laste inn noe mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meningen at man skal varme opp questbaren, eller skal man spise den når den er såpass hard som den er?

Ikke meningen man skal varme den opp, men man kan gjøre det om man vil. Den som heter eplepai er f.eks veldig god å varme i ovnen. De blir fort påvirket av romtemperatur, så å myke den litt opp med hendene eller ha den liggende høyt i skap (nær komfyren) gjør at mine er passe myke å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt legeutgifter før, ettersom jeg kun har vært hos militærlege og deretter bedriftslege. Nå har jeg vært hos allmennlege og hudlege i forbindelse med en kur jeg skal begynne med, og har måttet punge ut litt. Har tatt vare på kvitteringer. Er det noen statlige sosialistgreier man kan dra nytte av for ta tilbake litt av skattepengene sine få dekket noen av utgiftene? :p

Antakelig dekkes ikke Isotretinoin/Roaccutane av slikt tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...