Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Sant nok, men det skal visst være 'proteinrikt'.

Det var dette med dosering da... 0,5g prottis per servering ? Skulle neste trodd at det var "Semen Zero"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt dette pwo tilskuddet i ca 3 uker nå. Kjøpte det i utlandet (bor i utlandet). Brukt dosering som står på boksen: 1 scoop. Ser på denne norske nettsiden at anbefalt dosering er 0,5 scoops.... Brukt det nesten daglig. (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mayhem-720g)

...Hva er eventuelle bivirkninger? :( Er det noe av innholdet her som kan gi skikkelige bivirkninger i mengden jeg har brukt det? Har merket mye rart på kroppen siste ukene, lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt dette pwo tilskuddet i ca 3 uker nå. Kjøpte det i utlandet (bor i utlandet). Brukt dosering som står på boksen: 1 scoop. Ser på denne norske nettsiden at anbefalt dosering er 0,5 scoops.... Brukt det nesten daglig. (http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mayhem-720g)

...Hva er eventuelle bivirkninger? :( Er det noe av innholdet her som kan gi skikkelige bivirkninger i mengden jeg har brukt det? Har merket mye rart på kroppen siste ukene, lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre? :(

Det er ihvertfall mye koffein og oppkvikkende midler og kreatin og litt mineraler, men utover dette tror jeg ikke det burde gjøre stort, hvilke bivirkninger har du følt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall mye koffein og oppkvikkende midler og kreatin og litt mineraler, men utover dette tror jeg ikke det burde gjøre stort, hvilke bivirkninger har du følt?

Har over de siste 2-3 ukene vært veldig "bloated", gått opp typ 3-4kg og siste uken mange cm uten å endre kostholdet... Ser plutselig veldig dvask ut, og vært ekstra tørst. Har skyldt på varmt vær, da jeg har hatt tendenser til å ese litt ut i varmen, men aldri så mye som nå. Begynt å lure på om en tur til legen må til dersom dette ikke roer seg etter noen dager uten noen pwo. Kan denne ha skyld i noe av dette, om ikke delvis? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har brukt kreatin før så kan du legge på deg litt vannvekt av det. Det er viktig at du drikker nok vann når du tar kreatin. Med den lange ingredienslista for produktet så kan det være at du reagerer på en eller flere ingredienser. Eneste måten å finne ut på er å droppe å ta greiene en stund og se hva som skjer.

Jeg må bare le av salgsteksten på sånne produkter. Det blir så jalla:

Gjennom en avansert ingredienssynergi nøytraliserer Mayhem kroppens produksjon av prestasjonbegrensende melkesyre som vil tillate deg å løfte tyngre og trene lenger. Foruten å tilby en rask kilde til kvalitativ energi inneholder Mayhem en rekke stoffer som bidrar til økt muskelvolum og akselerert utvinning.

Les: Shiten inneholder kreatin og beta-alanin. Og masse annet som ikke har dokumentert effekt, men hey - "avansert ingredienssynergi"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over de siste 2-3 ukene vært veldig "bloated", gått opp typ 3-4kg og siste uken mange cm uten å endre kostholdet... Ser plutselig veldig dvask ut, og vært ekstra tørst. Har skyldt på varmt vær, da jeg har hatt tendenser til å ese litt ut i varmen, men aldri så mye som nå. Begynt å lure på om en tur til legen må til dersom dette ikke roer seg etter noen dager uten noen pwo. Kan denne ha skyld i noe av dette, om ikke delvis? :(

Har du tatt kreatin før? Viss ikke kan den gjøre at du veier litt mer siden kreatin binder vann i musklene.

Jeg tror noen kan ha problemer med å fordøye kreatin, spesielt om man ikke drikker nok. Koffeinen i pwo tilskuddet vil jo også øke veskebehovet. Kanskje du ikke drikker nok vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har brukt kreatin før så kan du legge på deg litt vannvekt av det. Det er viktig at du drikker nok vann når du tar kreatin. Med den lange ingredienslista for produktet så kan det være at du reagerer på en eller flere ingredienser. Eneste måten å finne ut på er å droppe å ta greiene en stund og se hva som skjer.

Jeg har aldri brukt kreatin før nei, så det kan vel ha noe med det å gjøre... Leste litt på nettet nå, og det er mange som mener det er tøys å legge på seg vannvekt og se dvask ut av kreatin, mens andre har hatt ganske sterke personlige erfaringer... :unsure: Men yup, du har selvsagt helt rett og jeg dropper greiene en stund nå- og krysser fingrene for at dette blir bedre.

Har du tatt kreatin før? Viss ikke kan den gjøre at du veier litt mer siden kreatin binder vann i musklene.

Jeg tror noen kan ha problemer med å fordøye kreatin, spesielt om man ikke drikker nok. Koffeinen i pwo tilskuddet vil jo også øke veskebehovet. Kanskje du ikke drikker nok vann?

Kan hende det er musklene som veier mer, men jeg er fysisk "større" også, og ser dvask ut. Målebåndet lyver ikke... Og 3-4kg opp på så kort tid uten endringer i kosthold er vel litt uvanlig? :( Og det kom så plutselig også, men nå som jeg tenker på det har det blitt gradvis verre siste 2 ukene, som sånn sett samsvarer med når jeg begynte å ta pwo'n nesten daglig før trening. Så yessss, den boksen blir satt på hylla for nå (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du blir oppblåst vil jo midjen bli større også. Viss tarmen er irritert vil det vel være mer væske i området som vil gi deg større midje. Uansett er nok løsningen å kutte ut pulveret og gjerne drikke mer vann.

Det synes på midjen, ja, men mest på lårene... 4cm opp rundt hvert lår, og det synes godt... Men ja, kutter ut pulveret og håper på det beste! Skal drikke mer vann også, har fylt opp stor vannflaske allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dumme spørsmål, men til en viss grad forankret i vitenskapen i starten. Men det siste vet jeg ikke, og fant ikke noe klart svar på det da jeg googla.

Testosteron gir mørk stemme, muskler og økt behåring hos menn/gutter.

Altså mye av det man forbinder med "mandighet". Fakta. Helt klart.

Så man har lettere for å bygge muskler om man produserer mye testosteron. Og man kan naturlig øke produksjonen litt, har jeg hørt, gjennom bla. trening mm. Men noen produserer (naturlig) ganske mye mer enn andre.

Og de med mørk stemme har ofte høy produksjon av hormonet?

Og selvfølgelig størrelsen. Har den med testosteronnivå å gjøre?

Hva med sexlyst, og tja.. evnen til å "lade om igjen" fort?

Jeg lurer også på dette!

I tillegg lurer jeg på om det gjelder jenter som gutter. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette!

I tillegg lurer jeg på om det gjelder jenter som gutter. :p

Størrelsen på jenter? Eller sexlyst?

Men testosteron har jeg hørt er (det største) "sexhormonet". Men også østrogen for damene er viktig, samt balansen.. *kan egentlig ikke uttale meg om det, er bare ting jeg menerjegharlest osv. ;)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumme spørsmål, men til en viss grad forankret i vitenskapen i starten. Men det siste vet jeg ikke, og fant ikke noe klart svar på det da jeg googla.

Testosteron gir mørk stemme, muskler og økt behåring hos menn/gutter.

Altså mye av det man forbinder med "mandighet". Fakta. Helt klart.

Så man har lettere for å bygge muskler om man produserer mye testosteron. Og man kan naturlig øke produksjonen litt, har jeg hørt, gjennom bla. trening mm. Men noen produserer (naturlig) ganske mye mer enn andre.

Og de med mørk stemme har ofte høy produksjon av hormonet?

Og selvfølgelig størrelsen. Har den med testosteronnivå å gjøre?

Hva med sexlyst, og tja.. evnen til å "lade om igjen" fort?

Tviler på at testo har innvirkning på størrelsen, men det har møøøye å si på "reload & drive" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...