Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si at man spiser slik at man holder vekten, og trener, ofc. Vil man forandre kroppssammensetningen bare man forandrer på macro sammensetningen, eller må man enten ligge i underskudd/overskudd for å få til det?

Hva mener du med 'forandre på macro sammensetning'? Det går fint ann å bygge muskler og miste fett med trening på vedlikehold, så lenge du får i deg nok proteiner og fett. Men det er så vidt jeg forstår generelt akseptert at det går tregere enn bulk/cut sykler. Martin Berkham ved leangains prater en del om det, og du vil finne mer om du søker opp recomping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med 'forandre på macro sammensetning'? Det går fint ann å bygge muskler og miste fett med trening på vedlikehold, så lenge du får i deg nok proteiner og fett. Men det er så vidt jeg forstår generelt akseptert at det går tregere enn bulk/cut sykler. Martin Berkham ved leangains prater en del om det, og du vil finne mer om du søker opp recomping.

Jeg mener akkurat det som står der, om du over en lang periode har spist veldig mye carbs og ikke har fokusert noe spesielt på noen ting annet enn kcal, og plutselig går over til å spise riktig utifra hva akkurat du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er påvirket av alkohol og begynner å kaste opp, er det lurt å drikke mye vann eller ingenting? Jeg trodde den første var riktig for å skille ut mest mulig alkohol, men andre mener visst motsatt...

Jeg har i hvert fall alltid hørt at du skal drikke vann... Hvis du ikke drikker noenting så har du muligens "ikke nok å kaste opp", og det kan da bli ekstra ubehagelig med brekninger og vanskelig å kaste opp rett og slett... Men dette er ikke skikkelig vitenskap altså, bare det jeg alltid har fått høre, og basert på egne erfaringer så stemmer det. :bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er påvirket av alkohol og begynner å kaste opp, er det lurt å drikke mye vann eller ingenting? Jeg trodde den første var riktig for å skille ut mest mulig alkohol, men andre mener visst motsatt...

Alkohol er dehydrerende, og det er jammen meg å kaste opp også. Skallebank og uggenhet gjøres ikke bedre av å være uttørket attåt.

Drikk godt med væske ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har noen erfaringer med baggene fra the north face? Hvordan er de i str L? For store til å dra med seg rundt uten at det er stress, eller passe til både trening, og reiser i noen dager? har de sånn greie til å ha over en skulder, eller må man ha den i hånd/som sekk?

Den med russiske farger koster akkurat like mye som jeg vant på open, og jeg vurderer ny bag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaringer med baggene fra the north face? Hvordan er de i str L? For store til å dra med seg rundt uten at det er stress, eller passe til både trening, og reiser i noen dager? har de sånn greie til å ha over en skulder, eller må man ha den i hånd/som sekk?

Den med russiske farger koster akkurat like mye som jeg vant på open, og jeg vurderer ny bag.

Jeg synes L er for stort til å ha med på trening, men den passer fint til å reise med. Jeg har en i S /M, litt usikker på hvilken, som jeg bruker på trening. Man kan fint bære de på en skulder, men de er laget for å bæres som en sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaringer med baggene fra the north face? Hvordan er de i str L? For store til å dra med seg rundt uten at det er stress, eller passe til både trening, og reiser i noen dager? har de sånn greie til å ha over en skulder, eller må man ha den i hånd/som sekk?

Den med russiske farger koster akkurat like mye som jeg vant på open, og jeg vurderer ny bag.

L er litt stor til bare trening. Beste er nok å gå på XXL og se på størrelsene selv. Får plass til ganske mye i M bagen om du er flink å pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
L er litt stor til bare trening. Beste er nok å gå på XXL og se på størrelsene selv. Får plass til ganske mye i M bagen om du er flink å pakke :)

Den er grei (: Kjøper bare om jeg kjøper den russiske, men tror den bare finnes i L, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**spoiler til filmen sabotage**

Noen som har vært så uheldig og sett Sabotage på kino? Jeg lurer på hvordan de visste at det manglet 10mill, når Arnie sprengte i vei alle pengene? o_O Noe jeg har gått glipp av, eller en saftig brist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett. Kommer nok ikke til å se.

Men det er trolig to faktorer som kan være forklarende.

1. Enten saftig brist

2. Forklaring er blitt borte i redigering. Det skjer sinnssykt ofte at forklaringer som er viktige for handlingen forsvinner i redigering.

http://www.cracked.com/article_18720_7-famous-movie-flaws-that-were-explained-in-deleted-scenes.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**spoiler til filmen sabotage**

Noen som har vært så uheldig og sett Sabotage på kino? Jeg lurer på hvordan de visste at det manglet 10mill, når Arnie sprengte i vei alle pengene? o_O Noe jeg har gått glipp av, eller en saftig brist?

Så den i går, skjønte heller ikke den.. Arnold reddet det lille som var å redde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaringer med baggene fra the north face? Hvordan er de i str L? For store til å dra med seg rundt uten at det er stress, eller passe til både trening, og reiser i noen dager? har de sånn greie til å ha over en skulder, eller må man ha den i hånd/som sekk?

Den med russiske farger koster akkurat like mye som jeg vant på open, og jeg vurderer ny bag.

Akkurat passe til en AK-47. Om du tar den med russiske farger såeh = :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...