Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor slipper 50% av alle menn vektene rett ned i gulvet når de har tatt hantelpress? Er det helt umulig å legge dem mot kneet/låret på grunn av at de er for tunge, eller tror de at det drar damer når man hører hvor innihelvetes høyt det dunker?

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over dette? *fyrstikklunte*

Favoritten min er de som driver høy-rep tung marksprett med gorillabrøl på hver repetisjon.

Fortsetter under...

Favoritten min er de som driver høy-rep tung marksprett med gorillabrøl på hver repetisjon.

Så ei dame som slang vekstanga fra seg uansett hva hun gjorde. 40 kgs mark, BAM. 60 kgs mark - BAMMM. Type slenger/slipper vekta ned på gulvet og løfter armene litt. Relativt greit å gjøre på ny pers, men etter hver øvelse og sett?

tumblr_lzyty8rAps1rnw73ro1_400.gif

Hvordan best få stanga opp i fanget på hiptrust? Og hva gjør dere med den i pausene?

Rullen den over låra. Om vektskivene er for små blir det mer knotete, men da løfter jeg den opp i fanget mens jeg sitter på en benk og senker meg ned i riktig posisjon.

Annonse

Hvorfor slipper 50% av alle menn vektene rett ned i gulvet når de har tatt hantelpress? Er det helt umulig å legge dem mot kneet/låret på grunn av at de er for tunge, eller tror de at det drar damer når man hører hvor innihelvetes høyt det dunker?

Er det bare jeg som irriterer meg grønn over dette? *fyrstikklunte*

Antagelig fordi mange etter å ha kjørt hantelpress er så slitne i armer at det rett og slett er litt vanskelig å kontrollert legge dem mot kne/lår. Da er det tryggere å slippe dem i gulvet enn å risikere å slå ut tenner eller andre ting du helst vil ha intakt..

For min egen del klarer jeg enda å legge de mot lår/mage/kne, men det har vært noen ganger hvor jeg er så sliten at jeg rett og slett ikke klarer å holde igjen manualene, og det er ikke spes digg å mose bryst++ når det begynner å bli snakk om litt kg ;)

Jeg får ikke ha mer enn 3styrke/KB-økter denne uken, og da jeg er over middels rastløs av meg, tenkte jeg da å kjøre på med 2/3 løpeøkter (dette er godkjent av coachen selv.).

Problemet mitt er da - jeg synes at cardio er ganske kjedelig, men det er nødvendig for å bli kettlebellatlet, og jeg skal jo bli best. Har noen en idé for en artig løpeøkt? Intervaller? Hvordan gjøre 1mil artig? Jeg har ikke noe i mot å få opp pulsen, men trenger variasjon i form av fart/pauser med stigning ol.

Løpe i skogen gjør underverker! Godt for beina og pusten også.

Annonse

Jeg får ikke ha mer enn 3styrke/KB-økter denne uken, og da jeg er over middels rastløs av meg, tenkte jeg da å kjøre på med 2/3 løpeøkter (dette er godkjent av coachen selv.).

Problemet mitt er da - jeg synes at cardio er ganske kjedelig, men det er nødvendig for å bli kettlebellatlet, og jeg skal jo bli best. Har noen en idé for en artig løpeøkt? Intervaller? Hvordan gjøre 1mil artig? Jeg har ikke noe i mot å få opp pulsen, men trenger variasjon i form av fart/pauser med stigning ol.

Eg veit ikkje om min svar er relavant for deg (?)

Kor langt skal du løpa?

Ein form for "sirkeltrening" løp eks 200 m 20 situps, 200 m 20 push ups,

Henda i bakken. 200 m , klapp push up , Sidlengs, løpande lunges,?

Ha sykkelvakt , konkuret mot ein som sykle(?)?

Erventuelt ?

Du fortjenar ein is etterpå (nam nam)

Hvorfor er avokado "nei-mat" hos Grete Roede? Sånn jeg har forstått det så er den grønne rundingen med en J inni "ja-mat", gul med L er "Litt" mens rød med N er "Nei"...tar jeg helt feil? Makrell i tomat er L. Har ikke tilgang til annet enn den gratis logg-greia for mat.

Anreka, Grete Roede opererer vel i teorien med at ingen mat er "nei-mat", men har noen matvarer der man må være mer påpasselig med mengde. So far so good. De har imidlertid litt angst for kaloririk mat, derfor vil olje, avokado og andre fete produkter fort få et rødt nei-stempel. Og det er jo litt dumt, ettersom fett er veldig nyttig. Og mer mettende enn salatblader. Som er super-ja, spis så mye du vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...