Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du betaler ikke full pot, men du vet staten betaler "mellomlegget" så han blir jo like glad ;)

Akkurat som når du har frikort hos legen. legen får fullt betalt.. av staten :p

Han får ikke så mye fra dem, de betaler ikke for all the bells and whistles;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nok klær?

Blir du syk?

Spiser du lite karbohydrater?

Har noen kastet en forbannelse over deg?

Tror det må være det siste alternativet. Går bestandig med en fleecejakke i tillegg, har to-tre pledd jeg sitter med om kveldene og nei, har ikke vært influensasyk på over ett år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det må være det siste alternativet. Går bestandig med en fleecejakke i tillegg, har to-tre pledd jeg sitter med om kveldene og nei, har ikke vært influensasyk på over ett år nå.

Om du ligger i underskudd, så er det helt vanlig å fryse litt mer enn vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøver i november eller desember (tror jeg) fordi allmenntilstanden var så laber. Ingenting var unormalt. Husker ikke alt som ble sjekket, men jern ble sjekket. ^^

kan være at du trenger en til å få opp varmen i kroppen din:whistle::clown:

fra spøk til alvor: har du dårlig blodsirkulasjon? jenter har vel laveresirkulasjon enn gutter, om eg ikke tar heilt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...