Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Stupid fucking question:

Finnes det en mindre ubehagelig metode for å utvide magesekken over tid uten å spise så mye at du nesten kaster opp? :p

Det nærmer seg treningsstart og jeg må få i meg 3400+ dagen i mer eller mindre ren mat noe som er latterlig mye ifht hvor mye jeg vanligvis spiser.

Tips?

#DYELproblems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stupid fucking question:

Finnes det en mindre ubehagelig metode for å utvide magesekken over tid uten å spise så mye at du nesten kaster opp? :p

Det nærmer seg treningsstart og jeg må få i meg 3400+ dagen i mer eller mindre ren mat noe som er latterlig mye ifht hvor mye jeg vanligvis spiser.

Tips?

#DYELproblems

Eneste jeg kommer på er drikk masse vann! Vet ikke om det er beste løsning though...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stupid fucking question:

Finnes det en mindre ubehagelig metode for å utvide magesekken over tid uten å spise så mye at du nesten kaster opp? :p

Det nærmer seg treningsstart og jeg må få i meg 3400+ dagen i mer eller mindre ren mat noe som er latterlig mye ifht hvor mye jeg vanligvis spiser.

Tips?

#DYELproblems

kan du ikke bare helle oppi mer olje i salaten, kaste i deg nøtter ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare helle oppi mer olje i salaten, kaste i deg nøtter ol?

Selv om jeg spiser noe fett rett og slett fordi jeg må, så velger jeg å nedprioritere større mengder fett pga min fordøyelse. Vil ikke øke fettnivået noe særlig da jeg kan lett bli kvalm, dårlig i magen osv. Rundt 100gr fett om dagen er vel nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg spiser noe fett rett og slett fordi jeg må, så velger jeg å nedprioritere større mengder fett pga min fordøyelse. Vil ikke øke fettnivået noe særlig da jeg kan lett bli kvalm, dårlig i magen osv. Rundt 100gr fett om dagen er vel nok?

Ja, skjønner den.

Blir du for mett? Spiser du ofte eller få måltider?Føler selv det er lettere å spise type ting som ikke gir meg noe metthetsfølelse. Yoghurt, småspis på pålegg osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skjønner den.

Blir du for mett? Spiser du ofte eller få måltider?Føler selv det er lettere å spise type ting som ikke gir meg noe metthetsfølelse. Yoghurt, småspis på pålegg osv..

Ja, jeg tror jeg har mye å hente på å spise frokost bl.a. Men ja, det blir som regel til at jeg spiser 3 måltider om dagen: frokost, lunsj og middag. Jeg kan døtte inn et mellommåltid mellom lunsj og middag. Det bare ender opp med at jeg må spise så sykt mye til middag at jeg er mett langt på natt :p

Sliter med metthetsfølelse rett og slett, og å spise når en ikke er sulten er pain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en skal avlyse tannlegetime, må man ringe da? Har en e-postadresse.

Har en smule telefonskrekk, og må melde fra om at timen min på torsdag ikke passer.

Som regel er det greit med mail hvis de har gitt deg mailadresse.

Er som regel 24 timer som er grensa for hvor nært du kan avlyse, så jeg ville sendt mail nå og dersom du ikke får svar før avlysningsdeadline nærmer seg imorgen, så ville jeg ringt da. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel er det greit med mail hvis de har gitt deg mailadresse.

Er som regel 24 timer som er grensa for hvor nært du kan avlyse, så jeg ville sendt mail nå og dersom du ikke får svar før avlysningsdeadline nærmer seg imorgen, så ville jeg ringt da. (y)

Takk! Var det jeg tenkte å gjøre ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å prøve sumo-mark, men der jeg holder på stanga er det helt glatt.. Tips? (Alle stengene på senteret er slik

Har du prøvd da? Stengene på senteret mitt er også glatte der grepet er i sumomark, men jeg har ikke opplevd noe nevneverdig verre grep. Du kan prøve kalk eller flytende magnesium om det blir problematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å prøve sumo-mark, men der jeg holder på stanga er det helt glatt.. Tips? (Alle stengene på senteret er slik

Holder dere vanlig grep/låsegrep, bruker reimer eller omvendtgrep? Jeg bruker omvendt eller reimer, men hørt at omvendt kan gjøre ryggen skeiv, om en ikke bytter "vei" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...