Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

det er på tide å skaffe seg hansker ;)

Tørr ikke! Leste her inne at bare pingler trener med hansker :p

Får du mer hud på hendene hvis du bytter grep? :eek:

Kanskje jeg gjør det? Skal begynne å skifte grep hver andre uke nå, for å få skikkelig tykk markløfterhud:giggle:

Men alvorlig, det var nå for å kanskje lære seg ett annet grep som ikke river opp huden i hendene mine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, når ma n har revet av seg all huden i hendene ved å gjøre markløft, er det kanskje da på tide å bruke ett annet grep? :p

Jeg orket ikke lese så langt tilbake, men jeg bare tar det for gitt at det er du som mister huden på hendene :p ?

Du holder nok stanga "feil" inni hånda. Jeg har nesten ikke træler lengre, og jeg trener styrke 6 ganger i uka som regel :)

De fleste holder stanga slik : [ATTACH]73816[/ATTACH] DA får du træler. Man føler man får bedre grep, men realiteten er at man får bedre grep ved å holde slik:

[ATTACH]73817[/ATTACH] mindre træler, bedre grep. Er nok litt uvandt i starten, men du blir vandt med det! :)

post-112-14440906056116_thumb.jpg

post-112-1444090605665_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager de burberry-treningshansker? :p

seff, spør om de kan lage sånn sykt macho pute til å ha rundt knebøy-stanga samtidig er du snill. Får kjempe vondt i trapzen :( MÅ ha pute eller yogamatte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...