Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bare rent hat eller hat pga du må til tannlegen for å gjøre noe eller har bare noia for å kanskje få problemer med tenna?=p

Alt sammen! Dustevisdomstenner kombinert med sprøyteskrekk. Sist fant eg ut at dopet eg fikk (rohypnol) trengte en time mer enn normalt før det begynnte å virke hos meg (og da var eg allerede ferdig). Blæ :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sammen! Dustevisdomstenner kombinert med sprøyteskrekk. Sist fant eg ut at dopet eg fikk (rohypnol) trengte en time mer enn normalt før det begynnte å virke hos meg (og da var eg allerede ferdig). Blæ :grumpy:

Føler med det!:p Fikk vite at mest sannsynelig må trekke 2 visdomstenner..NEVAH!! må jeg ha full narkose i så fall x)..

Normal "skrekk" det da :) Er noe av de værste smertene jeg vet om i allefall:p..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med det!:p Fikk vite at mest sannsynelig må trekke 2 visdomstenner..NEVAH!! må jeg ha full narkose i så fall x)..

Normal "skrekk" det da :) Er noe av de værste smertene jeg vet om i allefall:p..

Jeg tåler mye smerte, det er sprøytene som er problemet. Og den jævla knekkinga inni kjeften var heller ikkje helt behagelig!

Dopet funka som faen, om det bare hadde virka litt før. Kan absolutt anbefales :p (men bare når man trekker tenner og gjør andre fæle ting man helst vil sove seg gjennom.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får tannpleieren til å stå bak meg og gni meg på øra mens de trekker. Blir gaal av den kjeveknakingen. :confused:

UÆÆÆ..fyfaen..Værste jeg vet er det der as:p aldri gjort noe slikt før men..må i fremtiden.

SOm jeg sier "kapp av meg venstrehånda men fuck ikke rør tenna mine" :p...har panikk for det der altså :p

Edit: feil tråd å kuppe om min skrekk :p hah..

over til noe annet.,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0.6 gram protein av å spise et halvt sauehode(100g)? Kall meg skeptiker, men noen har surret når de skrev inn ernæringsinfoen der.

Nytt dumt spørsmål;

Har fått spørsmål fra min kjære moder om vi kunne dra og trene litt sammen, noe som selvfølgelig er meget kos.

Utfordringene er følgende; hun har (antakeligvis) foroverroterte skuldre og skuldersmerte, mest sannsynligvis av at hun sitter og jobber foran en pc all day long. I tillegg har hun slitt med prolapser tidligere. Nøyaktig hvilke lumbar-virvler det er snakk om, vet jeg ikke. Men hvordan bør jeg ta hensyn til dette for å gi henne et par effektive øvelser å begynne på,som gjør kroppen godt og som gir resultater?

Selv tenker jeg facepulls og OHP for skuldrene, og markløft for ryggen og generell awesomeness. Inb4 starte lett med korrekt form og få den inn med teskje, det er jeg klar over.

Hva annet burde man ta med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...