Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

smaken er som baken...for jeg ELSKER sopp!

Jeg ELSKER sopp jeg også, men forakter den på boks. Fersk portobello, shitake, kantarell, steinsopp, østerssopp, nam nam, frest med smør og olje, litt hvitløk, salt, pepper, og noen dråper trøffelolje, snadder.

Men det på boks, nei takk. Det samme gjelder asparges. Fantastisk god fersk, helt jævlig på boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Koster jo bare tusen kroner grammet for hel sort trøffel i trøffelsesongen? :joyful:

Er det meg,eller har folk en tendens til å gå alt for langt ned i detaljene når de skal komme seg i bedre form/endre kostholdet?

"Skal man ta 4x4, 4x5, 5x4 eller 5x5 reps på trening for perfekt resultat?" vs "skal jeg ligge i sofaen og drikke cola i hele helgen,eller skal jeg prøve å være _litt_ sunnere?"

Store valg først,etc ? Eller er det virkelig vits i å gå etter det absolutt sunneste fra dag 1,uavhengig av utgangspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg,eller har folk en tendens til å gå alt for langt ned i detaljene når de skal komme seg i bedre form/endre kostholdet?

"Skal man ta 4x4, 4x5, 5x4 eller 5x5 reps på trening for perfekt resultat?" vs "skal jeg ligge i sofaen og drikke cola i hele helgen,eller skal jeg prøve å være _litt_ sunnere?"

Store valg først,etc ? Eller er det virkelig vits i å gå etter det absolutt sunneste fra dag 1,uavhengig av utgangspunkt?

"The Devils is in the details"

Alt eller ingenting :D

Men, ja. Overanalysering er nok de fleste litt for flinke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...