Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok. Enda ett spørsmål fra meg. Har hørt at det er vanskelig å punkt-slanke seg, feks bli kvitt fettranden nederst på magen. Men er det umulig? Ettrr første svangerskap løp jeg masse. Gikk ned i vekt men den fettranden var der fortsatt. Bare synlig når jeg satt. Etter andre svangerskap har den blitt stor igjen. Riktignok bare 10 uker siden fødsel, men den forsvant jo aldri selv om jeg var i god form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Enda ett spørsmål fra meg. Har hørt at det er vanskelig å punkt-slanke seg, feks bli kvitt fettranden nederst på magen. Men er det umulig? Ettrr første svangerskap løp jeg masse. Gikk ned i vekt men den fettranden var der fortsatt. Bare synlig når jeg satt. Etter andre svangerskap har den blitt stor igjen. Riktignok bare 10 uker siden fødsel, men den forsvant jo aldri selv om jeg var i god form.

Etter et svangerskap så har en vel litt løs hud, så det er vel ikke så unormalt at det blir litt mer synlig når en sitter?

Regner ellers med du generelt må ha ganske lav fettprosent for at mage skal være helt flat når en kanskje sitter litt fremoverbøyd/rett opp og ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Lav fettprosent har jeg ikke. Hihi. Men har hørt at fettranden er så og si umulig å bli kvitt.

Det stemmer nok ikke helt. Løshud er umulig å bli kvitt uten operasjon(vi snakker om for mye løs hud her), men fett vil etter hvert gå vekk. Resultatet hadde nok vært bedre om du hadde fokusert på styrke fremfor kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

m24,vekt 75 ish kilo179cm. Har vært på kcal underskudd siden starten av november(vært på 1500-1900kcal avrage). Trener Phat og har hatt økning, kæssa har blitt større, økt endel i styrke og alt har vært tipp topp, men de siste par dagene har jeg kjent meg for jævli, hadde en liten opptur i går før trening, drakk en cola og wienerbrød. prøvde å karbe opp i går, spiste 2500kcal med 300g karbs, men kjenner meg bare værre i dag. pause i treningen, spise mer ? what to do ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ikke helt. Løshud er umulig å bli kvitt uten operasjon(vi snakker om for mye løs hud her), men fett vil etter hvert gå vekk. Resultatet hadde nok vært bedre ode fokusert på styrke fremfor kondisjon.

Takk for svar. Da er det håp da. Må bare si at jeg løper ikke for å gå ned i vekt, men fordi det er så befriende og jeg elsker å presse meg selv for å sette nye rekorder. Kan vel si at runners high er noe magisk :-D

Holder på å komme igang med styrke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Da er det håp da. Må bare si at jeg løper ikke for å gå ned i vekt, men fordi det er så befriende og jeg elsker å presse meg selv for å sette nye rekorder. Kan vel si at runners high er noe magisk :-D

Holder på å komme igang med styrke nå.

Jeg leste en artikkel et sted om at runner's high ikke blir opplevd av fleste folk da det krever helt absurde distanser før man når det punktet. No link, soz. Uansett så deler jeg den følelsen av katharsis som du forklarer :) Lykke til med gainz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...