Tombrunost Skrevet 9. september 2012 Skrevet 9. september 2012 Kjøpte disse for ca 2000 med toll/frakt. Veldig gode sko og anbefaler dem til de som har litt bredere føtter enn hva adidas har tiltenkt. Fjeldmann 1 Siter
Ouroboros Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Kjøpte et par Adidas Powerlift Trainers, skal hente ut å prøve for første gang idag. Ble 600:- fra USA. Priset er vel det doble her tenker jeg meg. Skal være helt OK for bøy, men litt for stive for olympiske løft.... Siter
Fjeldmann Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 hml, Tombrunost, T-bone_84 og 2 andre 5 Siter
PNE Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 [ATTACH=full]56497[/ATTACH] No jelly, got the same shoes! Mirn thuglife! Olaf G. og Fjeldmann 2 Siter
Andre Rio Skrevet 11. september 2012 Skrevet 11. september 2012 Call me crazy, men jeg bruker disse og er stor-fornøyd: Vibram Speed sort Herre - X-life Siter
kennet Skrevet 22. september 2012 Skrevet 22. september 2012 Kjøpte et par Adidas Powerlift Trainers, skal hente ut å prøve for første gang idag. Ble 600:- fra USA. Priset er vel det doble her tenker jeg meg. Skal være helt OK for bøy, men litt for stive for olympiske løft.... Hvor kjøpte du de? Syntes du de er sive nok i hælen? Siter
Ouroboros Skrevet 24. september 2012 Skrevet 24. september 2012 Hvor kjøpte du de? Syntes du de er sive nok i hælen? Footlocker.com. Ja, uten tvil. Holder nesten det samme som en vanlig 'tre'-hæl (dvs flere hundre kilo...). Hvis du løfter på et høyt profesjonelt nivå hadde jeg kanskje gått for modellen dyrere, men er du bare ute etter å forbedre knebøy, olympiske løft eller lignende som amatør/entusiast så er dette helt klart et bra alternativ til de dyrere skoene. Siter
Linjemannen Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Bra tilbud på heppo.no Mirunz Liftingshoe sko - Heppo.no - hvit/blå herresko online Siter
Lonepone Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 [ATTACH]62191[/ATTACH] Jeg liker disse skoene til knebøy Adidas, Adizero Supreme Innesko. Prisløfte på alle produkter! Disse har jeg også. Funker fett! Ellers så er fivefingers også ganske bra, men ser ikke lur ut med de på beina da. Siter
Cheesecake Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Har brukt fivefingers til bøy og mark i over 1 år nå, og er meget fornøyd! Gir godt feste og bra bakkekontakt Vurderer å kjøpe noen skikkelig løftesko etterhvert Siter
daho Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg bruker Otomix Power Trainer. Kjempefornøyd Siter
Sussi90 Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Har brukt fivefingers til bøy og mark i over 1 år nå, og er meget fornøyd! Gir godt feste og bra bakkekontakt Vurderer å kjøpe noen skikkelig løftesko etterhvert [ATTACH=full]62197[/ATTACH] Er ikke disse skoene ekkle å gå med i og med at tærene er delt? Blir no nesten det samme som tå sokker Linn Madsen 1 Siter
Kirill W. Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Lions - Weightifting Shoes Fikk disse for ca 300kr med frakt. Skulle egentlig ha en annen modell men de var utsolgt og tilbydde meg disse til samme pris. Awesome customer service is awesome. Siter
CharlotteP Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er selv vektløfter og vil på det sterkeste anbefale adidas performance perfect II eller de røde adidas det er bilde av over her. De skoene fra Mirunz er veldig dårlig kvalitet, legg heller litt ekstra i og få noen ordentlig gode sko! Siter
CharlotteP Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Prøvd Romaleos? Har Adidasene men Romaleosene er i en klasse for seg. Har sett de ja, men ikke prøvd de enda, når mine blir litt mer slitt har jeg planer om å invistere i et par! Siter
Sylteagurk Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Til dere som har Romaleos eller andre Oly-sko, bruker dere disse til markløft også, eller kjører dere da sokkelesten? Siter
CharlotteP Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Til dere som har Romaleos eller andre Oly-sko, bruker dere disse til markløft også, eller kjører dere da sokkelesten? alltid i sokkelesten Siter
Melo Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Vektløftersko er optimalt hvis du fort havner frempå i flate sko/sokkelesten eller hvis du sliter med dybden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.