Gå til innhold

Andre Rio

Medlemmer
  • Innholdsteller

    240
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av Andre Rio

  1. Liten oppdatering: Det siste året har jeg kun fokusert på kampsport og konkurranser. Det er noe jeg absolutt ikke angrer på, fordi jeg har hatt enorm progresjon. Jeg begynte å løfte vekter igjen for ca. 1 mnd siden etter over 1 år uten å løfte. Siden sist jeg skrev her har jeg prestert å rifte menisken 2 ganger hvert kne, operert en gang, riftet på nytt. Røket albuer, brukket armer, fingre, tær, ribbein, og tenner. Til tross for alt det er jeg stolt over å kunne si at jeg klarte å løfte: Markløft 140x5x5 Knebøy 125x5x5 Benkpress 100x5x5 Har blitt smittet på nytt av vektløfte
  2. Utfordringen med å holde vekten i sjakk er å finne et kosthold som passer for deg, som du trives med og du kan ha lenge. Du skal jo helst finne en livsstil som fungerer, og ikke bare være på diett i ny og ne. Jeg anbefaler å fortsette med alt av "erstatnings mat", slik som karbonadedeig isteden og kjøttdeig, kesam isteden for rømme etc. Spis heller litt ekstra proteiner til maten isteden for sauser, potet, ris og pasta. Tell kalorier så ofte du kan, så du har en god oversikt, skriv det ned. Hvis du over en periode har lagt på deg litt, er det lett å gå tilbake og endre litt på innta
  3. Har i ettertid sett at min diett og Dukan dietten ikke var så annerledes. Hovedforskjellen var vel at jeg var en del mer "hardcore" på inntak av carbs og fett. Jeg gikk aldri over 6% per 100 gram osv, mens dukan tillater en del inntak av ting jeg ikke gjorde
  4. Tusen takk! Elsker innstillingen, fortsett sånn så er det ingenting som stopper deg!
  5. Fantastisk! Gratulerer så mye og ikke minst godt jobbet!
  6. Jeg levde i 4 mnder på mellom 600-1200 kcal om dagen. I tillegg til at jeg trente styrke og syklet / jogget. Skal sies jeg hadde mer "Lagret energi" å gå på, men jeg overlevde i lengden
  7. Du ser ut som du har en ganske sunn fettprosent. Tror du oppnår veldig fine resultater hvis du bare trener riktig styrke (Trenger ikke så mye cardio hvis du bare skal øke muskler) og tar ekstra proteiner.
  8. For de som spør etter et oppdatert etter-bilde. Dette ble tatt igår kveld. Første ordentlige treningsøkt på et par måneder etter kneskade.
  9. Jeg drakk enorme mengder med light brus. Hvis du bruker sakkarin og x-lettmelk ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå, men som med alt, moderasjon er viktig.
  10. Vet ikke om du får sett profilen, men den skal iallefall være ganske oppdatert Don André Rio | Facebook
  11. De tallene som står der er tidlige rekorder fra da jeg var ganske seriøs innenfor styrkeløfting. Jeg er nok ikke i nærheten av å løfte det nå Ligger på rundt 150 i mark, 130 i bøy og ca. 100 i benk nå. Men jeg veide nok ikke 80kg når de rekordene ble satt. Kult å se at jeg nesten ble klassifisert som advanced Veier forresten rundt 86kg nå med 7-10% fett.
  12. Hei John! Det hender jeg trener der en gang iblant, men det har blitt ganske sjeldent nå. Driver for det meste med kampsport for øyeblikket. Har i tillegg pusset opp kjelleren slik at jeg har Markløft, knebøy og benkpress lett tilgjengelig, så når jeg brenner etter en god styrke økt har jeg det litt nærmere Tusen takk for hyggelige ord! Hvis jeg kan motivere en person så er hele slankingen verdt enda mer!
  13. Den første historien min er fra da jeg var ca. 9 år. Jeg var på Platekompaniet med min mor og vi skulle kjøpe noen filmer. Jeg fikk lov til å velge en film og hun skulle velge en film. Jeg gikk selvsagt bort til den mest fargerike filmen jeg kunne finne. Og det var Austin Powers - Spionen som Spermet meg. Min mor leste ikke hva slags film det var fordi hun regnet med at det var en barnefilm. Da vi kom bort til kassen ble jeg selvsagt veldig nysgjerrig på hva spermet betyr, noe jeg ikke var flau over å spørre om høyt i køen. Min mor prøvde å forklare det vekk med, "André, ikke nå" og "Vent litt
  14. Hei Silje! Tusen takk:) Jeg holder ikke på med diett til samme grad som jeg gjorde for 1 år siden. Jeg har trappet opp med både kalorier, fett og karbohydrater. Jeg kan nå med god samvittighet (og hyppig fett% måling) unne meg ris, poteter, saus og til og med litt dessert i helgene. Trikset for all suksess er moderasjon. Du må finne ut hvor mye du kan spise uten å legge på deg. Et råd jeg kan gi for dette er ganske enkelt å kjøpe en fett kaliper og måle degselv 1 gang i uka. Hvis du i slutten av uka har gått opp litt i vekt så trapper du ned neste uke. Dette er absolutt en diett jeg k
  15. Det burde jeg vist! Heisann Mathilde, velkommen til Fitnessbloggen!
  16. Tusen takk! Godt og høre jeg har skjult det litt da Har aldri føltes sånn for min del, men men. Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvem du er, siden du sier du kjenner meg? Fant ingen navn etc på Profilen din, hehe:)
  17. Stemmer det, spiste ca. 6-8 skiver kokt skinke, uten brød til frokost og omtrent hver 1,5 time resten av dagen Bortsett fra middag. Kan selvfølgelig erstattes med egg, tunfisk, andre kjøttprodukter etc.
  18. Hei Manno! Tusen takk for de fine ordene Er veldig enig med deg i det du sier at alle dietter passer ikke for alle. Det er virkelig et lurt triks å finne en diett som passer for seg. Grunnen til at denne dietten passet så godt til meg, er fordi jeg er veldig glad i kjøtt og fisk. Noe som er hovedingrediensene her. Har aldri vært særlig stor tilhenger av brød og poteter etc. Den store utfordringen for meg derimot var å klare stå imot fast-food, som er (fremdeles) min store svakhet. Det beste rådet jeg kan gi deg er å rett og slett prøve dietten 1 mnd, hvor du V-i-r-k-e-l-i-g prøver. Dvs at
  19. Tror begge to har god nok kompetanse til å "whippe" de fleste i grei form. Ønsker man noe mer enn grei form, ville jeg gått for Martin.
  20. Hei Halvor! Spørsmål tas alltid vel imot. Jeg smører fremdeles huden med krem, men ikke pga. strekk merkene. De er der fremdeles, og såvidt jeg har erfart / lest så er det ingen såkalt vidunderkrem som finnes. Det er hovedsaklig opp til genetikken din. Jeg var heldig at mine ble mindre tydelige, men de er ikke borte. De synes fremdeles. Det hjelper derimot å sole seg, slik at de endrer litt farge. Jeg har brukt mye fuktighets krem, for det meste kremer som inneholder aloevera. I tillegg til dette passer jeg på at jeg får i meg nok av alle vitaminer og mineraler. Anbefaler multivitamin t
  21. Varierer egentlig litt når jeg trener der. Spørs litt på når jeg trener kampsport. Men pleier være der etter 18:00
  22. Stemmer det:) Du får si hei en gang ! Tusen takk
  23. Theea: Tok du under bryst muskelen? Såvidt jeg vet er det litt vondere og tar litt lenger tid å bli bra igjen fra. X-en min trengte også hjelp opp av sengen de første 2-3 dagene. Men etter 2 uker fartet hun frem og tilbake som om ingenting hadde skjedd. Men hun beskrev det som en "ekstrem stølhetsfølelse" i en stund.
  24. Ja, merkelig. Er vel mer at jeg bruker ear-buds, de er ikke like solide over hodet som det et headset er
×
×
  • Opprett ny...