Jump to content

kennet

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei! Har De siste 3 årene vært slapp med trening, og kosthold. Veier nå 105kg, er 175cm. Skal ned til ca 85kg, kommer til å ligge i ketose, og på rundt 1500kcal i starten. Det jeg lurer på er hva jeg burde ta av tilskudd? Tenker det kan være lurt med kalsium, magnesium, zink, og D vitamin? Noen som skjenner til studier, som sier noe om tap av benmasse, ved stort kcal underskudd, og motstandstrening, hos unge menn? Tenker at siden jeg er 27år, og overvektig, så burde det ikke være noe problem med ett stort underskudd, når jeg trener full kropp 2-3 ganger i uken, i forhold til lavere bentetthet? Vet fra erfaring, at det ikke er noe problem og beholde muskelmassen. Tenkte i utgangspunktet og ligge på 150g protein, men usikker på hva som vil være optimalt her? Håper noen kan gi meg noen tips, før jeg setter i gang!
  2. Selger 1 boks Pump Fixx. Tatt 4 scoop av den, inneholder mer 1,3-Dimethylamylamine enn Jack3d. Kom med bud:)
  3. Hvor kjøpte du de? Syntes du de er sive nok i hælen?
  4. Rsultat. 1 @90-95kg, Fail! (99,7kg) 2 500kg tottalt, check! Mark 5x180/10x155 (teoretisk maks 202-207) Bøy 10x137,5(teoretisk maks 183) Benk 8x120 (teortisk maks 149) 3 Minst 140kg i benk, håper på 150kg, check! 4 Dips 3*8+40kg, Feil! Hadde toppsett på 5x45kg ganske fort, men måtte kutte ut tunge dips på grunn av albuene:( 5 Chins 15 med strikt form, usikker på om jeg har den inne, har aldri vært 100% restituert, kjører pullups etter tunge ryggøvelser, og mellom sett på pressøvelser. Men tar 12 pullups, så føler meg ganske sikker på at 15chins er i mål. 6 Betydelig bedere kondis, Fail! Har blitt veldig lite kardio, jeg prøvde meg på noen intervaler og 60metere i starten, kondisen ble raskt beder, men etter tredje joggetur på hardt underlag for cirka 2mnd siden fikk jeg veldig vondt i ankelen. etter det har det blit null krdio:oops: Selv om vekta fortsatt er høyere enn jeg skulle ønske, å kondisen fortsatt er elendig, så er jeg i allefall veldig fornøyd med fremgangen i styrke, å selv om jeg bare har gått ned 500gram på 4,5 mnd:confused: så ser jeg at fett% har gått en del ned:)
  5. Jeg lurer på hvor lang tid dere inne her brukte på å nå forskjellige styrkemål jeg? Det kan være intermediat eller advanced målene til Martin Berkhan, den dagen du dro 200 i mark, 100kg benk, Hva som helst! Kom med forskjellige styrkemål du har oppnådd, å hvor lang tid du brukte på å nå de:)
  6. Jeg har kjøpt de på ebay, og en engelsk netshop jeg ikke husker navnet på. Mener jeg har sett de på en eller annen norsk nettbutikk å
  7. Nr 1![ATTACH]22593[/ATTACH]
  8. Har gledet meg stort til dette, ble veldig skuffet over filmingen! Burde få sett hele kampen uten masse elendige "kamera effekter" fra dårlige vinkler!
  9. Høres bra ut! Da burde cirka 15% på 85-90kg innen Juni være godt innenfor reach:thumbsup:
  10. Skjønner At det ikke er de beste bildene og si noe utifra. Satser på og kunne vise frem noen nye bilder med mindere sensur, å en del lavere fett% til Juni:) Men hvis du skulle ha sakt noe utifra de bildene, tror du jeg er over eller under 25%?
  11. Hva tror folk fett% Ligger på? Selv tipper jeg rundt 25, men veldig usikker. Høyde 174cm Vekt 98kg Armer 43cm(Flexet) Hofter 110cm Bryst 117(Flexet) Lår 70cm sittende. Mage 100cm(Trekt in luft, å trykt ut) Mage 89cm(Trekt inn) Snitt mage 94,5 Håper på 85kg og rundt 15% til Juni:)
  12. Sykt imponerende! Og du er utrolig heldig med at huden din henta seg så bra inn i gjenn!
  13. Stats etter 2-3 år uten trening, med mye fyll, og enda mer junk food:unsure: (19/9 11) 21år 175cm @115,7kg:oops: 5RM benk 70kg 0 dips 0 chins Mark? Bøy? Stats (16/1 12) 21år 175cm @100,2kg 5RM benk 100kg 13 dips/3*5 +20 kg 5 chins Benpress 8RM 380kg Mark 5rm120kg Bøy 5rm 120kg(har vært forsiktig på grunn av ryggproblemer) Mål for (1/6 12) @90-95kg 500kg tottalt(spørs hvordan det går med ryggen) Minst 140kg i benk, håper på 150kg Dips 3*8+40kg? Chins 15 med strikt form Betydelig bedere kondis!
×
×
  • Create New...