Jump to content

Andre Rio

Members
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Andre Rio last won the day on September 15 2016

Andre Rio had the most liked content!

1 Follower

About Andre Rio

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/21/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei jeg vil gå ned 40 eller 45 kilo ca på 4 mnd.. kan du hjelpe :( jeg vil vite hva jeg må gjøre for å gå ned så masse og hva slags trening. er ikke så glad i trening. er jente forresten

  2. Helt rått det du har fått til! Driver ett "lite" vektreduksjonsprosjekt jeg også, har foreløpig gått ned fra 125kg til 117 har bare holdt på 1,5 mnd. MEN det jeg lurer på er, er det slik at du lå på 600-1200 kcal gjennom hele dagen, mens du slanket deg? Jeg mener selv om du trente så spiste du kun f.eks 900 kcal? Håper du forstod spørsmålet mitt! Uansett helt sjuk inspirasjon! :D

    1. Andre Rio

      Andre Rio

      Heisann! Jeg spiste noen dager så lite som 600 kcal, men jeg lå som regel på rundt 900-1000. I og med at jeg trente hver dag. Jeg anbefaler ikke videre å spise så lite, grunnen til at jeg gjorde det var fordi at hvis jeg skulle få dietten min til å funke, så måtte jeg gå "all in" Lykke til videre med slankingen, du er allerede godt igang, dette klarer du lett, bare ikke mist motivasjonen!

  3. Liten oppdatering: Det siste året har jeg kun fokusert på kampsport og konkurranser. Det er noe jeg absolutt ikke angrer på, fordi jeg har hatt enorm progresjon. Jeg begynte å løfte vekter igjen for ca. 1 mnd siden etter over 1 år uten å løfte. Siden sist jeg skrev her har jeg prestert å rifte menisken 2 ganger hvert kne, operert en gang, riftet på nytt. Røket albuer, brukket armer, fingre, tær, ribbein, og tenner. Til tross for alt det er jeg stolt over å kunne si at jeg klarte å løfte: Markløft 140x5x5 Knebøy 125x5x5 Benkpress 100x5x5 Har blitt smittet på nytt av vektløfte influensaen og skal prøve å få inn 2-3 styrkeøkter i uka (kampsport er første prioritet) Målet fremover er å holde seg mest mulig skadefri frem til EM. Legger ved bilde av den siste konkurransen (Swedish Open) jeg var med i. Middels fornøyd med resultatet. Brakk armen i første kampen, men klarte komme meg til finalen, der jeg tapte det siste minuttet...Surt!
  4. Utfordringen med å holde vekten i sjakk er å finne et kosthold som passer for deg, som du trives med og du kan ha lenge. Du skal jo helst finne en livsstil som fungerer, og ikke bare være på diett i ny og ne. Jeg anbefaler å fortsette med alt av "erstatnings mat", slik som karbonadedeig isteden og kjøttdeig, kesam isteden for rømme etc. Spis heller litt ekstra proteiner til maten isteden for sauser, potet, ris og pasta. Tell kalorier så ofte du kan, så du har en god oversikt, skriv det ned. Hvis du over en periode har lagt på deg litt, er det lett å gå tilbake og endre litt på inntak slik at du kan gå ned igjen før det er for sent.
  5. Har i ettertid sett at min diett og Dukan dietten ikke var så annerledes. Hovedforskjellen var vel at jeg var en del mer "hardcore" på inntak av carbs og fett. Jeg gikk aldri over 6% per 100 gram osv, mens dukan tillater en del inntak av ting jeg ikke gjorde
  6. Tusen takk! Elsker innstillingen, fortsett sånn så er det ingenting som stopper deg!
  7. Fantastisk! Gratulerer så mye og ikke minst godt jobbet!
  8. Jeg levde i 4 mnder på mellom 600-1200 kcal om dagen. I tillegg til at jeg trente styrke og syklet / jogget. Skal sies jeg hadde mer "Lagret energi" å gå på, men jeg overlevde i lengden
  9. Du ser ut som du har en ganske sunn fettprosent. Tror du oppnår veldig fine resultater hvis du bare trener riktig styrke (Trenger ikke så mye cardio hvis du bare skal øke muskler) og tar ekstra proteiner.
  10. For de som spør etter et oppdatert etter-bilde. Dette ble tatt igår kveld. Første ordentlige treningsøkt på et par måneder etter kneskade.
  11. Jeg drakk enorme mengder med light brus. Hvis du bruker sakkarin og x-lettmelk ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå, men som med alt, moderasjon er viktig.
  12. Vet ikke om du får sett profilen, men den skal iallefall være ganske oppdatert Don André Rio | Facebook
  13. De tallene som står der er tidlige rekorder fra da jeg var ganske seriøs innenfor styrkeløfting. Jeg er nok ikke i nærheten av å løfte det nå Ligger på rundt 150 i mark, 130 i bøy og ca. 100 i benk nå. Men jeg veide nok ikke 80kg når de rekordene ble satt. Kult å se at jeg nesten ble klassifisert som advanced Veier forresten rundt 86kg nå med 7-10% fett.
  14. Hallo :)

    Jeg bare lurte på om du har noen tips om hva jeg kan spise ?

    Til frokost/lunjs/mellommåltid/middag og kvelds.

    Om du kanskje kunne skrive til meg hvordan du gjorde det, hva du spiste, hvor mye og hva !

    Skal gå ned mye i vekt, men finner ikke ut hvordan jeg kan spise.

    Da jeg så alt det du har skrevet om hvordan du gikk ned i vekt, vart jeg veldig inspirert!

    Takk :)

    1. Andre Rio

      Andre Rio

      Hei Hoderre! Anbefaler deg å ta en titt her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/50kg-på-4-måneder.3366/ Jeg spiste alltid til jeg ikke var sulten lenger, ingen vits i å være stappmett. Lykke til!

  15. Hei John! Det hender jeg trener der en gang iblant, men det har blitt ganske sjeldent nå. Driver for det meste med kampsport for øyeblikket. Har i tillegg pusset opp kjelleren slik at jeg har Markløft, knebøy og benkpress lett tilgjengelig, så når jeg brenner etter en god styrke økt har jeg det litt nærmere Tusen takk for hyggelige ord! Hvis jeg kan motivere en person så er hele slankingen verdt enda mer!
×
×
  • Create New...