Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig. Skjønner ikke hvorfor folk setter seg mål med en så tafatt holdning. Det er veldig viktig å ha trua og jobbe hardt for de målene man har satt seg :)

Slike folk burde ha ett Rocky maraton!

Ikke mye som gir meg mer pågangsmot enn Rocky filmene :)

i. l. a. 2014 skal følgende skje:

-lav nok fettprosent til sixpack.

-Løst alle problemer med stivhet. Dette inkluderer: bryst, hamstrings, rygg, biceps. Være fullstendig myk og bøyelig.

-Markløft, knebøy og benkpress erstatter isolasjonsøvelser.

-10 pull-ups, no assist.

Uklare målsettinger vedr. svømming, løping, og diverse "utholdenhetstrening" av typen Jegerprøven.

Game on, bitches.

Annonse

Målet mitt er foreløpig å bli sterkere. Har gått opp en del i både muskelmasse og fettprosent siden august, så rett over nyttår skal jeg sette en dato hvor jeg skal ha fokus på å stramme opp kroppen. Fremdeles ligge i overskudd, men litt mer moderat og ha litt mer kontroll over makroene. Skal prøve å trene med en intensitet tilsvarende det jeg gjør nå.

Har hatt som nyttårsforsett å klare å ta en pull-up, og jeg klarte endelig å ta hele TO på trening i går. Stolt :lol:

Før jeg blir 17:

- 70kg i benk

- 110kg i knebøy

- 30 pull-ups

(selvfølgelig med godkjent teknikk og bra dybde på knebøy)

Også er målet å bygge masse muskler og virkelig få drømmekroppen jeg alltid har hatt lyst på :-)

Annonse

Mitt mål er å få en frisk og sterk kropp! Etter en lang periode med spiseforstyrrelser og et usunt forhold til trening, er jeg endelig på bedringens vei og jobber med å få et sunt forhold til mat og trening. Jeg vil bli FRISK og STERK!

Klare opptakskravene til spesialstyrkene

120kg benk

170kg bøy

200kg mark

100kg power clean

Er de to de samme, eller er sistnevnte bare generelle styrkemål? For spesialstyrkene så kreves det vel og en innihelvetes mye psykisk trening og gåing med tung sekk?

Tenkt å søke eller bare klare kravene?

I første omgang er det bare å klare kravene. Har tenkt litt på å søke, men er ikke gammel nok enda..

Er de to de samme, eller er sistnevnte bare generelle styrkemål? For spesialstyrkene så kreves det vel og en innihelvetes mye psykisk trening og gåing med tung sekk?

Sistnevnte er bare generelle styrkemål. Spesialstyrkene har ingen styrketester med belastning utover kroppsvekt. Det er riktig, veldig mange som klarer styrkekravene med glans fordi de bare har trent på dette, men som ryker pga lange marsjer med tung sekk.

I første omgang er det bare å klare kravene. Har tenkt litt på å søke, men er ikke gammel nok enda..

Sistnevnte er bare generelle styrkemål. Spesialstyrkene har ingen styrketester med belastning utover kroppsvekt. Det er riktig, veldig mange som klarer styrkekravene med glans fordi de bare har trent på dette, men som ryker pga lange marsjer med tung sekk.

Godt å høre at du har tenkt godt igjennom dette på forhånd (: forestiler meg at å ha det jævlig en periode , med sulting og svømming i isbad og nattmarsjering og allslags ubehageligheter; kan være smart å ha unnagjort i forkant (:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...