Gå til innhold

Hva er ditt mål?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Mine to klare svart-på-hvitt-mål er 140 i benk og 200 i raw atg-bøy. Førstnevnte er ikke så langt unna, men bøyen kjempes det hardt om :) De siste 20 kiloene er virkelig seige og ting går ekstremt sakte.

Mitt mål er å bli sterk.

I dette ligger 100kg i mark (snart forhåpentligvis) og 100kg i bøy (før Myr sine 200kg).

Jeg griner enda over at Myr vant. Hver kveld.

(Dumme kropp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp, så da blir det dumt å hoppe til konklusjoner før man får vite alt, det var det jeg skulle fram til!

Du får vente å se da vettu, skal starte å logge snart tenker jeg, så da får du se :p ( ps, avitaren er gammel)

Er ikke sikker på om du er seriøs nå eller ikke, men du er altså 180cm. veier 96-97kg på 7% bf. Det jeg lurer på da er, har du tatt steroider, eller form for ulovlig prestasjonshevende? Isåfall er det best å stå for det, og ikke gi 14år gamle gutter urealistiske forhåpninger. Personlig gir jeg f om andre tar steroider, så lenge de står for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om du er seriøs nå eller ikke, men du er altså 180cm. veier 96-97kg på 7% bf. Det jeg lurer på da er, har du tatt steroider, eller form for ulovlig prestasjonshevende? Isåfall er det best å stå for det, og ikke gi 14år gamle gutter urealistiske forhåpninger. Personlig gir jeg f om andre tar steroider, så lenge de står for det.

Vi stopper denne diskujonen her, jeg fikk fram poenget mitt, og det var, ikke hopp til konklusjoner før du har fått vite ALT.

Det er ingen som kommer til å stå fram som dopbrukere, spesielt på en forum, nå som det er både ulovlig og straffbart, men du er ganske naiv hvis du ikke tror samtlige her inne ikke bruker noe, men denne tråden handler ikke om dette, så la det ligge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stopper denne diskujonen her, jeg fikk fram poenget mitt, og det var, ikke hopp til konklusjoner før du har fått vite ALT.

Det er ingen som kommer til å stå fram som dopbrukere, spesielt på en forum, nå som det er både ulovlig og straffbart, men du er ganske naiv hvis du ikke tror samtlige her inne ikke bruker noe, men denne tråden handler ikke om dette, så la det ligge nå!

Men hvorfor ikke si alt, slik at andre lager sine egne konklusjoner. Regnet heller ikke med noen ville stå frem som dopbrukere, og jeg tror ikke samtlige her inne bruker noe, men ja mange! Noe av holdningsproblemet i mine øyne er vel at, "alle gjør det så da er det greit...."

EDIT: ja jeg er ferdig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke si alt, slik at andre lager sine egne konklusjoner. Regnet heller ikke med noen ville stå frem som dopbrukere, og jeg tror ikke samtlige her inne bruker noe, men ja mange! Noe av holdningsproblemet i mine øyne er vel at, "alle gjør det så da er det greit...."

Jeg tenkte ikke over det da jeg la ut innlegget, og jeg hadde ikke regnet med så mange ville reagere slik.

Som du sier er mange som bruker her inne, men når du ser noe så obvious som det, er det vits å spørre om det?

For da kan du like godt gå inn i loggboka til de fleste inne på her å spørre hva de bruker, da burde man heller holde kjeft, for det blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1RM 150 i mark (idag er 1RM maks 130)

1RM 140 i knebøy (idag er 1RM maks 125)

1RM 100 benk (idag er 1RM maks 85-ish har løftet 80x6 en gang men bruker å ligge på 75x6-8)

10 sammenhengende pullups (klarer idag bare 4 sammenhengende)

Samtidig som jeg gjør dette prøver jeg å ikke legge på meg (fett) da jeg for nesten 2 år siden gikk ned ~15kilo. Så prøver å bygge muskelmassen samtidig som jeg vil legge på meg minst mulig fett selv om jeg vet det tar lengre tid.

bonus: sixpack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en hel haug forskjellige mål for å motivere med selv. Ganske mange av dem er allerede nådd :)

- Gå ute i kulda uten behov for hvilepauser (nådd)

- Jogge mer enn 5 minutter uten å stoppe (nådd)

- Jogge 5km uten å stoppe (nådd)

- Jogge 10km uten å stoppe (nådd)

- Trene fast 5-9 ganger i uka uten å bruke medisiner (nådd)

- 20 pullups

- Litt lavere fettprosent

- Mer kunnskap om kropp og ernæring

For min del er det fryktelig viktig og konstant ha nye mål. Både for å motivere og for å utvikle meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine treningsmål for 2014:

(De er da kraftig påvirket av at jeg nettopp har begynt å trene igjen etter ett år uten trening, og før det hadde jeg kun trent noen måneder i hele mitt liv)

-Klare å ta en pull-up (Dette har nærmest blitt drømmen min. Tenk så gøy å få det til!)

-Benkpress: 10 reps med 30 kg

-Hip Thrust: 10 reps med 47 kg (nesten nådd dette allerede, så det må jeg oppdatere)

-Markløft: 5 reps med 55 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

140 kg mark (har 120 kg nå som jeg fikk på torsdag :D).

Benk - 70 kg. Hadde 4 reps 3 sett med 55 kg idag, greier kanskje 60 kg x 1?

Knebøy - 90 kg som en rep max muligens, har 5 x 5 med 70 kg foreløpig.

Pullups - hvor mange vet jeg ikke. Men jeg får til 3 x 3 med parallell pullups med egen vekt. Noen som har noe svar på hvorfor jeg får de til men ikke "vanlige"? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

140 kg mark (har 120 kg nå som jeg fikk på torsdag :D).

Benk - 70 kg. Hadde 4 reps 3 sett med 55 kg idag, greier kanskje 60 kg x 1?

Knebøy - 90 kg som en rep max muligens, har 5 x 5 med 70 kg foreløpig.

Pullups - hvor mange vet jeg ikke. Men jeg får til 3 x 3 med parallell pullups med egen vekt. Noen som har noe svar på hvorfor jeg får de til men ikke "vanlige"? o_O

Imponerende styrke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: holde meg skadefri!

2: bli i stålform til militæret og score høgt på både uthald og styrketestar

3: komme tilbake til samme form som eg var i benk: 5x102,5/1x117,5 (er 15kg lettare no enn eg var så får sjå..)

4: 3000 meter på 10-11min

5: 15 reps dips med 25kg i belte

6: 15 breie hangups/pullups(?) ikkje undergrep

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 muscle-up før sommeren. Med 10 pull-ups ganske greit, så tror jeg det er teknikktrening som gjelder?

Synlig six-pack før sommeren. Har kanskje litt lite muskelmasse, men skal bruke resten av våren, og hovedsakelig neste vinter på å bygge på den.

Langsiktige mål, type i løpet av 2014:

100kg benk (ca 80 nå)

150kg mark (ca 100 nå)

150kg bøy (ca 100 nå)

Human flag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...