Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Er ikke det et naturlig spørsmål?

Det er da vell i hovedsak kjærringa som skal lage mat uansett?

Neida, er ikke fullt så gammeldags, men for min del så kunne jeg gjerne laget mat til en fyr på diett, det er jo bare en liten ekstra utfordring på kjøkkenet! Ser faktisk på maten som det minste problemet, for går man inn i et forhold så er vel dietten til den personen man er sammen med noe som kommer med på kjøpet. Håper jeg hvertfall siden jeg selv er allergisk mot stortsett alt.

Er man glad i personen, så det sånne kompromiss lette å gjøre....Man tilpasser seg kostholdet, som døgnrytme/arbeidstider osv for å få det best mulig sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Haha, jo forsåvidt!

Men ja tema, hvorfor er du singel?

Jeg er singel fordi jeg ikke er sammen med noen akkurat for øyeblikket. Og hvorfor jeg ikke er sammen med noen, vet jeg ikke helt...har ikke snublet inn i den rette enda.

Skal sies at jeg ikke har jobbet veldig aktivt med å snuble inn i noen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke er sammen med noen akkurat for øyeblikket. Og hvorfor jeg ikke er sammen med noen, vet jeg ikke helt...har ikke snublet inn i den rette enda.

Skal sies at jeg ikke har jobbet veldig aktivt med å snuble inn i noen heller :)

Du er singel fordi du ikke er sammen med noen? Hello captain obvious!

Men er samme her. Har vært lite med snuble-forsøk i det siste, og trives egentlig veldig godt med det for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars:) du treng da it smårips du, når det faktisk også er noen få her inne på din egen alder :p

Hvilken sten gjemmer de seg under, da? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man glad i personen, så det sånne kompromiss lette å gjøre....Man tilpasser seg kostholdet, som døgnrytme/arbeidstider osv for å få det best mulig sammen :)

På godt og vondt. Det kan jo glatt slå negativt ut om partneren har noe ugunstige vaner, så det er greit å finne seg noen man i hovedtrekkene ihvertfall klaffer med der også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...