Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Får ikke frimerker på mine regninger jeg.. De fleste har bare sånn kjipe stempler.. Og resten kommer som efakturaer :p Gammel er du egentlig Tuba? :p

Begynner å nærme meg pensjonsalder. Laget berre profil her inne for å skue på småripsa og trolle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Voldsomt kor hårsår og vanskelige folk er på dette forumet. Forstår ikkje heilt kvifor det skal være eit problem at ein tråd går off topic på forumets off topic del.

Om du vil lese en artikkel i en avis, ønsker du da at topicen skal vise til hva du ønsker å lese, eller er det urelevant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil lese en artikkel i en avis, ønsker du da at topicen skal vise til hva du ønsker å lese, eller er det urelevant?

Hver eneste gang du svarer på en tråd jeg følger, så er det surmuling.. Slutt??

Du er ikke on topic selv nå, er du? Hvis du skal klage på at noen er off topic, ikke bidra til å lage en diskusjon som ikke holder seg til tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt kor hårsår og vanskelige folk er på dette forumet. Forstår ikkje heilt kvifor det skal være eit problem at ein tråd går off topic på forumets off topic del.

Det er, i dette tilfelle, så enkelt at R.Eriksen misliker meg.

Syns forøvrig at det er litt smårart at det alltid er folk som ikke er aktive i tråden som klager.. De er for gode for å delta under tema, men ikke for gode til å snoke tråden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er hårsår ? Eriksen virker som en oppegående person, og det er svært lite sansynlig at han misliker noen på bakgrunn av et par innlegg i en tråd. På et forum. På internett.

On topic: Er singel fordi jeg er utrolig klønete på flørting og smalltalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar meg. Jeg har kommunisert med deg i en annen tråd, hvor du helt fint klarte å oppføre deg. Hadde ingen problemer da. (Helt til det igjen bare var snakk om sikling på mannfolk)...

Men når du og andre gjentatte ganger gir blanke i oppfordringer om å holde dere on topic så kan dere vel gjøre det?

Hvem er single, og hvorfor. Tror du har svart på det noen hundre ganger...

Hvorfor må du være så bitter, og hvorfor kan ikke jeg få lov til å spøke med folk? De fleste jenter liker å spøke seg i mellom når det kommer til mannfolk, skal det gjøre meg til et dårlig menneske..? Hvis du ikke liker meg, hvorfor ikke bare ignorere meg? Er ikke det mye lettere, enn å irritere deg over meg hele tia?

I stedet for å bruke så mye energi på å klage på folk, om de er off topic eller hva enn det skulle være, kan du ikke bare rapportere det, og spare deg masse negativ energi, kjekling og bekymringer..? Du bidrar bare til enda mer off topic og dårlig stemning. Er det så nødvendig?

Vi som er aktive her i denne tråden, prøver å fleipe med hverandre, vise litt selvironi og holde løs og avslappet prat gående om singellivet. Vi vil ha det morsomt.. Hvorfor du surne det til?

Gjør deg selv og alle andre en tjeneste; rapporter det heller, ikke gidd å ødelegg stemninga for alle andre.. Så kan det heller være opp til moderatorene om de vil gi oss skrivesperre og stenge oss ute fra forumet.

Vi har aldri har noe normal/hyggelig kommunikasjon oss i mellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå putter du veldig mye ord i munnen min her. Jeg er overhodet ikke bitter. Og du har heller ingen grunnlag for å kalle meg det.

Når det kommer til rapportering. Ærlig talt. Ikke nok med det har blitt rapportert. Men det har kommet oppfordringer opp til flere ganger fra mod's, hvor det bare har blitt ignorert. Så hvorfor be meg om å rapportere?

Det finnes en egen chattetråd. Ikke ødelegg for andre single som kanskje har lyst til å skrive her.

Er liten vits for dem når dette er din og noen få andres egne chattetråd.

Rapprter meg, ta det på pm, bli ferdig med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...