Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi jeg tilbringer mesteparten av tiden min på gymmet eller i en håndballhall -.- Og der er han tydeligvis ikke. Men det går egentlig veldig fint, ballen(Håndballen ja..) og vektene er min største kjærleik:wub:

Håndballdamer er farlige. Det lærte jeg en gang jeg skulle spille på blandede lag og ble løpt ned av en mannehatende traktorlesbe som veide mer enn bilen min. Det føltes i hvert fall slik når hun traff meg. Etter det har jeg vært mindre skeptisk til voldsdømte fribryterdamer enn håndballdamer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballdamer er farlige. Det lærte jeg en gang jeg skulle spille på blandede lag og ble løpt ned av en mannehatende traktorlesbe som veide mer enn bilen min. Det føltes i hvert fall slik når hun traff meg. Etter det har jeg vært mindre skeptisk til voldsdømte fribryterdamer enn håndballdamer :p

Heiheiheihei, jeg er ikke en traktorlesbe-.-

Menne.. jeg er farlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et felles verdigrunnlag/levesett er jo avgjørende for et godt og solid forhold, og gjennom denne siden ser en i alle fall at en deler mye av den samme lidenskapen. For tenk - det hadde jo vært fantastisk å kunne dele dette ned noen! Å ha noen å komme hjem til på kvelden og dele gleden av en ny pers i benken eller bøyen, feire måloppnåelse i enkelte deler av programmet! Eller noen å tilbringe fredagskvelden med, først ta ei hærlig styrkeøkt sammen og så dra hjem, mekke sammen hjemmelagede karbonadeburgere/biff og synke sammen i sofaen, se en film og chille. Dette istedet for å måtte forsvare hvorfor jeg ikke gidder drikke alkohol hver bidige helg. Er litt lei av å juble over oppnådde delmål/perser på ulike øvelser til venninner som ikke et forskjellen på knebøy og benkpress, som tror markløft har med hagearbeid å gjøre og som ikke skjønner "hvorfor jeg vil bli sånn bolemuskelstor"...

Det er så fint å se at det faktisk finnes jenter som tenker slik, tommel opp:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rudboy: haha,vært spennende å se om det hadde skjedd ja :p

Men hvor enn teit det virker, det er jo faktisk sant at det er enklere å møte noen her inne fra. Et felles verdigrunnlag/levesett er jo avgjørende for et godt og solid forhold, og gjennom denne siden ser en i alle fall at en deler mye av den samme lidenskapen. For tenk - det hadde jo vært fantastisk å kunne dele dette ned noen! Å ha noen å komme hjem til på kvelden og dele gleden av en ny pers i benken eller bøyen, feire måloppnåelse i enkelte deler av programmet! Eller noen å tilbringe fredagskvelden med, først ta ei hærlig styrkeøkt sammen og så dra hjem, mekke sammen hjemmelagede karbonadeburgere/biff og synke sammen i sofaen, se en film og chille. Dette istedet for å måtte forsvare hvorfor jeg ikke gidder drikke alkohol hver bidige helg. Er litt lei av å juble over oppnådde delmål/perser på ulike øvelser til venninner som ikke et forskjellen på knebøy og benkpress, som tror markløft har med hagearbeid å gjøre og som ikke skjønner "hvorfor jeg vil bli sånn bolemuskelstor"...

Veldig enig. Dritlei av å forsvare levemåten og de valgene jeg gjør, så for meg har det blitt ganske viktig at den jeg skal være med har noenlunde lik væremåte mtp kosthold og helse. Har vært borti det motsatte, og fungerte IKKE.

Like barn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tilbringer mesteparten av tiden min på gymmet eller i en håndballhall -.- Og der er han tydeligvis ikke. Men det går egentlig veldig fint, ballen(Håndballen ja..) og vektene er min største kjærleik:wub:

Jeg tilbringer mesteparten av tiden min på gymmet og i bowlinghallen....og her jeg bor, så er bowlinghallen og gymmet i samme bygg som håndballhallen....regner med at det var sjekketriks nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt første innlegg må jo bare bli i denne tråden.. :D

Hei!

Jeg heter Reidun og jeg er single.

Singel fordi..tja, er blitt meg fortalt at jeg er litt "intimidating". (Det norske ordet taes i mot med takk.)

Selv så mener jeg at det er fordi jeg ikke finner noen med de samme prioriteringene som jeg har. Ikke mange (single i allefall) som trener like mye som meg her på stedet. their loss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du ser etter "feil" kvaliteter. Men kanskje ikke. Du har muligens bare vært uheldig. Heldigvis er ikke lykke = å ha kjæreste. Man kan være vel så lykkelig som singel.

Hadde foresten en kamerat som så etter feil damer. De skulle være unge, sexy (mega sexy) og husmor evner (sånne finnes jo ikke). Han fant ingen. Den dagen han sukket og var sikker på at han skulle gå ensom resten av livet, var det ei jente som klappet han på skulderen og lurte på hvorfor han så så trist ut. Hun var lubben, helt vanlig utseende, distrè og minst av alt et husmorevne. Men lynet slo ned i begge to. Der de minst ventet det..

Jeg har nok bare vært veldig uheldig! hehe... Jeg merker nå at jeg setter mere pris på personlighet enn utseende! Humor, ærlighet og sjarm er så utrolig viktig :) Det er så tullete å gå etter utseende, selv om det er det første man legger merke til, så er det ikke det som er viktigst.

Så bra det ordnet seg med kompisen din da, der ser man hvor fort ting kan skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok bare vært veldig uheldig! hehe... Jeg merker nå at jeg setter mere pris på personlighet enn utseende! Humor, ærlighet og sjarm er så utrolig viktig :) Det er så tullete å gå etter utseende, selv om det er det første man legger merke til, så er det ikke det som er viktigst.

Så bra det ordnet seg med kompisen din da, der ser man hvor fort ting kan skje :)

Så enig så enig. Sjarm er bare såååå sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Reidun og jeg er single.

Hei Reidun, og velkommen! Det ser ut som om du er i godt lag :)

Singel fordi..tja, er blitt meg fortalt at jeg er litt "intimidating". (Det norske ordet taes i mot med takk.)

truende, skremmende :)

Hvorfor er du så truende og skremmende, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...