Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, kom til å tenke på en gang da jeg ble sjekket opp på treningsrommet på jobb. Var en fyr der som i flere uker har prøvd å sette i gang i en samtale, og med heller laber respons fra min side. Han fortsatte og etterhvert joina han meg når jeg tøya, og kjørte i mellom alle settene mine. Her også med en heller så laber respons fra min side. Det ender med at han spør meg med ut på kaffe. Jeg ble helt satt ut og svarte ja. Deretter løp jeg i garderoben, sendte mld til min samboer, og måtte gjemme meg for han fyren her resten av dagen på jobb. Han fant meg til slutt, og da måtte jeg bare si at jeg skulle flytte utenbys snart, så ville ikke "begynne noe" da. (Skulle faktisk flytte uken etter altså).

Moralen er; dersom du ber noen ut som du møter hver dag (trening eller jobb), vær sikker et ja fra den du spørrer. Og ikke si ja, om du ikke mener det.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boys, boys, boys, om dere venter på at jenter skal ta initiativet, så må dere vente lenge. De fleste av oss jenter er enda ikke tøffe nok til å ta første steg.

Men de fleste av dere er såpass unge at jeg ville bli sett på som en gris om *jeg* gjorde det. Catch 22... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blablabla :p

Alder er bare ett tall og alt det der svadaet der :D

hehhee...skal jeg huske på om jeg noen sinne blir introdusert for en jentes far - og han kunne vært lillebroren min :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke gå på 16årsjentene, som har fedre som fikk de når de var 18:p

Godt poeng! Jeg får gå etter 16-åringer med fedre som fikk dem da de var 30. Var det det du mente? *flirer* Nei...bør nok være *minst* 25, men blir få spreke damer etter hvert som de kommer over 30 dessverre :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...