Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Er singel nå, men har vært i et langt forhold. Trives dårlig med singeltilværelsen egentlig, men hvor møøøøter man menn da? Huffameg

Man går ut døra hjemme så har man plutselig en hel verden med fantastiske flotte menn. Legger jeg-må-finne-noen-nå-holdninga hjemme så har man ett flott utgangspunkt.

Med hilsen Frøken Singel - crazy dog person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, nei altså. Jeg er i et miljø som er ganske så snevert, og ingen der kan brukes. Å møte noen utenfor miljøet sitt er liksom ikke så lett. Nettdating er ikke noe for meg. Jeg har ikke vært desperat før nå egentlig, uten at det hjalp det minste.

skaff deg en ny hobby hvor du møter nye mennesker. Jeg vurderte å begynne på salsa en stund pga av det + det hadde vært kult å være god i salsa. Det skjedde aldri da. Begynte på en teit kampsport som jeg ble lei etter 6 måneder... :p Men jeg er fortsatt sikker på salsa er en god ide for å møte sexy og rytmiske mennesker. Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg har vært uheldig å truffet på enten voldelige eller sykelig sjalu menn. Etter to forhold med det (over maaange år) fant jeg ut at det er ikke verdt det. Snart 3 år som singel nå, klart det hadde vært flott å truffet noen man kan dele livet med som behandler meg på en akseptabel måte og elsker meg for den jeg er , men som alenemor med full jobb så kommer man seg ikke så ofte ut for å treffe noen. Og ikke er jeg interressert i å gå på byen heller, delvis fordi jeg ikke er glad i bylivet selv, og delvis fordi jeg ikke tror det er det riktige stedet for å treffe Mr. Right . Det er også viktig for meg at en eventuell partner tar vare på seg selv og skjønner/deler min interesse for trening. Men enn så lenge så har jeg det bra for meg selv , har det jeg trenger og har to flotte unger å være glad i. Så får det skje det som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaff deg en ny hobby hvor du møter nye mennesker. Jeg vurderte å begynne på salsa en stund pga av det + det hadde vært kult å være god i salsa. Det skjedde aldri da. Begynte på en teit kampsport som jeg ble lei etter 6 måneder... :p Men jeg er fortsatt sikker på salsa er en god ide for å møte sexy og rytmiske mennesker. Haha :D

Jeg vurderte å bli aktiv her slik at jeg kanskje traff noen. Det var helt til jeg fant ut at folk gjennomskuer meg og ser personligheten min selv på nett... :eek:

Hadde tenkt å prøve meg i en skyteklubb, for jeg synes det er morsomt, men selv om det ikke er noen regel mot å date andre medlemmer må du tydelig vis kjenne dem fra før. Man blir nemlig kastet ut av den lokale skyteklubben om man går dit for å treffe andre medlemmer. Man kan til og med bli anmeldt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg har vært uheldig å truffet på enten voldelige eller sykelig sjalu menn.

Er ikke noe gøy sånn der...slet ganske lenge med å treffe noen selv etter å ha vært i forhold med en sykelig sjalu og psyko-/sosiopatisk jente. Slik folk trenger liksom ikke være fysisk overlegne for å ødelegge mye, for å si det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel fordi...

* Leter ikke

* Synes fulle jenter på byen er veldig lite sjarmerende (er der det ofte skjer sjekking)

* Bruker tiden min på trening, studier å spise :D

* Orker ikke å "hore rundt" så skal jeg satse så er det med hode først... ( blir udugelig forelska når jeg først blir det :wub: )

* Kvalitet foran kvantitet... og kvalitet er ikke på hvert et hushjørne...

* Viktigste med en jente er sjarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel fordi...

* Leter ikke

* Synes fulle jenter på byen er veldig lite sjarmerende (er der det ofte skjer sjekking)

* Bruker tiden min på trening, studier å spise :D

* Orker ikke å "hore rundt" så skal jeg satse så er det med hode først... ( blir udugelig forelska når jeg først blir det :wub: )

* Kvalitet foran kvantitet... og kvalitet er ikke på hvert et hushjørne...

* Viktigste med en jente er sjarm...

Du scorer poeng med den holdninga der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel fordi...

* Leter ikke

* Synes fulle jenter på byen er veldig lite sjarmerende (er der det ofte skjer sjekking)

* Bruker tiden min på trening, studier å spise :D

* Orker ikke å "hore rundt" så skal jeg satse så er det med hode først... ( blir udugelig forelska når jeg først blir det :wub: )

* Kvalitet foran kvantitet... og kvalitet er ikke på hvert et hushjørne...

* Viktigste med en jente er sjarm...

nhååå god holdning:)

og ja, tviler på man møter noen verdt å møte på byen :)

Kanskje på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nhååå god holdning:)

og ja, tviler på man møter noen verdt å møte på byen :)

Kanskje på trening?

Byen er relativt bortkastet, ja...men på trening? Nei, mannfolkene der er for lite feminine og de eneste jentene som kommer inn på frivektsavdelingen er for unge :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen er relativt bortkastet, ja...men på trening? Nei, mannfolkene der er for lite feminine og de eneste jentene som kommer inn på frivektsavdelingen er for unge :S

hmm... det eliminerer ganske mange plasser da :meh:

hehe ja ja :)

For unge, eh på mitt studio er vi bare to som er der inne(jenter)

og de andre jentene ser rart på oss hehehe

Men ble spurt her om dagen av par ganske unge jenter om vekter var noe for de, og hva de burde gjøre der inne:) det var veldig hyggelig.. Så nå blir det forhåpentligvis flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe gøy sånn der...slet ganske lenge med å treffe noen selv etter å ha vært i forhold med en sykelig sjalu og psyko-/sosiopatisk jente. Slik folk trenger liksom ikke være fysisk overlegne for å ødelegge mye, for å si det slik...

Nei, det har du helt rett i Lars. Sånne mennesker trenger man ikke, meningen er at man skal bygge hverandre opp, sette pris på hverandre for den man er , og tilliten MÅ være til stede. Man skal ikke godta noe mindre :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du helt rett i Lars. Sånne mennesker trenger man ikke, meningen er at man skal bygge hverandre opp, sette pris på hverandre for den man er , og tilliten MÅ være til stede. Man skal ikke godta noe mindre :0)

...og derfor er jeg litt var. Har brent meg skikkelig, og når folk virker for snille blir jeg skeptisk og rygger ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som setter høyehøyehøyehøyehøye krav, har dere tenkt på om dere klarer å levere høye krav selv?:p

Det tenkte jeg også på. Er liksom ikke alle som er like perfekte som meg, liksom! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...