Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du trykker på "Innboks" oppe i høyre hjørne, så kommer du til ja, overraskende nok, innboksen din. Der er det en knapp hvor det står "Start samtale". Så da er det bare til å sende sleske meldinger til de mannebeina du kunne tenke deg å gnage på ;)

Jeg har ikke fått noen pm enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda.. Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker ikke! På gymmet? Da trener jeg! Også er jeg kresen og sær helse -og treningsfreak og jeg tror ikke et forrhold med noen som ikke deler samme interessen hadde gått. Men jeg har ikke hastverk! Nyter friheten og treningen til den rette dukker opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda.. Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker ikke! På gymmet? Da trener jeg! Også er jeg kresen og sær helse -og treningsfreak og jeg tror ikke et forrhold med noen som ikke deler samme interessen hadde gått. Men jeg har ikke hastverk! Nyter friheten og treningen til den rette dukker opp;)

Vi er tydeligvis flere som har det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda.. Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker ikke! På gymmet? Da trener jeg! Også er jeg kresen og sær helse -og treningsfreak og jeg tror ikke et forrhold med noen som ikke deler samme interessen hadde gått. Men jeg har ikke hastverk! Nyter friheten og treningen til den rette dukker opp;)

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske enkelt at jeg ikke har funnet en som gir meg sommerfugler i magen enda :blush:

Har heller ingen tro på å finne han på byen(hvor jeg selv sjelden er). Forslag om hvor man skal lete mottas;);)

Godsnakk litt med høvdingene her om et sjekkeforum og singeltreningsturer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda.. Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker ikke! På gymmet? Da trener jeg! Også er jeg kresen og sær helse -og treningsfreak og jeg tror ikke et forrhold med noen som ikke deler samme interessen hadde gått. Men jeg har ikke hastverk! Nyter friheten og treningen til den rette dukker opp;)

Som om jeg skulle sagt det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...