Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Ok, siden jeg selv sitter her uten dame og uten unger (ok, jeg har en labrador som "sønn" ;)) hadde det vært morsomt å vite hvem andre og hvorfor. Det å trene dreier seg jo stort sett mest om å forbedre seg selv, og det krever selvinnsikt. Så...er det noen som vet *hvorfor* de er single?

Selv er jeg sikkert over gjennomsnittet interessert i at en partner tar vare på seg selv, jeg er periodearbeidsnarkoman, har sære matvaner og tror fremdeles at enkelte kjønnsrollemønstre er positive (selv om jeg er for likerett og likeverd :) )

Anyone else? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig for mange å svare vil jeg regne med, er jo personer i alle aldre her inne, hehe. Selv er jeg ung, og elsker friheten ved singellivet :whistling: Så er det det å finne noe man kunne tenke seg å ha som partner også. Personlig er jeg kresen, det må innrømmes... Veldig kresen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig for mange å svare vil jeg regne med, er jo personer i alle aldre her inne, hehe. Selv er jeg ung, og elsker friheten ved singellivet :whistling: Så er det det å finne noe man kunne tenke seg å ha som partner også. Personlig er jeg kresen, det må innrømmes... Veldig kresen :p

Jeg er også kresen. Etter hvert begynner jeg nesten å lure på om jeg er *for* kresen ;)

jge hadde lett byttet bort alle musklene i hele kroppen mot drømmedama, men jeg vet ikke helt hvem hun er ennå :D

Enig. Men hvor pokker er hun? Jeg vet at hun ikke er pære full på byen i hvert fall, og det kompliserer jo ting litt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kresen. Etter hvert begynner jeg nesten å lure på om jeg er *for* kresen ;)

Enig. Men hvor pokker er hun? Jeg vet at hun ikke er pære full på byen i hvert fall, og det kompliserer jo ting litt :p

Jeg vet ikke helt hva dere legger i kresen, men jg må hvertfall ha ei jeg trives kjempe godt med, ærlig og vi har det gøy sammen. Det er pri 1 for meg om ting skal funke lenger enn 3 uker lissom:phehe. Det holder ikke bare at hun ser veldig bra ut, da går jg fort lei :p

De sover sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok flere grunner til det vil jeg tro.

Men kan nok ha noe med at jeg er en krevende person i forhold til at jeg setter høye krav til meg selv.

Og at jeg har sterke meninger og står på det jeg mener er rett fra til motsatte er bevist.(Men skal sies, at jeg innrømmer å ha tatt feil om det blir bevist.)

Også kan det ha noe med at det ikke er noe jeg har lagt tid og krefter i å gjøre noe med. For jeg tror ikke jeg kan fungere bra sammen med noen, før jeg er fornøyd med meg selv .Så jeg prioriterer meg selv i første rekke enn så lenge:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg sikkert over gjennomsnittet interessert i at en partner tar vare på seg selv, jeg er periodearbeidsnarkoman, har sære matvaner og tror fremdeles at enkelte kjønnsrollemønstre er positive (selv om jeg er for likerett og likeverd :) )

Anyone else? :)

Leter man etter kånemateriale, finnes det en god del wannabe-husmødre ute i bloggverdenen. Se etter de som blogger om mat og interiør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter man etter kånemateriale, finnes det en god del wannabe-husmødre ute i bloggverdenen. Se etter de som blogger om mat og interiør :D

haha - ja, var jo et eksempel på en som var blond nok til å gå i fella her om dagen. Eller vent - hun blogget ikke om mat :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...