Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er singel fordi jeg ikke har møtt den rette enda.. Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker ikke! På gymmet? Da trener jeg! Også er jeg kresen og sær helse -og treningsfreak og jeg tror ikke et forrhold med noen som ikke deler samme interessen hadde gått. Men jeg har ikke hastverk! Nyter friheten og treningen til den rette dukker opp;)

"Og hvor skal jeg liksom treffe han? På byen? Jeg drikker svært lite! På gymmet? Da trener jeg" Er så enig så enig! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del håper du ikke leter etter en han da... :p

:meh::p

Hehe, nei jeg har vært singel i et par år nå og kommer nok til å være det en stund til.

Er sinnsykt lei av å gi av meg selv og ende opp skuffa etterpå! Føles bare så utrolig tafatt og nytteløst når det gang på gang ikke klaffer, hvertfall når man ikke vet hva man gjør feil :p Jenter har en tendens til å ende opp med de guttene som er mest drittsekk med de, og elsker gutter som avslår de gang på gang! Men så lavt synker jeg bare ikke for å få tak i ei jeg liker :p Da er jeg heller alene en stund til!

Høres sikkert sutrete ut, men det er facts!

Og som hun over sier, jeg går ikke på byen.. og når jeg er på treningssenteret trener jeg, og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan damene ser ut der! Men plutselig møter man på noen, slik er det alltid :) Så jeg stresser ikke akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:meh::p

Hehe, nei jeg har vært singel i et par år nå og kommer nok til å være det en stund til.

Er sinnsykt lei av å gi av meg selv og ende opp skuffa etterpå! Føles bare så utrolig tafatt og nytteløst når det gang på gang ikke klaffer, hvertfall når man ikke vet hva man gjør feil :p Jenter har en tendens til å ende opp med de guttene som er mest drittsekk med de, og elsker gutter som avslår de gang på gang! Men så lavt synker jeg bare ikke for å få tak i ei jeg liker :p Da er jeg heller alene en stund til!

Høres sikkert sutrere ut, men det er facts!

Og som hun over sier, jeg går ikke på byen.. og når jeg er på treningssenteret trener jeg, og kunne ikke brydd meg mindre om hvordan damene ser ut der! Men plutselig møter man på noen, slik er det alltid :) Så jeg stresser ikke akkurat.

rett instilling. synes jeg da! :thumbsup:

Som de sa over, bedre å være alene enn med feil person. Prøvd det, var ikke bra!

Jeg trodde menn alltid så på damer.. bevisst eller ubevisst. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, mine kriterier, 1. Han må være eldre enn meg, bare fordi jeg liker det sånn. 2. Han må ikke bruke steroider. 3. Han kan veldig gjerne være glad i å trene, så vi kan gjøre det sammen. 4. Vi må ha det bra sammen, kan tulle å være skikkelig teite sammen, uten at det blir kleint. 5. Vi MÅ ikke gjøre alt sammen. Og 6. Han må kunne takke ja å bli glad for at jeg lager mat til han/gjør ting for han :) også vil jeg helst at han skal være høyere enn meg, det tror jeg de fleste skal klare, jeg er 164cm over bakken :)

Er det ikke verre altså? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, mine kriterier, 1. Han må være eldre enn meg, bare fordi jeg liker det sånn. 2. Han må ikke bruke steroider. 3. Han kan veldig gjerne være glad i å trene, så vi kan gjøre det sammen. 4. Vi må ha det bra sammen, kan tulle å være skikkelig teite sammen, uten at det blir kleint. 5. Vi MÅ ikke gjøre alt sammen. Og 6. Han må kunne takke ja å bli glad for at jeg lager mat til han/gjør ting for han :) også vil jeg helst at han skal være høyere enn meg, det tror jeg de fleste skal klare, jeg er 164cm over bakken :)

Om du flytter til Telemark så får du ringe, så skal jeg oppfylle krava dine :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...