Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for å komme litt tilbake på sporet her.......jeg har nok vært singel de siste åra, fordi jeg ikke har trives noe særlig med meg selv....og man kanke forvente at noen andre skal like en, hvis en ikke engang liker seg selv. MEN 2011 har gjort sitt, IM back on track!

Haters gonna hate.......If you want to be loved, be lovable:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å komme litt tilbake på sporet her.......jeg har nok vært singel de siste åra, fordi jeg ikke har trives noe særlig med meg selv....og man kanke forvente at noen andre skal like en, hvis en ikke engang liker seg selv. MEN 2011 har gjort sitt, IM back on track!

Haters gonna hate.......If you want to be loved, be lovable:)

Takk for at du redder det inn etter jeg har vært på fære ;)

Er samme måte som jeg har det det, bare jeg har ikke kommet helt i mål enda.

Men etter sommeren i år, så skal nok den bortgjemte sjarmen skrus på, og brukes:rofl:

Ettersom man ikke lenger trenger å tenke på komplekser, heller jobbe med videre forbedringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mitt første innlegg må jo bare bli i denne tråden.. :D

Hei!

Jeg heter Reidun og jeg er single.

Singel fordi..tja, er blitt meg fortalt at jeg er litt "intimidating". (Det norske ordet taes i mot med takk.)

Selv så mener jeg at det er fordi jeg ikke finner noen med de samme prioriteringene som jeg har. Ikke mange (single i allefall) som trener like mye som meg her på stedet. their loss ;)

"their loss" der har du innstillinga ja ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg såpass grei at jeg hadde spurt en evt kjæreste om hva han ville ha til middag, for så å høre evt antall gram med hit og dit, så han kunne fulgt sin plan uten å måtte lage all mat selv :)

Stek kjøtt. Sett en skål med grønnsaker på bordet. Det balanserer seg ut selv :p Men du høres jo ut som en som burde bli fanget opp rimelig kjapt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skulle jeg klart ;-) Takktakk, det tar jeg positivt. Å joda, tildligere kjæerester har ikke klaget så mye at det gjør noe :)

Når har du tid til audition? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig tråd :) For min del er det vel flere svar på det spørsmålet, men mye ligger vel i "brent barn skyr ilden" - ellers er det vanskelig å finne en som både deler, eller i det minste forstår, interessen for trening og kosthold OG samtidig er nogenlunde oppegående, ikke minst en som liker hunder (hunden er som kjent menneskets bestevenn, så en kattemann ville bare ikke funka :p ).

Haha, også ville jeg helst funnet en som vil være med å flytte til landet sånn noen år fram i tid, men spørs om jeg klarer å finne "smart, kjækk bondegutt med interesse for kosthold og trening, og som digger bikkjevovver" - jeg får satse på at skuddåret bringer med seg mirakler :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd :) For min del er det vel flere svar på det spørsmålet, men mye ligger vel i "brent barn skyr ilden" - ellers er det vanskelig å finne en som både deler, eller i det minste forstår, interessen for trening og kosthold OG samtidig er nogenlunde oppegående, ikke minst en som liker hunder (hunden er som kjent menneskets bestevenn, så en kattemann ville bare ikke funka :p ).

Haha, også ville jeg helst funnet en som vil være med å flytte til landet sånn noen år fram i tid, men spørs om jeg klarer å finne "smart, kjækk bondegutt med interesse for kosthold og trening, og som digger bikkjevovver" - jeg får satse på at skuddåret bringer med seg mirakler :p

hmmm:P har faktisk tenkt å flytte til landet selv etter vært. å starte kennel, hundetrening, hunde rehab. osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel heller "Hva er det til middag i dag, kjære?" :D

Er ikke det et naturlig spørsmål?

Det er da vell i hovedsak kjærringa som skal lage mat uansett?

Neida, er ikke fullt så gammeldags, men for min del så kunne jeg gjerne laget mat til en fyr på diett, det er jo bare en liten ekstra utfordring på kjøkkenet! Ser faktisk på maten som det minste problemet, for går man inn i et forhold så er vel dietten til den personen man er sammen med noe som kommer med på kjøpet. Håper jeg hvertfall siden jeg selv er allergisk mot stortsett alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...