Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.

U see, på bar så har man den der greia med at han har drukket og vil kanskje mest sannsynlig bare i trusa på deg. På trening så er du svett og halvsminka med gårsdagens hår og da veit du liksom at han har ikke drukket og er mer interessert i deg, selv om han sikkert vil i trusa på deg da også :p

pluss at det faktisk kan være ganske motiverende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

En solid blanding av kresen og sjenert, og at jeg har en tendens til å alltid bli sammen med pene og dumme jenter og man blir så jævelig lei av ikke kunne ha en intelligent samtale/diskusjon om noe som helst. Man trenger å bli stimulert psykisk også, ikke bare fysisk. :whistling: WHERE ALL U PRETTY SMART GIRLS AT!?!? AND WHY U AVOIDING ME :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En solid blanding av kresen og sjenert, og at jeg har en tendens til å alltid bli sammen med pene og dumme jenter og man blir så jævelig lei av ikke kunne ha en intelligent samtale/diskusjon om noe som helst. Man trenger å bli stimulert psykisk også, ikke bare fysisk. :whistling: WHERE ALL U PRETTY SMART GIRLS AT!?!? AND WHY U AVOIDING ME :cry:

Haha, man lærer så lenge man lever :D Fint at du har funnet ut at du kanskje må steppe ut av "mønsteret" ditt .. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En solid blanding av kresen og sjenert, og at jeg har en tendens til å alltid bli sammen med pene og dumme jenter og man blir så jævelig lei av ikke kunne ha en intelligent samtale/diskusjon om noe som helst. Man trenger å bli stimulert psykisk også, ikke bare fysisk. :whistling: WHERE ALL U PRETTY SMART GIRLS AT!?!? AND WHY U AVOIDING ME :cry:

Kanskje om du slutter å gå direkte på fotomodellene og heller prøver å bli kjent med en helt alminnelig jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Kanskje om du slutter å gå direkte på fotomodellene og heller prøver å bli kjent med en helt alminnelig jente?

Enig. Overfladiskhet er en forbannelse jeg jobber med. :x huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er kjedelig når sånne menn dukker opp oss damer som har hjernen i orden, og begynner å kikke på navleloet sitt og forventer at vi skal synes at det er en guds lykke at nettopp denne utgaven ramla i fanget på oss :p Står du lengre i speilet enn meg er det finito, uansett :D

Uh? Seriøst? De står og ser seg selv i speilet i stedet for å legge seg i senga og leke med den deiligere avleggeren av seg selv som nettop dukket opp i ego-sentrum???? *hirr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh? Seriøst? De står og ser seg selv i speilet i stedet for å legge seg i senga og leke med den deiligere avleggeren av seg selv som nettop dukket opp i ego-sentrum???? *hirr*

Don`t get me started... :D har hatt en sånn i 7 år.. muligens derfor jeg er bittelittegranne hatsk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don`t get me started... :D har hatt en sånn i 7 år.. muligens derfor jeg er bittelittegranne hatsk :D

Pass deg, ellers må noen komme og kile deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...