Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Hehe... de kommer i mange skikkelser så det er helt umulig å svare på :)

Sist gang jeg var i kirka ble jeg forbanna fordi en tullete kar i lang kappe kasta vann på meg.. så avslutta medlemsskapet mitt etterpå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 1,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Derfor er jeg singel

Får jeg komme med en liten "motvekt"? Jeg svarer jo ikke akkurat topic, men whatever. Historien er kort; Jeg har alltid spilt fotball, men det alene var ikke nok til å imponere damene. Jeg hadde all

Kjære jenter, Jeg vil bare si en ting til dere - det er ikke på grunn av sminken og klærne deres vi synes dere er søte eller vakre. Seriøst! Det er klart vi liker dere nå dere pynter dere, og spesie

Postede bilder

Nei.

U see, på bar så har man den der greia med at han har drukket og vil kanskje mest sannsynlig bare i trusa på deg. På trening så er du svett og halvsminka med gårsdagens hår og da veit du liksom at han har ikke drukket og er mer interessert i deg, selv om han sikkert vil i trusa på deg da også :p

pluss at det faktisk kan være ganske motiverende:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

En solid blanding av kresen og sjenert, og at jeg har en tendens til å alltid bli sammen med pene og dumme jenter og man blir så jævelig lei av ikke kunne ha en intelligent samtale/diskusjon om noe som helst. Man trenger å bli stimulert psykisk også, ikke bare fysisk. :whistling: WHERE ALL U PRETTY SMART GIRLS AT!?!? AND WHY U AVOIDING ME :cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
En solid blanding av kresen og sjenert, og at jeg har en tendens til å alltid bli sammen med pene og dumme jenter og man blir så jævelig lei av ikke kunne ha en intelligent samtale/diskusjon om noe som helst. Man trenger å bli stimulert psykisk også, ikke bare fysisk. :whistling: WHERE ALL U PRETTY SMART GIRLS AT!?!? AND WHY U AVOIDING ME :cry:

Haha, man lærer så lenge man lever :D Fint at du har funnet ut at du kanskje må steppe ut av "mønsteret" ditt .. :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje om du slutter å gå direkte på fotomodellene og heller prøver å bli kjent med en helt alminnelig jente?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Men det er kjedelig når sånne menn dukker opp oss damer som har hjernen i orden, og begynner å kikke på navleloet sitt og forventer at vi skal synes at det er en guds lykke at nettopp denne utgaven ramla i fanget på oss :p Står du lengre i speilet enn meg er det finito, uansett :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest aaa
Men det er kjedelig når sånne menn dukker opp oss damer som har hjernen i orden, og begynner å kikke på navleloet sitt og forventer at vi skal synes at det er en guds lykke at nettopp denne utgaven ramla i fanget på oss :p Står du lengre i speilet enn meg er det finito, uansett :D

Uh? Seriøst? De står og ser seg selv i speilet i stedet for å legge seg i senga og leke med den deiligere avleggeren av seg selv som nettop dukket opp i ego-sentrum???? *hirr*

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Uh? Seriøst? De står og ser seg selv i speilet i stedet for å legge seg i senga og leke med den deiligere avleggeren av seg selv som nettop dukket opp i ego-sentrum???? *hirr*

Don`t get me started... :D har hatt en sånn i 7 år.. muligens derfor jeg er bittelittegranne hatsk :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Er singel nå, men har vært i et langt forhold. Trives dårlig med singeltilværelsen egentlig, men hvor møøøøter man menn da? Huffameg

Ikke så vanskelig å møte dem.. jeg har mer problemer med å like dem :D er så mye duster der ute!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...